Dzisiaj pierwszy raz w realu widziałam prawdziego żyda

Data: 2009-06-10 00:08:48
Autor: awe
Dzisiaj pierwszy raz w realu widziałam prawdziego żyda
Odwiedzil rodzine strony i tak sie wzruszyl ze zajaral skreta - bardzo pozytywnie. Takie sytuacje wymagaja jakiejs estymy i doceniam a ze szedl do banku. Bral sie bac gotowki. Myslal ze po ulicach chodza niedzwiedzie. Pewnie tez spodziewal sie ze zycie jest tansze, ale niestety jest inaczej. Chyba jak sprawdzil jak w banku go podliczyli to zrozumial co znaczy zydowska lichwa. To dobrze - bedzie teraz patrzyl na Polakow z wiekszym zrozumieniem
awe

Dzisiaj pierwszy raz w realu widziałam prawdziego żyda