Dzisiaj przed pałacem prezydenckim zagazowano 17 osób !!!

Data: 2010-08-03 18:17:40
Autor: Wiesiek
Dzisiaj przed pałacem prezydenckim zagazowano 17 osób !!!
Byłem świadkiem użycia gazów łzawiących.

6 osób zostało hospitalizowanych. Jedna z podejrzeniem
zawału serca została odtransportowana karetką.

Kilkunascie osób zostało aresztowanych.

TAKIE RZECZY DZIAŁY SIĘ W STANIE WOJENNYM!

Data: 2010-08-03 10:10:49
Autor: Antenka
On 3 Sie, 18:17, "Wiesiek" <wiesiek...@onet.pl> wrote:
[...]

I co się tak dziwisz? Totalitaryzm mamy. Ludzi walczących o pamięć
gazuje się i doprowadza do zawału serca. :-((

Antenka

"Platforma robi wszystko z naprężoną żyłą i wściekłością. To jest
formacja ludzi wściekłych. Ludzi agresywnych. Ich wiece przypominają
parteitagi" - Jan Pietrzak

Data: 2010-08-04 01:48:58
Autor: Kostek Wycirowski

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:e2e27a2a-6943-4ae3-b1a8-3664bbc0b08bd8g2000yqf.googlegroups.com...
[...]

A weź stara śmierdząca kurwo, wreszcie wypierdalaj na zbity ryj z tej grupy. Nawet pojeby typu makarwan czy inne jadrysie wykazują jakis poziom, twój zaś utopił sie w twojej cuchnącej zleżałą spermą piździosze!

Data: 2010-08-03 18:36:39
Autor: abc
Dzisiaj przed pałacem prezydenckim zagazowano 17 osób !!!
Kilkunascie osób zostało aresztowanych.

TAKIE RZECZY DZIAŁY SIĘ W STANIE WOJENNYM!

W demokratycznym państwie diabła to rzecz zupełnie naturalna. Widzimy jak
takie państwo używa policji po stronie sodomitów, a przeciw katolikom
broniącym lrzyża. Jeśli ktoś jeszcze miał złudzenia co do demokracji, to
właśnie ma okazję pozbyć się ich.

Data: 2010-08-03 16:43:44
Autor: Eulalia Browarek

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4c58459e$0$19172$65785112news.neostrada.pl...
[...]

-- Nie da się oddzielić polityki od religii. Nie da się w człowieku oddzielić

Cześć sekciarze ;) Ładnie to tak wyłamywać się z przenajświętszej Matki Naszej Kościoła Rzymsko-Katolickiego?  ;)

Zennon

Data: 2010-08-03 19:05:55
Autor: Marek Czaplicki
abc pisze, na grupie pl.soc.polityka:

[...]

widziałem tam jakichś księży. czy oni też stoją po stronie ZOMO?
--
1, 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-08-03 19:16:50
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i39i9i$96u$2inews.gazeta.pl...
[...]

Jeśli nie stali po stronie PiS-u, to tak.

Data: 2010-08-03 19:00:20
Autor: Marek Czaplicki
Wiesiek pisze, na grupie pl.soc.polityka:

[...]

mamy przecież wojnę polsko-polską.
--
1, 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-08-03 19:38:12
Autor: WW
W dniu 2010-08-03 18:17, Wiesiek pisze:
Byłem świadkiem użycia gazów łzawiących.

6 osób zostało hospitalizowanych.

Ludzie ci demolowali bariery łamiąc prawo.
Czemu zatem się dziwisz?

Jedna z podejrzeniem
zawału serca została odtransportowana karetką.

To po co przyszła w teki tłum.

Kilkunascie osób zostało aresztowanych.

Tylko ??

TAKIE RZECZY DZIAŁY SIĘ W STANIE WOJENNYM!

TeĹź, i co z tego?

"Volenti non fit iniuria"

Pozdrawiam
  WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein FĂźhrer"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

Data: 2010-08-03 20:03:56
Autor: Volundr

Użytkownik "Wiesiek" <wiesiek111@onet.pl> napisał w wiadomości news:i39fgo$ij7$1news.onet.pl...
[...]

Nie szkodzi.
Katolom należy spuścić wp...l i nie przejmować się.
Ich bóg im to wynagrodzi

Data: 2010-08-03 20:13:55
Autor: WW
W dniu 2010-08-03 20:03, Volundr pisze:

Nie szkodzi.
Katolom należy spuścić wp...l i nie przejmować się.
Ich bĂłg im to wynagrodzi

Jak mawiali biskupi:
"Zabijajcie wszystkich, bĂłg rozpozna swoich".

Data: 2010-08-03 20:05:15
Autor: Gdzie EUR waluta obiecana do 2009
Dzisiaj przed pałacem prezydenckim zagazowano 17 osób !!!
Użytkownik "Wiesiek" <wiesiek111@onet.pl> napisał w wiadomości news:i39fgo$ij7$1news.onet.pl...
TAKIE RZECZY DZIAŁY SIĘ W STANIE WOJENNYM!

Hitler i Stalin powraca
znowu RZYDY wmuwili ludziom w POLSCE rze demokracja polega na glosach wienkszosci jak BOLSZEWIZM
Tfu!

Co za kurwa debile w tej Polsce i ja mam tym ludziom kurwa niby pomagac?
A KURWA ZA CO NIBY ????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
TFU!

Data: 2010-08-03 11:33:14
Autor: magdaverakosiorek
Dzisiaj przed pałacem prezydenckim zagazowano 17 osób !!!
On Aug 3, 1:05 pm, "Gdzie EUR waluta obiecana do 2009"
<elgu...@bcdefg.pl> wrote:
Użytkownik "Wiesiek" <wiesiek...@onet.pl> napisał w wiadomościnews:i39fgo$ij7$1news.onet.pl...

> [...]

wienkszosci jak BOLSZEWIZM
Tfu!

Co za kurwa debile w tej Polsce i ja mam tym ludziom kurwa niby pomagac?

Ty EURO-fiucie nie musisz nikomu pomagać - sam wymagasz pomocy,
psychiatrycznej oczywiście.

magdavera

Data: 2010-08-03 20:47:46
Autor: Gdzie EUR waluta obiecana do 2009
Użytkownik "magdaverakosiorek" <magdaverakosiorek@gmail.com> napisał w wiadomości news:719248e2-c413-44c0-951c-25918d1dd435y11g2000yqm.googlegroups.com...
Ty EURO-fiucie nie musisz nikomu pomagać - sam wymagasz pomocy,
psychiatrycznej oczywiście.

Kto ci to powiedział?
Psychiatra z KGB
na wizycie ginekologicznej?
Tfu!

Data: 2010-08-04 06:25:23
Autor: € he®sk €
Dzisiaj przed pałacem prezydenckim zagazowano 17 osób !!!
On Tue, 3 Aug 2010 18:17:40 +0200, "Wiesiek" <wiesiek111@onet.pl>
wrote:

[...]

 nie masz pojecia o stanie wojennym, synu... wiec milcz.

http://bezswiatel.4.pl/ http://miniurl.pl/glosludu
http://www.swiatlacalyrok.org.pl/zaiprzeciw.html
http://www.drogizaufania.pl/

Dzisiaj przed pałacem prezydenckim zagazowano 17 osób !!!