Dzisiaj okolo godz. 11 zgin膮艂 w Tatrach J贸zef Szaniawski .

Data: 2012-09-05 13:21:01
Autor: Jakub A. Krzewicki
Dzisiaj okolo godz. 11 zgin膮艂 w Tatrach J贸zef Szaniawski .
wtorek, 4 wrze艣nia 2012 23:23. carbon entity  contaminated pl.soc.polityka with the following letter:

http://niezalezna.pl/32540-tragiczna-smierc-jozefa-szaniawskiego

Tragiczna 艣mier膰 J贸zefa Szaniawskiego

J贸zef Szaniawski, politolog, sowietolog, dziennikarz (publikowa艂 m.in.
w "Gazecie Polskiej") i pe艂nomocnik p艂k. Ryszarda Kukli艅skiego, zgin膮艂
w Tatrach, spadaj膮c w przepa艣膰. Mia艂 68 lat.

"J贸zef Szaniawski zgin膮艂 w Tatrach, schodz膮c ze 艢winicy. Spad艂 w
przepa艣膰 w kierunku Doliny Pi臋ciu Staw贸w" - powiedzia艂 syn zmar艂ego,
Filip Fr膮ckowiak. Wypadek mia艂 miejsce ok. godz. 11.

Reanimacja prowadzona przez ratownik贸w TOPR trwa艂a oko艂o godziny,
J贸zef Szaniawski zgin膮艂 na miejscu.

Wywiad z Panem Jozefem Szaniawskim na temat katastrofy smolenskiej.
Powiedzial on m.innymi , ze po 10. kwietnia 2010 nasilily sie w Polsce
dzialania rosyjskie !

http://www.youtube.com/watch?v=NwIKC2reHN4&feature=player_embedded

Tym razem zbiorowy samob贸jca nie by艂 zamieszany. Nie ma w膮tpliwo艣ci.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-09-05 13:28:00
Autor: Trybun
W dniu 2012-09-05 13:21, Jakub A. Krzewicki pisze:

Tym razem zbiorowy samob贸jca nie by艂 zamieszany. Nie ma w膮tpliwo艣ci.

Jak to nie by艂 - przecie to oczywista 偶e KGB palce w tym macza艂a. Denat to przyjaciel Kukli艅skiego.

Data: 2012-09-05 14:08:43
Autor: Jakub A. Krzewicki
Dzisiaj okolo godz. 11 zgin膮艂 w Tatrach J贸zef Szaniawski .
艣roda, 5 wrze艣nia 2012 13:28. carbon entity 'Trybun' <duma@op.pl>

[...]

KGB i jeszcze Ninja. I agentka Anuszka-gangrena kt贸ra wyla艂a oliw臋 na gra艅 ;)

PS. I nie zapominajmy o osobistym udziale Lucyfera-Wolanda, kt贸ry podstawi艂 taternikowi kopyto. "Czary mary, diabe艂 stary, Andamany, Nikobary, Ry偶y wiedzia艂 nie powiedzia艂, oby nikt si臋 nie dowiedzia艂" ;)

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-09-05 14:57:02
Autor: Trybun
W dniu 2012-09-05 14:08, Jakub A. Krzewicki pisze:

[...]

Z tego co mi wiadomo rycerze Ninja zostawiaj膮 charakterystyczny znak na wykonanej przez siebie robocie.. Czy znaleziono na ciele jaki艣 znak?

Data: 2012-09-07 22:28:54
Autor: pluton_
Dzisiaj okolo godz. 11 zgin背 w Tatrach J髗ef Szaniawski .
Z tego co mi wiadomo rycerze Ninja zostawiaj charakterystyczny znak na
wykonanej przez siebie robocie.. Czy znaleziono na ciele jaki znak?

Owszem, znak opacznosci (sic!). Pambuk go zatlukl.

Nullification

Data: 2012-09-07 22:43:38
Autor: Jakub A. Krzewicki
Dzisiaj okolo godz. 11 zgin脛聟墓聜 w Tatrach J膫艂zef Szaniawski .
pi膮tek, 7 wrze艣nia 2012 22:28. carbon entity 'pluton_' <pluton_onet@poczta.onet.pl>

Owszem, znak opacznosci (sic!). Pambuk go zatlukl.

Houston tu Ziemia, czy leci z wami seryjny samob贸jca?

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-09-07 14:45:42
Autor: emailstuffname@gmail.com
Dzisiaj okolo godz. 11 zgin...' w Tatrach J贸zef Szaniawski .
On 7 Wrz, 16:43, "Jakub A. Krzewicki" <drukpakun...@gmail.org> wrote:
pi眛ek, 7 wrze秐ia 2012 22:28. carbon entity 'pluton_'
<pluton_o...@poczta.onet.pl>

> Owszem, znak opacznosci (sic!). Pambuk go zatlukl.

Houston tu Ziemia, czy leci z wami seryjny samob骿ca?

przeciez znacie sie podobno na laleczkach voodoo, po co wiec Houston?

Data: 2012-09-08 08:06:44
Autor: Przemys砤w M.
Dzisiaj okolo godz. 11 zgin...' w Tatrach J贸zef Szaniawski .
Dnia Fri, 7 Sep 2012 14:45:42 -0700 (PDT), napisa(a):

On 7 Wrz, 16:43, "Jakub A. Krzewicki" <drukpakun...@gmail.org> wrote:
pi鄑ek, 7 wrze鷑ia 2012 22:28. carbon entity 'pluton_'
<pluton_o...@poczta.onet.pl>

Owszem, znak opacznosci (sic!). Pambuk go zatlukl.

Houston tu Ziemia, czy leci z wami seryjny samob骿ca?

przeciez znacie sie podobno na laleczkach voodoo, po co wiec Houston?

Przecie ty si znacie podobno na polityce, po co wi鎐 wam Kreml?

--

usimy pami鎡a, 齟 aby zwyci纨y, trzeba pami鎡a o maksymie
 J髗efa Pi鵶udskiego  zwyci纨y i spocz嚆 na laurach to kl鎠ka, by

Data: 2012-09-05 14:18:34
Autor: mkarwan
Dzisiaj okolo godz. 11 zgin膮艂 w Tatrach J贸zef Szaniawski .

U偶ytkownik "Jakub A. Krzewicki" <drukpakunley@gmail.org> napisa艂 w wiadomo艣ci news:k27cit$juo$3node2.news.atman.pl...

By艂e艣 wtedy na 艢winicy:?

Data: 2012-09-05 14:33:51
Autor: Jakub A. Krzewicki
Dzisiaj okolo godz. 11 zgin膮艂 w Tatrach J贸zef Szaniawski .
艣roda, 5 wrze艣nia 2012 14:18. carbon entity 'mkarwan' <mkarwan@poczta.onet.pl>

By艂e艣 wtedy na 艢winicy:?

Nie by艂em, ale kto si臋 wybiera na 艢winic臋 w mglist膮 pogod臋, tam wielu ludzi nawet zawodowych wspinaczy bez cudzej pomocy zgin臋艂o, dok艂adnie w tym miejscu co Szaniawski. Niekt贸rzy przes膮dni mawiaj膮, ba nawet s膮 na serio przekonani, 偶e dzia艂aj膮 tam jakie艣 z艂e moce.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-09-05 05:55:30
Autor: emailstuffname@gmail.com
Dzisiaj okolo godz. 11 zgin背 w Tatrach J髗ef Szaniawski .
On 5 Wrz, 08:33, "Jakub A. Krzewicki" <drukpakun...@gmail.org> wrote:
秗oda, 5 wrze秐ia 2012 14:18. carbon entity 'mkarwan'
<mkar...@poczta.onet.pl>

> By砮 wtedy na inicy:?

Nie by砮m, ale kto si wybiera na inic w mglist pogod,

i butla helu na plecach:))

Data: 2012-09-05 14:57:19
Autor: Trybun
W dniu 2012-09-05 14:33, Jakub A. Krzewicki pisze:

  Niekt贸rzy przes膮dni mawiaj膮, ba nawet s膮 na serio
przekonani, 偶e dzia艂aj膮 tam jakie艣 z艂e moce.

Jedyne "z艂e moce" jakie znam to kapitalizm i jago wp艂yw na ludzi.

Data: 2012-09-05 06:03:52
Autor: emailstuffname@gmail.com
On 5 Wrz, 08:57, Trybun <r...@yachoo.com> wrote:
W dniu 2012-09-05 14:33, Jakub A. Krzewicki pisze:

Jedyne "z砮 moce" jakie znam to kapitalizm i jago wp硑w na ludzi.

np. *zle moce* ktore udostepnily spolecznestwom postkumnistycznym
internet:))

Data: 2012-09-05 18:43:19
Autor: mkarwan
Dzisiaj okolo godz. 11 zgin膮艂 w Tatrach J贸zef Szaniawski .

U偶ytkownik "Jakub A. Krzewicki" <drukpakunley@gmail.org> napisa艂 w wiadomo艣ci news:k27grg$vke$1node1.news.atman.pl...
[...]

艢ciana wspinaczkowa jest od strony p贸艂nocnej a nie po艂udniowej.
Zatem nie wspina艂 si臋 ale szed艂 szlakiem turystycznym, kt贸rym przechodzi rocznie setki je艣li nie tysi膮ce turyst贸w.
Trudniejsze fragmenty ubezpieczone s膮 艂a艅cuchami, wi臋c dla do艣wiadczonego turysty nie stanowi problemu.
We mgle mo偶e mu kto艣 "pom贸g艂"?

Data: 2012-09-05 20:07:14
Autor: Jakub A. Krzewicki
Dzisiaj okolo godz. 11 zgin膮艂 w Tatrach J贸zef Szaniawski .
艣roda, 5 wrze艣nia 2012 18:43. carbon entity 'mkarwan' <mkarwan@poczta.onet.pl>

We mgle mo偶e mu kto艣 "pom贸g艂"?

Najpierw musia艂by go z daleka rozpozna膰, co jest bardzo trudne. W g臋stej mgle jest prawie niemo偶liwe utrzyma膰 "ogon" a je艣li kto艣 jest 艣ledzony, to mo偶e pozby膰 si臋 艂atwo takiego "ogona". Pr臋dzej bym stawia艂 na potkni臋cie przy pr贸bie pozbycia si臋 "ogona".

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-09-05 11:08:45
Autor: emailstuffname@gmail.com
Dzisiaj okolo godz. 11 zgin背 w Tatrach J髗ef Szaniawski .
On 5 Wrz, 14:07, "Jakub A. Krzewicki" <drukpakun...@gmail.org> wrote:
秗oda, 5 wrze秐ia 2012 18:43. carbon entity 'mkarwan'
<mkar...@poczta.onet.pl>

> We mgle mo縠 mu kto "pom骻"?

Najpierw musia砨y go z daleka rozpozna, co jest bardzo trudne. W g阺tej
mgle jest prawie niemo縧iwe utrzyma "ogon" a je秎i kto jest 秎edzony, to
mo縠 pozby si 砤two takiego "ogona". Pr阣zej bym stawia na potkni阠ie
przy pr骲ie pozbycia si "ogona".

gdzie znowu wyczytaliscie o tej gestej mgle? w GW? Przeciez spadajace
cialo widzieli dokladnie inni turysci..

Data: 2012-09-05 20:49:23
Autor: Jakub A. Krzewicki
Dzisiaj okolo godz. 11 zgin膮艂 w Tatrach J贸zef Szaniawski .
艣roda, 5 wrze艣nia 2012 20:08. carbon entity  contaminated pl.soc.polityka with the following letter:

gdzie znowu wyczytaliscie o tej gestej mgle? w GW? Przeciez spadajace
cialo widzieli dokladnie inni turysci..

Ale za to czytam, 偶e szlak jest zat艂oczony... skoro nie ma mg艂y, to gdyby kto艣 podstawi艂 nog臋 to jednak by艂oby wida膰.

Ponadto w tym samym miejscu jaki艣 czas temu spad艂 przypadkowy turysta.

PS. Kto艣 wyst膮pi艂 w tej sprawie z tez膮 o dzia艂aniach maskuj膮cych -- - jestem jednak sceptyczny, bo kto by wiedzia艂, 偶e prof. Szaniawski wybierze si臋 akurat tym samym szlakiem i to sam?

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-09-05 22:24:30
Autor: Bogdan Idzikowski
Dzisiaj okolo godz. 11 zgin膮艂 w Tatrach J贸zef Szaniawski .

U偶ytkownik "Jakub A. Krzewicki" <drukpakunley@gmail.org> napisa艂 w wiadomo艣ci news:k286rj$lbh$2node2.news.atman.pl...

Hipnoza?

--
Donald Tusk - "wola艂bym si臋 nie urodzi膰, ni偶 na grobach zmar艂ych budowa膰 swoj膮 karier臋 polityczn膮".

Data: 2012-09-05 22:33:24
Autor: mkarwan
[...]

To, 偶e chodzi po g贸rach i wybra艂 si臋 do Zakopanego i pojecha艂 do Ku藕nic i wyjecha艂 na Kasprowy.
Pomijam ju偶 pods艂uch rozm贸w telefonicznych gdzie w rozmowie z kim艣 bliskim pewnie powiedzia艂 dok膮d si臋 wybiera.
Z Kasprowego d艂uga droga do 艢winickiej prze艂臋czy. Je艣li z niej nie zszed艂 w d贸艂 to znaczy, 偶e poszed艂 na 艢winic臋.

Data: 2012-09-05 23:39:16
Autor: Chiron
[...]

http://wpolityce.pl/wydarzenia/35535-w-zagadkowym-wypadku-w-tatrach-zginal-jozef-szaniawski-czlowiek-ktory-walczyl-o-prawde-o-misji-pulkownika-kuklinskiego

To byli swiadkowie- czy nie?

demokracja to rz膮dy os艂贸w, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

Data: 2012-09-06 00:16:54
Autor: Jakub A. Krzewicki
Dzisiaj okolo godz. 11 zgin膮艂 w Tatrach J贸zef Szaniawski .
艣roda, 5 wrze艣nia 2012 23:39. carbon entity 'Chiron' <eleuzis@onet.eu>

[...]

Przekaziory jedne i drugie wyra偶aj膮 si臋 na ten temat wyj膮tkowo niejasno. Ale ja m贸wi臋 tu o hipotezie dzia艂a艅 maskuj膮cych, 偶e jest wyssana z palca, bo ju偶 w momencie takich zabojstw sprawcy musieli by mie膰 pewno艣膰, 偶e prof. Szaniawski kiedy艣 tamt臋dy przejdzie (tj. w okolicy niebieskiej Turni). --
http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-09-05 22:26:24
Autor: mkarwan
Dzisiaj okolo godz. 11 zgin膮艂 w Tatrach J贸zef Szaniawski .

U偶ytkownik "Jakub A. Krzewicki" <drukpakunley@gmail.org> napisa艂 w wiadomo艣ci news:k284cs$jic$1node2.news.atman.pl...
[...]

Przecie偶 wiadomo, kt贸r臋dy prowadzi szlak, jest przecie偶 oznakowany.
Wystarczy zaczeka膰 w odpowiednim miejscu.

Data: 2012-09-06 00:19:25
Autor: Jakub A. Krzewicki
Dzisiaj okolo godz. 11 zgin膮艂 w Tatrach J贸zef Szaniawski .
艣roda, 5 wrze艣nia 2012 22:26. carbon entity 'mkarwan' <mkarwan@poczta.onet.pl>

Przecie偶 wiadomo, kt贸r臋dy prowadzi szlak, jest przecie偶 oznakowany.
Wystarczy zaczeka膰 w odpowiednim miejscu.

Tylko 偶e gdyby to planowali z wyprzedzeniem, to musieliby wiedzie膰 偶e na pewno Szaniawski przejdzie tym szlakiem, a nie innym. Gdyby spad艂 gdzie indziej, by艂oby to podejrzane. Nawiasem m贸wi膮c coraz wi臋cej temat贸w na tej grupie przypomina rozdzia艂y powie艣ci kryminalnej, robi si臋 coraz to ciekawiwej.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-09-06 09:20:58
Autor: mkarwan
Dzisiaj okolo godz. 11 zgin膮艂 w Tatrach J贸zef Szaniawski .
U偶ytkownik "Jakub A. Krzewicki" <drukpakunley@gmail.org> napisa艂 w wiadomo艣ci news:k28j5d$8qo$3node1.news.atman.pl...
[...]

A c贸偶 to za problem?
Je艣li to zaplanowano to obserwowano.
Szlaki w Tatrach s膮 znane od dziesi膮tk贸w lat wi臋c przewidzenie gdzie kto idzie nie stanowi problemu.
Je艣li wyje偶d偶a kolejk膮 na Kasprowy to ogon tez wyje偶d偶a. Z Kasprowego mo偶na p贸j艣膰 albo na zach贸d czyli Czerwone Wierchy lub Giewont,
Albo na wsch贸d czyli na 艢winic臋, albo zej艣膰 do Murowa艅ca.

Data: 2012-09-05 21:02:24
Autor: Przemys砤w M.
Dzisiaj okolo godz. 11 zgin背 w Tatrach J髗ef Szaniawski .
Dnia Wed, 5 Sep 2012 18:43:19 +0200,SPAMER mkarwan napisa(a):

U縴tkownik "Jakub A. Krzewicki" <drukpakunley@gmail.org> napisa w wiadomo禼i news:k27grg$vke$1node1.news.atman.pl...
秗oda, 5 wrze秐ia 2012 14:18. carbon entity 'mkarwan'
<mkarwan@poczta.onet.pl>

By砮 wtedy na inicy:?

Nie by砮m, ale kto si wybiera na inic w mglist pogod, tam wielu ludzi
nawet zawodowych wspinaczy bez cudzej pomocy zgin瓿o, dok砤dnie w tym
miejscu co Szaniawski. Niekt髍zy przes眃ni mawiaj, ba nawet s na serio
przekonani, 縠 dzia砤j tam jakie z砮 moce.

iana wspinaczkowa jest od strony p蟪nocnej a nie po硊dniowej.
Zatem nie wspina si ale szed szlakiem turystycznym, kt髍ym przechodzi rocznie setki je秎i nie tysi眂e turyst體.
Trudniejsze fragmenty ubezpieczone s 砤馽uchami, wi阠 dla do秝iadczonego turysty nie stanowi problemu.
We mgle mo縠 mu kto "pom骻"?

Pewnie Tusk albo Putin ;))

--
"Na nich jest lekarstwo, ci kt髍zy chc aby by spok骿 niech pisz do
abuse. Im wi阠ej takich donos體 tym szybciej b阣zie spok骿. Samo si nie

Data: 2012-09-07 14:43:51
Autor: emailstuffname@gmail.com
On 5 Wrz, 15:02, Przemys砤w M. <BronimyPiSprze...@gaztea.pl> wrote:
> [...]

> rocznie setki je秎i nie tysi眂e turyst體.
> Trudniejsze fragmenty ubezpieczone s 砤馽uchami, wi阠 dla do秝iadczonego

Pewnie Tusk albo Putin ;))

albo, np. taki pluto lub Cyba:)

Data: 2012-09-08 01:00:49
Autor: Jakub A. Krzewicki
Dzisiaj okolo godz. 11 zgin膮艂 w Tatrach J贸zef Szaniawski .
pi膮tek, 7 wrze艣nia 2012 23:43. carbon entity  contaminated pl.soc.polityka with the following letter:

albo, np. taki pluto lub Cyba:)

Pluton nazwa艂 nawet ewentualnego sprawc臋 艣mierci Szaniawskiego Panem Bogiem. Czy mo偶na na tej podstawie wnioskowa膰 o jego rzeczywistym wyznaniu religijnym? Jak do tej pory podawa艂 si臋 za agnostyka albo ateist臋.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-09-07 16:31:59
Autor: emailstuffname@gmail.com
On 7 Wrz, 19:00, "Jakub A. Krzewicki" <drukpakun...@gmail.org> wrote:
pi眛ek, 7 wrze秐ia 2012 23:43. carbon entity 'emailstuffn...@gmail.com'
<jack.kle...@gmail.com>

> albo, np. taki pluto lub Cyba:)

Pluton nazwa nawet ewentualnego sprawc 秏ierci Szaniawskiego Panem Bogiem.
Czy mo縩a na tej podstawie wnioskowa o jego rzeczywistym wyznaniu
religijnym? Jak do tej pory podawa si za agnostyka albo ateist.

ale pluton, jest nienormalny, a wy chyba nie?

Data: 2012-09-07 16:55:32
Autor: emailstuffname@gmail.com
On 7 Wrz, 19:41, "Jakub A. Krzewicki" <drukpakun...@gmail.org> wrote:
sobota, 8 wrze秐ia 2012 01:31. carbon entity 'emailstuffn...@gmail.com'
<jack.kle...@gmail.com>

> ale pluton, jest nienormalny, a wy chyba nie?

Z tego, co s硑sz砮m, to ludzie dziel si na nienormalnych i
nieprzebadanych.

jego nie trzeba badac, wystarczy przeczytac jego komentarze.

Data: 2012-09-07 16:58:49
Autor: emailstuffname@gmail.com
Dzisiaj okolo godz. 11 zgin背 w Tatrach J髗ef Szaniawski .
On 7 Wrz, 19:49, "Jakub A. Krzewicki" <drukpakun...@gmail.org> wrote:

PS. Nie wiem, czy nazwanie plutona nienormalnym to nie jest komplement.
Wszelka tw髍czo舵 i imaginacja z samego za硂縠nia jest czym nienormalnym,
gdy jest wynikiem tworzenia nieistniej眂ych wizji i pojawiania si nowych
tre禼i psychicznych -- - a wi阠 jak by niwe by硂 halucynacji i uroje.
Dlatego by硂 砤two m.in. Sowietom (chocia np. Amerykanie zrobili to samo z
Ezr Poundem) zamyka tw髍czych ludzi w psychuszkach. W Plutonie nie widz
nic tw髍czego, on jest po prostu t阷y.

nie wszyscy nienormalni sa tworcami, prosze nie uogolniac. Niektorzy
psychopaci sa zwyrodnialcami.

Nie czytal Pan jego komentarzy na temat smierci prezydenta
Kaczynskiego?

To bardzo *tworcze* pomysly dla kolejnego Cyby..

Data: 2012-09-08 01:50:02
Autor: Jakub A. Krzewicki
Dzisiaj okolo godz. 11 zgin膮艂 w Tatrach J贸zef Szaniawski .
sobota, 8 wrze艣nia 2012 01:31. carbon entity  contaminated pl.soc.polityka with the following letter:

ale pluton, jest nienormalny, a wy chyba nie?

Z tego, co s艂ysz艂em, to ludzie dziel膮 si臋 na nienormalnych i nieprzebadanych.

PS. Nie wiem, czy nazwanie plutona nienormalnym to nie jest komplement.
Wszelka tw贸rczo艣膰 i imaginacja z samego za艂o偶enia jest czym艣 nienormalnym, gdy偶 jest wynikiem tworzenia nieistniej膮cych wizji i pojawiania si臋 nowych tre艣ci psychicznych  -- - a wi臋c jak by nie by艂o halucynacji i uroje艅. Dlatego by艂o 艂atwo m.in. Sowietom (chocia偶 np. Amerykanie zrobili to samo z Ezr膮 Poundem) zamyka膰 tw贸rczych ludzi w psychuszkach. W Plutonie nie widz臋 nic tw贸rczego, on jest po prostu t臋py.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-09-05 23:36:08
Autor: leszek niewiadomski
Am 05.09.2012 14:33, schrieb Jakub A. Krzewicki:
[...]

Oczywiscie zginac mozna schodzac po schodach do piwnicy lub jadac rowerem. Rowniez w gorach moze zdarzyc sie nieszczescie, ale zeby zleciec na leb ze Swinicy lub Koscielca to trzeba miec niezlego pecha. Z Giewontu i Nosala tez pewnie ludzie spadaja.
--
ln.

Data: 2012-09-05 19:31:38
Autor: Chiron
[...]

A偶 tak bardzo to chyba nie warto mu wierzy膰...
:-)

Data: 2012-09-05 10:45:24
Autor: emailstuffname@gmail.com
On 5 Wrz, 13:31, "Chiron" <eleu...@onet.eu> wrote:
U縴tkownik "Jakub A. Krzewicki" <drukpakun...@gmail.org> napisa w
wiadomo禼inews:k27cit$juo$3node2.news.atman.pl...

> wtorek, 4 wrze秐ia 2012 23:23. carbon entity 'emailstuffn...@gmail.com'
> <jack.kle...@gmail.com>
> contaminated pl.soc.polityka with the following letter:

> Tym razem zbiorowy samob骿ca nie by zamieszany. Nie ma w眛pliwo禼i.

A tak bardzo to chyba nie warto mu wierzy...
:-)

owszem , warto mu wierzyc i to BARDZO..

Data: 2012-09-05 22:52:02
Autor: Chiron
Dzisiaj okolo godz. 11 zgin背 w Tatrach J髗ef Szaniawski .
U縴tkownik   napisa w wiadomo禼i news:3457a2f4-7713-44de-bf15-604439158efcb8g2000yqh.googlegroups.com...
> [...]

> Tym razem zbiorowy samob骿ca nie by zamieszany. Nie ma w眛pliwo禼i.

A tak bardzo to chyba nie warto mu wierzy...

============

O- widz 縠 znajomo舵 ze s硑nnym polskim seryjnym zab骿c jest na psp dosy powszechna
:-)

demokracja to rz眃y os丑w, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

Data: 2012-09-05 14:09:10
Autor: emailstuffname@gmail.com
U縴tkownik "emailstuffn...@gmail.com" <jack.kle...@gmail.com> napisa w

===========>
O- widz 縠 znajomo舵 ze s硑nnym polskim seryjnym zab骿c jest na psp dosy
powszechna
:-)

chyba nastapilo jakies nieporozumienie, to czesto sie zdarza w
polskiej sieci, bo niewiele osob czyta cudze teksty ze zrozumieniem.
Moj komentarz dotyczyl nagarania wypowiedzi prof. J. Szaniawskiego.
Uwazam, ze warto mu wierzyc. Podobnie o katastrofie smolenskiej mowil
publicznie rowniez gem. S. Petelicki. Obydwaj mieli odwage stanac po
stronie Polski, mimo
ze wczesniej wspolpracowali z komuna. Dlatego uwazam, ze odkupili
swoje winy.

Dzisiaj okolo godz. 11 zgin膮艂 w Tatrach J贸zef Szaniawski .