Dzisiaj przed pałacem prezydenckim zagazowano 17 osób !!!

Data: 2010-08-03 20:05:15
Autor: Gdzie EUR waluta obiecana do 2009
Dzisiaj przed pałacem prezydenckim zagazowano 17 osób !!!
Użytkownik "Wiesiek" <wiesiek111@onet.pl> napisał w wiadomości news:i39fgo$ij7$1news.onet.pl...
TAKIE RZECZY DZIAŁY SIĘ W STANIE WOJENNYM!

Hitler i Stalin powraca
znowu RZYDY wmuwili ludziom w POLSCE rze demokracja polega na glosach wienkszosci jak BOLSZEWIZM
Tfu!

Co za kurwa debile w tej Polsce i ja mam tym ludziom kurwa niby pomagac?
A KURWA ZA CO NIBY ????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
TFU!

Data: 2010-08-03 11:33:14
Autor: magdaverakosiorek
Dzisiaj przed pałacem prezydenckim zagazowano 17 osób !!!
On Aug 3, 1:05 pm, "Gdzie EUR waluta obiecana do 2009"
<elgu...@bcdefg.pl> wrote:
Użytkownik "Wiesiek" <wiesiek...@onet.pl> napisał w wiadomościnews:i39fgo$ij7$1news.onet.pl...

> [...]

wienkszosci jak BOLSZEWIZM
Tfu!

Co za kurwa debile w tej Polsce i ja mam tym ludziom kurwa niby pomagac?

Ty EURO-fiucie nie musisz nikomu pomagać - sam wymagasz pomocy,
psychiatrycznej oczywiście.

magdavera

Data: 2010-08-03 20:47:46
Autor: Gdzie EUR waluta obiecana do 2009
Użytkownik "magdaverakosiorek" <magdaverakosiorek@gmail.com> napisał w wiadomości news:719248e2-c413-44c0-951c-25918d1dd435y11g2000yqm.googlegroups.com...
Ty EURO-fiucie nie musisz nikomu pomagać - sam wymagasz pomocy,
psychiatrycznej oczywiście.

Kto ci to powiedział?
Psychiatra z KGB
na wizycie ginekologicznej?
Tfu!

Dzisiaj przed pałacem prezydenckim zagazowano 17 osób !!!