Dzisiaj przed pałacem prezydenckim zagazowano 17 osób !!!

Data: 2010-08-03 10:10:49
Autor: Antenka
Dzisiaj przed pałacem prezydenckim zagazowano 17 osób !!!
On 3 Sie, 18:17, "Wiesiek" <wiesiek...@onet.pl> wrote:
Byłem świadkiem użycia gazów łzawiących.

6 osób zostało hospitalizowanych. Jedna z podejrzeniem
zawału serca została odtransportowana karetką.

Kilkunascie osób zostało aresztowanych.

TAKIE RZECZY DZIAŁY SIĘ W STANIE WOJENNYM!

I co się tak dziwisz? Totalitaryzm mamy. Ludzi walczących o pamięć
gazuje się i doprowadza do zawału serca. :-((

Antenka

"Platforma robi wszystko z naprężoną żyłą i wściekłością. To jest
formacja ludzi wściekłych. Ludzi agresywnych. Ich wiece przypominają
parteitagi" - Jan Pietrzak

Data: 2010-08-04 01:48:58
Autor: Kostek Wycirowski

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:e2e27a2a-6943-4ae3-b1a8-3664bbc0b08bd8g2000yqf.googlegroups.com...
[...]

A weź stara śmierdząca kurwo, wreszcie wypierdalaj na zbity ryj z tej grupy. Nawet pojeby typu makarwan czy inne jadrysie wykazują jakis poziom, twój zaś utopił sie w twojej cuchnącej zleżałą spermą piździosze!

Dzisiaj przed pałacem prezydenckim zagazowano 17 osób !!!