Dzisiaj pierwszy raz w realu widziałam prawdziego żyda

Data: 2009-06-10 16:29:47
Autor: Tzva Adonai
Dzisiaj pierwszy raz w realu widziałam prawdziego żyda
Podgórną idzie sobie, pejsaty, w
jakimś hałacie, z filakteriami, w mycy na glacy, autentyczny stary żyd
i pali skręta!

Odważny człowiek... Organizacje i gminy żydowskie stanowczo odradzają spacer po
Polsce w żydowskim stroju w obawie przed fizyczną agresją ze strony polskiego
motłochu... Jeszcze tylko na Ukrainie organizacje żydowskie ostrzegają przed
manifestacją swojej przynależności narodowej, we wszystkich innych krajach
Europy Zachodniej oraz w Rosji tego typu środki ostrożności nie występują wcale,
a jeśli już to w śladowym stopniu...

Data: 2009-06-11 10:16:00
Autor: Antenka
Dzisiaj pierwszy raz w realu widziałam prawdzie go żyda
Ooo! Widzę, że jesteś na bierząco Tvelek. A ty odważyłbyś się
występować w tym żydowskim przebraniu na ulicach mojego miasta? :)))
Nie radzę, bo jak cię dopadnę...to ci żaden rabin nie pomoże:DDD

Antenka

Dzisiaj pierwszy raz w realu widziałam prawdziego żyda