Dzisiaj rano wbiłam pierwszą szpilę w wątrobę bobra :-D

Data: 2010-07-04 23:44:22
Autor: Antenka
Dzisiaj rano wbiłam pierwszą szpilę w wątrobę bobra :-D
I tak będzie przez najbliższy czas, aż zdechnie gadzina, bo miejsce
bobra jest nad rzeką albo w garnku . Jutro szpila w serce. Czas
ochronny zakończony.

Antenka

P.s. Ave, ty też nie zapomnij o swojej laleczce - szpilą ją!

Data: 2010-07-05 08:53:32
Autor: mkałrwan jest debilem
Dzisiaj rano wbiłam pierwszą szpilę w wątrobę bobra :-D

Użytkownik "Kałtenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w

I tak będzie przez najbliższy czas, aż zdechnie gadzina, bo miejsce
bobra jest nad rzeką albo w garnku . Jutro szpila w serce. Czas
ochronny zakończony.

W kutasa wbij sobie szpilkę pedrylu, to może spełnią ci się marzenia o zmianie płci.

Przemysław Warzywny

--

"Jeśli już mamy być złośliwi, to niech ten, kto mówi o wpadkach najpierw nauczy Kaczyńskiego polskiego hymnu. O większej wpadce nie słyszałem w swoim długim życiu"

Daniel Olbrychski

Data: 2010-07-05 09:57:39
Autor: CeSaR
[...]

I bardzo dobrze. I więcej o tych kaszalotach dawaj. W swojej głupocie nie widzisz nawet że te działania mają skutek dokładnie odwrotny.

Data: 2010-07-05 11:02:30
Autor: Grzegorz Z.
Dzisiaj rano wbiłam pierwszą szpilę w wątrobę bobra :-D
Spierdalaj pedale!

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Dzisiaj rano wbiłam pierwszą szpilę w wątrobę bobra :-D