Dzisiaj pierwszy raz w realu widziałam prawdziego żyda

Data: 2009-06-09 13:53:40
Autor: Antenka
Dzisiaj pierwszy raz w realu widziałam prawdziego żyda
Jadę sobie spokojnie bimbą do pracy, z oddali spogląda na mnie "Stary
Marych" i nagle : szok!!! Ulicą Podgórną idzie sobie, pejsaty, w
jakimś hałacie, z filakteriami, w mycy na glacy, autentyczny stary żyd
i pali skręta! Minął kilka sklepów i nagle skręcił. Jak myślicie,
dokąd się udał? Oczywiście, że do banku! Lichwiarstwo to ich
pasja."Pańskie oko, konia tuczy" :DDD

Antenka

Data: 2009-06-09 22:57:26
Autor: Panslavista

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości
[...]

Janek przerzuca się z handlu na banki?

Data: 2009-06-09 14:11:11
Autor: Antenka
Dzisiaj pierwszy raz w realu widziałam prawdzie go żyda
Chyba jakiś Jentek hehehe :DD

Antenka

P.s. Nie zdążyłam go pogonić, no tego pejsatego :(

Data: 2009-06-10 15:19:27
Autor: naprany jak kruk!
<sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(-a):

P.s. Nie zdążyłam go pogonić, no tego pejsatego :(

zrobilabys mu wieksza krzywde gdybys go przeleciala
hahahahaha

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-06-11 10:52:37
Autor: Panslavista

Chyba jakiś Jentek hehehe :DD

Jam z Małopolski, z Krakowa, a Beskidu Niskiego...
A wcześniej ze Lwowa, Multan, ogólnie z Europy...
Polak, nie Rzędzian.  :-))))))

Data: 2009-06-11 07:39:46
Autor: Antenka
Dzisiaj pierwszy raz w realu widziałam prawdzie go żyda
A wcześniej ze Lwowa, Multan, ogólnie z Europy...
Hmmm Multan, czy Mutant? :)))  Rozumiem, że jaki mieszniec z Ciebie
Panie Slavisto ;-)

Antenka

P.s. Aha już wymyśliłam nazwę nowej partii: PARTIA WYKLUCZONYCH
POLAKÓW*). Co Pan Slavista na to? Może być? :-)

*) nazwa zastrzeżona i  tylko dla Polaków, niech nikt nie waży się
podszywać bo....:_E

Data: 2009-06-11 16:46:04
Autor: Panslavista

[...]

Panslavista (razem, razem) Słowianin i Polak.
Mieszkał w pałacach, nie w chyży, ni w hawirze.

Data: 2009-06-11 16:55:26
Autor: Panslavista

Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]

POLAKÓW*). Co Pan Slavista na to? Może być? :-)

Panslavista (razem, razem) Słowianin i Polak.
Mieszkał w pałacach, nie w chyży, ni w hawirze.

Musi być urzędowo:
ZWIĄZEK  SŁOWIAN
ODDZIAŁ  W  POLSCE

Data: 2009-06-09 22:59:46
Autor: jadrys
Antenka pisze:
[...]

Od kiedy to Podgórną jeżdżą bimby?

Data: 2009-06-09 14:02:45
Autor: Antenka
Dzisiaj pierwszy raz w realu widziałam prawdzie go żyda
Widzę, że nie jesteś prawdziwym poznaniakiem hihihi. Aaa jadą i to od
dawna. Chyba się podszywasz pod poznańską pyrę :))

Antenka

Data: 2009-06-09 23:07:37
Autor: jadrys
Antenka pisze:
Widzę, że nie jesteś prawdziwym poznaniakiem hihihi. Aaa jadą i to od
dawna. Chyba się podszywasz pod poznańską pyrę :))

Antenka

Podgórna to kiedyś była ta przecinająca deptak.   A teraz jest inaczej?  Kiedyś nie jeździły tam bimby..

Data: 2009-06-09 14:20:00
Autor: Antenka
Dzisiaj pierwszy raz w realu widziałam prawdzie go żyda
Jędruś, coś ci się  pomyliło...Teptak to Półwiejska i tak się do
dzisiaj nazywa i rzeczywiście tamtędy nie jeżdżą tramwaje, można tylko
"deptać" pieszo. A Podgórna zastąpiła, o ile dobrze pamiętam, jakąś
PRL-owską Gwardii Ludowej, czy Wiosny Ludów :)

Antenka

Data: 2009-06-09 23:32:17
Autor: jadrys
Antenka pisze:
[...]

Faktycznie masz rację, Podgórna pomyliła mi się z Długą. :-(

Data: 2009-06-09 23:03:49
Autor: raff
Antenka pisze:
Jadę sobie spokojnie bimbą do pracy, z oddali spogląda na mnie "Stary

Bimbą, hehehe

R.

Data: 2009-06-09 14:07:45
Autor: Antenka
Dzisiaj pierwszy raz w realu widziałam prawdzie go żyda
Noo! Rafaelo, chłopczyk a czy wiesz co to takiego bimba? :DDD

Antenka

Data: 2009-06-09 23:11:17
Autor: raff
Antenka pisze:
Noo! Rafaelo, chłopczyk a czy wiesz co to takiego bimba? :DDD

Antenka

Domyslilem sie juz ze to śtrasbanka.

R.

Data: 2009-06-09 14:14:38
Autor: Antenka
Dzisiaj pierwszy raz w realu widziałam prawdzie go żyda
:DDD raczej street train ;-)

Antenka

P.s. Albo straBenzug ;-)

Data: 2009-06-10 00:08:48
Autor: awe
Dzisiaj pierwszy raz w realu widziałam prawdziego żyda
Odwiedzil rodzine strony i tak sie wzruszyl ze zajaral skreta - bardzo pozytywnie. Takie sytuacje wymagaja jakiejs estymy i doceniam a ze szedl do banku. Bral sie bac gotowki. Myslal ze po ulicach chodza niedzwiedzie. Pewnie tez spodziewal sie ze zycie jest tansze, ale niestety jest inaczej. Chyba jak sprawdzil jak w banku go podliczyli to zrozumial co znaczy zydowska lichwa. To dobrze - bedzie teraz patrzyl na Polakow z wiekszym zrozumieniem
awe

Data: 2009-06-10 07:34:33
Autor: Piotr
Dnia Tue, 9 Jun 2009 13:53:40 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

[...]

To pyry na sztrasban mówią "bimba"? A na krepla, szneka...
Jak wy się tam dogadujecie? :-)
Piotr

Data: 2009-06-09 23:55:42
Autor: Antenka
Dzisiaj pierwszy raz w realu widziałam prawdzie go żyda
To pyry na sztrasban mówią "bimba"? A na krepla, szneka...
Jak wy się tam dogadujecie? :-)
Piotr

Piotruś, a konkretnie szneka z glancem :DDD  Domyślam się, że krepla
to nasza szneczka hihi a po polsku drożdżówka :DDD A dziękuję, pyra z
pyrą się dogada, a jak nie to trza z niej plendze zrobić hihihi
mniam :)))

Antenka

Data: 2009-06-11 19:24:01
Autor: cytryna4
> [...]

to nasza szneczka hihi a po polsku drożdżówka :DDD A dziękuję, pyra z
pyrą się dogada, a jak nie to trza z niej plendze zrobić hihihi

Pozdrawiam językoznawców lokalnych gwar i zapraszam na PYRY BRYZGANE.

Data: 2009-06-11 23:46:32
Autor: Polok_prawdziwy
cytryna4@poczta.onet.eu wrote:

> [...]

mniam :)))

Antenka

Pozdrawiam językoznawców lokalnych gwar i zapraszam na PYRY BRYZGANE.

ŁOJ...!!!

- łotakim sexie niesłysołem jesce...

Bryzgołem jus po ruznistych zecach - po cycorach, bzuchu i sparce, a nawet
pod pachem Marynie nabryzgołem...!

Ale zeby na pyry, to cosik ztobom nietego...!?

Data: 2009-06-10 08:56:02
Autor: zbig
Dzisiaj pierwszy raz w realu widziałam prawdziego żyda

To ile ty masz lat - pięć?
A Murzyna już widziałaś?

Data: 2009-06-10 00:17:58
Autor: Antenka
Dzisiaj pierwszy raz w realu widziałam prawdzie go żyda
U nas nie szlają się żydy, bo przed wojną nie mieli życia w narodowym
Poznaniu. Żaden szanujący się poznaniak na ten przykład nie kupował
niczego u żyda, bo za chwilę miał przyklejoną na plecach karteczkę tej
treści : "Ta świnia kupuje u żyda" :))) ( relacja mojego dziadka). I
dlatego boją się nas jak ognia :DDD. Mam trochę więcej latek,  ale
takiego żyda, co to nie ukrywa, że jest żydem - nie tak jak rodzima
"elyta u władzy" - widziałam po raz pierwszy. Aha w Izraelu tyż
jeszcze nie byłam :D

Antenka

Data: 2009-06-10 10:03:58
Autor: zbig

[...]

Twój dziadek to niezły blagier, gdyby tak było, zaden sklep by się nie
utrzymał.
Swoją drogą to świetny dowód na brak tzw. antysemityzmu w Polsce.

Za granicą też nie byłaś, choćby w Pradze?
Poza Polską Żydów ortodoksyjnych można spotkać niemal wszędzie.

Data: 2009-06-10 13:02:03
Autor: Antenka
Dzisiaj pierwszy raz w realu widziałam prawdzie go żyda
 Za granicą też nie byłaś, choćby w Pradze?
Poza Polską Żydów ortodoksyjnych można spotkać niemal wszędzie.

Byłam. Nawet chodziłam po "Złotej Uliczce" i po "Moście Karola" .
Zakochałam się w Pradze od pierwszego spojrzenia nań - jest
cudna ! :))

Antenka

P.s. Ale Żyda-ortodoksa nie widziałam :((

Data: 2009-06-10 16:29:47
Autor: Tzva Adonai
Dzisiaj pierwszy raz w realu widziałam prawdziego żyda
Podgórną idzie sobie, pejsaty, w
jakimś hałacie, z filakteriami, w mycy na glacy, autentyczny stary żyd
i pali skręta!

Odważny człowiek... Organizacje i gminy żydowskie stanowczo odradzają spacer po
Polsce w żydowskim stroju w obawie przed fizyczną agresją ze strony polskiego
motłochu... Jeszcze tylko na Ukrainie organizacje żydowskie ostrzegają przed
manifestacją swojej przynależności narodowej, we wszystkich innych krajach
Europy Zachodniej oraz w Rosji tego typu środki ostrożności nie występują wcale,
a jeśli już to w śladowym stopniu...

Data: 2009-06-11 10:16:00
Autor: Antenka
Dzisiaj pierwszy raz w realu widziałam prawdzie go żyda
Ooo! Widzę, że jesteś na bierząco Tvelek. A ty odważyłbyś się
występować w tym żydowskim przebraniu na ulicach mojego miasta? :)))
Nie radzę, bo jak cię dopadnę...to ci żaden rabin nie pomoże:DDD

Antenka

Data: 2009-06-10 20:04:53
Autor: CYC
[...]

Co to zyd ? . To zaden zyd !.Prwdziwy  zyd nie chodzi do banku , bank idzie do zyda ..........a po drodze ze soba premiera ciagnie !.

cyc

Data: 2009-06-11 01:22:11
Autor: Antenka
Dzisiaj pierwszy raz w realu widziałam prawdzie go żyda
Znikaj bestio zła, rozpustniku! Ty,  Casanovo !!! Co gębę otworzysz,
to kłamiesz, przebierańcu! Myślisz, że Maryny poznańskie są takie
głupielkowate i się nabiorą na twoje bajeczki hmm? :DD

Antenka :-P

P.s. Niedoczekanie, żebyś ty skarbonkę dzierżył! Wszystkie dudki
szybko roztrwoniłbyś na ziemskie uciechy z upadłymi Marynami!!! :DDD

Data: 2009-06-11 11:47:46
Autor: Polok_prawdziwy
Antenka wrote:

[...]

Eeeeetam..., AMTENKO...

- zaś taki zbereźnik niejezem...

Lubiem z docesnych psyjemności kozystać, boto, co fratry mi łobiecujom
wniebie, to tak, jak ŁOBIECANKI POLITYKUW psed wyborami...

A Marynie sparki wilgotne i cycory wielgachne, toto co nojwinksom zyciowom
uciechem sprawio...

PS - wolem załować za gzechy, niźli załować, zeich nieporobiłem...

Dzisiaj pierwszy raz w realu widziałam prawdziego żyda