Dzisiaj pierwszy raz w realu widziałam prawdziego żyda

Data: 2009-06-10 08:56:02
Autor: zbig
Dzisiaj pierwszy raz w realu widziałam prawdziego żyda

To ile ty masz lat - pięć?
A Murzyna już widziałaś?

Data: 2009-06-10 00:17:58
Autor: Antenka
Dzisiaj pierwszy raz w realu widziałam prawdzie go żyda
U nas nie szlają się żydy, bo przed wojną nie mieli życia w narodowym
Poznaniu. Żaden szanujący się poznaniak na ten przykład nie kupował
niczego u żyda, bo za chwilę miał przyklejoną na plecach karteczkę tej
treści : "Ta świnia kupuje u żyda" :))) ( relacja mojego dziadka). I
dlatego boją się nas jak ognia :DDD. Mam trochę więcej latek,  ale
takiego żyda, co to nie ukrywa, że jest żydem - nie tak jak rodzima
"elyta u władzy" - widziałam po raz pierwszy. Aha w Izraelu tyż
jeszcze nie byłam :D

Antenka

Data: 2009-06-10 10:03:58
Autor: zbig

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości
[...]

Twój dziadek to niezły blagier, gdyby tak było, zaden sklep by się nie
utrzymał.
Swoją drogą to świetny dowód na brak tzw. antysemityzmu w Polsce.

Za granicą też nie byłaś, choćby w Pradze?
Poza Polską Żydów ortodoksyjnych można spotkać niemal wszędzie.

Data: 2009-06-10 13:02:03
Autor: Antenka
Dzisiaj pierwszy raz w realu widziałam prawdzie go żyda
 Za granicą też nie byłaś, choćby w Pradze?
Poza Polską Żydów ortodoksyjnych można spotkać niemal wszędzie.

Byłam. Nawet chodziłam po "Złotej Uliczce" i po "Moście Karola" .
Zakochałam się w Pradze od pierwszego spojrzenia nań - jest
cudna ! :))

Antenka

P.s. Ale Żyda-ortodoksa nie widziałam :((

Dzisiaj pierwszy raz w realu widziałam prawdziego żyda