Dzisiaj pierwszy raz w realu widziałam prawdziego żyda

Data: 2009-06-10 20:04:53
Autor: CYC
Dzisiaj pierwszy raz w realu widziałam prawdziego żyda

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:f34a2ff7-5f85-462d-8600-5106b6aa9397a7g2000yqk.googlegroups.com...
Jadę sobie spokojnie bimbą do pracy, z oddali spogląda na mnie "Stary
Marych" i nagle : szok!!! Ulicą Podgórną idzie sobie, pejsaty, w
jakimś hałacie, z filakteriami, w mycy na glacy, autentyczny stary żyd
i pali skręta! Minął kilka sklepów i nagle skręcił. Jak myślicie,
dokąd się udał? Oczywiście, że do banku! Lichwiarstwo to ich
pasja."Pańskie oko, konia tuczy" :DDD

Antenka

Co to zyd ? . To zaden zyd !.Prwdziwy  zyd nie chodzi do banku , bank idzie do zyda ..........a po drodze ze soba premiera ciagnie !.

cyc

Dzisiaj pierwszy raz w realu widziałam prawdziego żyda