Dzisiaj pierwszy raz w realu widziałam prawdziego żyda

Data: 2009-06-10 07:34:33
Autor: Piotr
Dzisiaj pierwszy raz w realu widziałam prawdziego żyda
Dnia Tue, 9 Jun 2009 13:53:40 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

Jadę sobie spokojnie bimbą do pracy, z oddali spogląda na mnie "Stary
Marych" i nagle : szok!!! Ulicą Podgórną idzie sobie, pejsaty, w
jakimś hałacie, z filakteriami, w mycy na glacy, autentyczny stary żyd
i pali skręta! Minął kilka sklepów i nagle skręcił. Jak myślicie,
dokąd się udał? Oczywiście, że do banku! Lichwiarstwo to ich
pasja."Pańskie oko, konia tuczy" :DDD

To pyry na sztrasban mówią "bimba"? A na krepla, szneka...
Jak wy się tam dogadujecie? :-)
Piotr

Data: 2009-06-09 23:55:42
Autor: Antenka
Dzisiaj pierwszy raz w realu widziałam prawdzie go żyda
To pyry na sztrasban mówią "bimba"? A na krepla, szneka...
Jak wy się tam dogadujecie? :-)
Piotr

Piotruś, a konkretnie szneka z glancem :DDD  Domyślam się, że krepla
to nasza szneczka hihi a po polsku drożdżówka :DDD A dziękuję, pyra z
pyrą się dogada, a jak nie to trza z niej plendze zrobić hihihi
mniam :)))

Antenka

Data: 2009-06-11 19:24:01
Autor: cytryna4
> [...]

to nasza szneczka hihi a po polsku drożdżówka :DDD A dziękuję, pyra z
pyrą się dogada, a jak nie to trza z niej plendze zrobić hihihi

Pozdrawiam językoznawców lokalnych gwar i zapraszam na PYRY BRYZGANE.

Data: 2009-06-11 23:46:32
Autor: Polok_prawdziwy
cytryna4@poczta.onet.eu wrote:

> [...]

mniam :)))

Antenka

Pozdrawiam językoznawców lokalnych gwar i zapraszam na PYRY BRYZGANE.

ŁOJ...!!!

- łotakim sexie niesłysołem jesce...

Bryzgołem jus po ruznistych zecach - po cycorach, bzuchu i sparce, a nawet
pod pachem Marynie nabryzgołem...!

Ale zeby na pyry, to cosik ztobom nietego...!?

Dzisiaj pierwszy raz w realu widziałam prawdziego żyda