Dzisiaj pierwszy raz w realu widziałam pr awdziego żyda

Data: 2009-06-09 23:03:49
Autor: raff
Dzisiaj pierwszy raz w realu widziałam pr awdziego żyda
Antenka pisze:
Jadę sobie spokojnie bimb± do pracy, z oddali spogl±da na mnie "Stary

Bimb±, hehehe

R.

Data: 2009-06-09 14:07:45
Autor: Antenka
Dzisiaj pierwszy raz w realu widziałam prawdzie go żyda
Noo! Rafaelo, chłopczyk a czy wiesz co to takiego bimba? :DDD

Antenka

Data: 2009-06-09 23:11:17
Autor: raff
Antenka pisze:
Noo! Rafaelo, chłopczyk a czy wiesz co to takiego bimba? :DDD

Antenka

Domyslilem sie juz ze to ¶trasbanka.

R.

Data: 2009-06-09 14:14:38
Autor: Antenka
Dzisiaj pierwszy raz w realu widziałam prawdzie go żyda
:DDD raczej street train ;-)

Antenka

P.s. Albo straBenzug ;-)

Dzisiaj pierwszy raz w realu widziałam pr awdziego żyda