Dzisiaj sądnydzień.

Data: 2009-03-19 11:19:38
Autor: Mlody
Dzisiaj sądnydzień.
..Użytkownik "kogutek" <kogutek44@op.pl> napisał w wiadomości news:3927.000000c5.49c21b6anewsgate.onet.pl...
Senat klepnie ustawę o nowych mandatach za prędkość. Chcą wnieść poprawkę że za
przekroczenie o 1km/h dopuszczalnej prędkości 50 zyli. Potem trochę taniej niż
sejmowi wymyślili bo za 30 nie 400 a 300. Ludzkie pany znaczy się są. Sie będzie

300 za 30?
Żadna rewlecja, w zeszłym roku tyle dostałem bo takie były górne widełki, i nie lamentuje z tego powodu...

Pozdrawiam!
--
   Mlody
www.jetta.org.pl

Data: 2009-03-19 11:23:16
Autor: kogutek
Dzisiaj sądnydzień.
> [...]

'87 VW Jetta 1.6D biała WSL ***A '70 VW 1200 mexykan :)
,,Stare Volkswageny nie chlapia olejem, one po prostu znacza teren"

Ale 50 za 1 na 90 jeszcze nie dostałeś. Teraz będziesz miał szansę. --

Data: 2009-03-19 11:24:16
Autor: krzysiek82
Dzisiaj sądnydzień.
Mlody pisze:
> [...]

Jakaś paranoja przecież nie da się co do 1km/h zmierzyć prędkości jest jakiś margines błędu.

--
krzysiek82

Data: 2009-03-19 11:37:15
Autor: Mlody
Dzisiaj sądnydzień.
Użytkownik "krzysiek82" <krzysiek_82@02.pl> napisał w wiadomości news:gpt6l1$fin$1atlantis.news.neostrada.pl...
Mlody pisze:

Jakaś paranoja przecież nie da się co do 1km/h zmierzyć prędkości jest jakiś margines błędu.

Z doświadczenie wynika że jak się przekroczy o 10km/h to też w 90% przypadków nie zatrzymują więc z tym 50zł za 1km/h nie ma się co bać.
Trzeba by mieć wyjątkowego pecha żeby zatrzymali za coś takiego i jeszcze mandat wypisali.
A jak się ma tak wyjątkowego pecha to i teraz można mandat złapać przy kontoli bo gaśnica gdzieś się zapodziała przy ostatnim generalnym sprzątaniu bagażnika ;)

Pozdrawiam!

Data: 2009-03-19 11:43:48
Autor: kogutek
Dzisiaj sądnydzień.

> [...]

'87 VW Jetta 1.6D biała WSL ***A '70 VW 1200 mexykan :)
,,Stare Volkswageny nie chlapia olejem, one po prostu znacza teren"
Robisz błąd myślowy albo nie wiesz o co chodzi. To jest pod ten nowy system co
sam będzie wypisywał mandat. Jak na znaku będzie 40 to radar ustawiony na 40. Za
miastem ustawiony na 90. Nie 90 + 10 tylko 90. --

Data: 2009-03-19 10:52:39
Autor: Massai
Dzisiaj sądnydzień.
kogutek wrote:

> [...]
system co sam będzie wypisywał mandat. Jak na znaku będzie 40 to
radar ustawiony na 40. Za miastem ustawiony na 90. Nie 90 + 10 tylko

I chciałbym zobaczyć fotoradar który się obroni przed zarzutem błędu
pomiaru...
Wszędzie producenci podają +-2%...

--
Pozdro
Massai

Data: 2009-03-19 12:42:43
Autor: szerszen
Dzisiaj sądnydzień.

Użytkownik "Massai" <tsender@wp.pl> napisał w wiadomości news:gpt85m$km9$1inews.gazeta.pl...

Wszędzie producenci podają +-2%...

przy czym niezapominajmy ze w tym wypadku mamy nalozenie sie 2 bledow pomiaru, licznika i radaru i dotyczcasowa tolerancja +6km/h nie brala sie z sufitu tylko wlasnie z tego

ps. tak wiem ze wszystkie liczniki samochodowe zawyzaja o kilka km/h :)

Data: 2009-03-19 12:51:43
Autor: kogutek
Dzisiaj sądnydzień.

> [...]

ps. tak wiem ze wszystkie liczniki samochodowe zawyzaja o kilka km/h :)
1 na 50 to jest akurat +2%. Błąd pomiaru w samochodzie nie ma znaczenia. Możesz
nie mieć licznika wcale a i tak nie wolno jechać szybciej. Kto nie pozwala
jechac wolniej. Na przykład na 50 40. W dół nie ma mandatów za prędkość. --

Data: 2009-03-19 13:04:14
Autor: BartekGSXF
Dzisiaj sądnydzień.

Użytkownik "kogutek" <kogutek4@op.pl> napisał w wiadomości news:3927.000000e1.49c231cfnewsgate.onet.pl...
[...]
Sam zacznij jezdzic jeszcze wolniej, daj przyklad.
Sprobuj 5km/h przeciez to jest najbezpieczniejsza predkosc.

Co za bzdury.

--
BartekGSX6F
Ave1,8

Data: 2009-03-19 13:08:53
Autor: kogutek
Dzisiaj sądnydzień.

> [...]
Sam zacznij jezdzic jeszcze wolniej, daj przyklad.
Sprobuj 5km/h przeciez to jest najbezpieczniejsza predkosc.

Pomyliłeś adres. Nie ja to dzisiaj glosuję tylko senat. Jak klepną to i prezio
podpisze. Co ja zrobię ze z logiki wynika że szybciej nie wolno ale wolniej można. --

Data: 2009-03-19 14:16:20
Autor: Adam Płaszczyca
Dzisiaj sądnydzień.
Dnia Thu, 19 Mar 2009 12:51:43 +0100, kogutek napisał(a):

1 na 50 to jest akurat +2%. Błąd pomiaru w samochodzie nie ma znaczenia. Możesz
nie mieć licznika wcale a i tak nie wolno jechać szybciej. Kto nie pozwala

Bzdura, Kodeks Wykroczeń, art 1. § 2.

--
     ___________ (R)

Data: 2009-03-19 15:09:31
Autor: szerszen
Dzisiaj sądnydzień.

Użytkownik "kogutek" <kogutek4@op.pl> napisał w wiadomości news:3927.000000e1.49c231cfnewsgate.onet.pl...

1 na 50 to jest akurat +2%.

no i z logiki pala

Data: 2009-03-19 16:28:49
Autor: Marcin
Dzisiaj sądnydzień.
 W dół nie ma mandatów
za prędkość.

Założymy się? Zaczniesz jechać 10 km/h ruchliwą ulicą w mieście. A ja zadzwonię po policjantów, że tamujesz ruch. Przyjadą. I dostaniesz mandat.

Data: 2009-03-19 11:54:25
Autor: Mlody
Dzisiaj sądnydzień.
Użytkownik "kogutek" <kogutek4@op.pl> napisał w wiadomości news:3927.000000cd.49c221e4newsgate.onet.pl...
Robisz błąd myślowy albo nie wiesz o co chodzi. To jest pod ten nowy system co
sam będzie wypisywał mandat. Jak na znaku będzie 40 to radar ustawiony na 40. Za
miastem ustawiony na 90. Nie 90 + 10 tylko 90.

Na jakim obszerze bądą w stanie wdrożyć ten system?

Pozdrawiam!

Data: 2009-03-19 12:05:13
Autor: kogutek
Dzisiaj sądnydzień.
> [...]

'87 VW Jetta 1.6D biała WSL ***A '70 VW 1200 mexykan :)
,,Stare Volkswageny nie chlapia olejem, one po prostu znacza teren"
Gdzieś czytałem ze podobno wszędzie. --

Data: 2009-03-19 12:36:05
Autor: Mlody
Dzisiaj sądnydzień.
Użytkownik "kogutek" <kogutek4@op.pl> napisał w wiadomości news:3927.000000d0.49c226e9newsgate.onet.pl...
Gdzieś czytałem ze podobno wszędzie.

Ok. A pomyśl teraz logicznie jakie są na to szanse.

Pozdrawiam!

Data: 2009-03-19 12:40:56
Autor: kogutek
Dzisiaj sądnydzień.
> [...]

'87 VW Jetta 1.6D biała WSL ***A '70 VW 1200 mexykan :)
,,Stare Volkswageny nie chlapia olejem, one po prostu znacza teren"

Od myślenia są na uniwersytetach. Pewno wymyślili że jak fotoradar zamortyzuje
się w dwa dni to co trzy dni będzie można kupić następny. Podobno ma być w
pierwszym rzucie prawie 2000 fotoradarów. --

Data: 2009-03-19 12:44:06
Autor: kogutek
Dzisiaj sądnydzień.
zgubił się ciąg dalszy. Jak ustawią co 10 kilometrów to obstawią nimi 20 000 kilometrów dróg. Chyba tyle
dróg nadających się do jazdy tutaj nie ma. Dalej uważasz że to nie realne. --

Data: 2009-03-19 14:15:28
Autor: Mlody
Dzisiaj sądnydzień.
Użytkownik "kogutek" <kogutek4@op.pl> napisał w wiadomości news:3927.000000de.49c22f48newsgate.onet.pl...
Od myślenia są na uniwersytetach.

Utwierdzam się w przekonaniu że niestety powiększa się ciemna masa bezmózgów...
Ludzie myślcie! To nie boli!

Pewno wymyślili że jak fotoradar zamortyzuje
się w dwa dni to co trzy dni będzie można kupić następny. Podobno ma być w
pierwszym rzucie prawie 2000 fotoradarów.

Nie potrafią zrobić zielonej fali to taki system zrobią...

Pozdrawiam!

Data: 2009-03-19 19:32:52
Autor: jerzu
Dzisiaj s±dnydzień.
On Thu, 19 Mar 2009 14:15:28 +0100, "Mlody" <mlody@h(tutaj wpisz
zero).pl> wrote:

Nie potrafią zrobić zielonej fali to taki system zrobią...

Tu akurat bym się nie zdziwił. Z zielonej fali nie ma kasy, z
fotoradarów będzie.

-> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

Data: 2009-03-20 12:39:39
Autor: Karolek
Dzisiaj sądnydzień.

Użytkownik "Mlody" <mlody@h(tutaj wpisz zero).pl> napisał w wiadomości news:gpth9v$47k$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

No wlasnie pomysl... to nie boli.
Taka mala podpowiedz... maszynka do robienia kasy.

Karolek

Data: 2009-03-19 13:49:11
Autor: Krzysiek Kielczewski
Dzisiaj sÂądnydzieĂą.
On 2009-03-19, Mlody <mlody@h> wrote:

GdzieÂś czytaÂłem ze podobno wszĂŞdzie.

Ok. A pomyÂśl teraz logicznie jakie sÂą na to szanse.

Tak coś ponad 90%.

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2009-03-19 11:25:04
Autor: wchpikus
Dzisiaj sądnydzień.
Witam!
Moim zdaniem kary nie sa sprawiedliwe.
Ni uwazam ze jazda 120 na 70 to to samo co 180 na 70....kara taka sama 500zl 10 punktow.
Dla mnie cennik jest jakis chory...

Data: 2009-03-19 11:30:26
Autor: pluton
Dzisiaj sądnydzień.

Moim zdaniem kary nie sa sprawiedliwe.

A kto ci powiedzial, ze to kara ? Tu nie ma
mowy o karach, sprawiedliwosciach i tym podobnych bzdetach.
Tutaj po prostu tzw. panstwo drze kase z obywateli.

pozdrawiam
pluton

Data: 2009-03-19 11:17:45
Autor: kamil
Dzisiaj sądnydzień.

"pluton" <zielonadupa@poczta.onet.pl> wrote in message news:gpt77p$b1p$1news.onet.pl...

Moim zdaniem kary nie sa sprawiedliwe.

A kto ci powiedzial, ze to kara ? Tu nie ma
mowy o karach, sprawiedliwosciach i tym podobnych bzdetach.
Tutaj po prostu tzw. panstwo drze kase z obywateli.

Drze kase z nieuwaznych obywateli, sami sobie winni.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-03-19 12:26:44
Autor: Usrobo
Dzisiaj sądnydzień.
kamil pisze:
[...]

jasne
jak widzie uwaga pirat
na A4 wrocław katowice
nowka pusta droga, nowa vektra leci 180
policjamstry aż spoceni za nim
komentarz debila w tle
"... ze śmiercią na ramieniu jedzie ..."

oto polska właśnie

jeśli będą dobre drogi szybkiego ruchu i autostrady to nie bedzie piratów na osiedlówkach !!!

we włoszech nie ma fotoradarów
jest radar i sygnalizacja świetlna co 500m
jedziesz za szybko zapala sie czerwone i czekasz na zielone
za 500m to samo

nie trzeba obywatela gnoić na każdym kroku
za chwile nam chipy wszczepią i jak sie nie wysikasz przed snem to bzzzzzz 400V po lecach przeleci !!!

michal

Data: 2009-03-19 11:44:39
Autor: Massai
Dzisiaj sądnydzień.
Usrobo wrote:

kamil pisze:
> [...]
policjamstry aż spoceni za nim
komentarz debila w tle
"... ze śmiercią na ramieniu jedzie ..."

Zdaje się ma na myśli tę policję, jako "śmierć na ramieniu"...

nie trzeba obywatela gnoić na każdym kroku
za chwile nam chipy wszczepią i jak sie nie wysikasz przed snem to
bzzzzzz 400V po lecach przeleci !!!

Wtedy to się zeszczasz na pewno ;-)

--
Pozdro
Massai

Data: 2009-03-19 11:45:47
Autor: kamil
Dzisiaj sądnydzień.

"Usrobo" <usrobo@op.pl> wrote in message news:gpta5k$kcn$1news.onet.pl...
kamil pisze:

oto polska właśnie

jeśli będą dobre drogi szybkiego ruchu i autostrady to nie bedzie piratów na osiedlówkach !!!

Autostrad na osiedlowkach razcej nigdy nie bedzie, wiec to nie do kona rozwiaze problem ludzi jezdzacych 120 w miescie..

we włoszech nie ma fotoradarów
jest radar i sygnalizacja świetlna co 500m
jedziesz za szybko zapala sie czerwone i czekasz na zielone
za 500m to samo

W UK radary sa pomalowane na odblaskowe kolory, zaznaczone na mapach, a wykrywacze przenosnych radarow i suszarek w pelni legalne. Fakt ze drogi lepsze, ale tez i na 3-pasmowych autostradach wiekszosc osob jedzie wolniej, niz polacy po waskich drozkach z koleinami. Myslisz, ze gdyby w polsce postawic taka autostrade, wiekszosc jechala by przepisowe 110km/h i tylko niektorzy co odwazniejsi rozpedzali by sie do 130-150? Tak samo, jak po wybudowaniu kawalka lepszej drogi, nagle wszyscy zaczynaja wpuszczac sie tam z podporzadkowanych i nie trabia na "kapelusznikow" jadacych zgodnie z przepisami? Jasne.

Polak to niestety zwierze, ktore zawsze musi na przekor, bo tak. Lata wychowywania w ucisku wytworzyly w nas odruch buntu przeciwko wszelkim zasadom, nie zmienisz tego nawet najlepszymi drogami.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-03-19 12:57:01
Autor: Usrobo
Dzisiaj sądnydzień.
kamil pisze:

Polak to niestety zwierze, ktore zawsze musi na przekor, bo tak. Lata wychowywania w ucisku wytworzyly w nas odruch buntu przeciwko wszelkim zasadom, nie zmienisz tego nawet najlepszymi drogami.

A ja sobie wypraszam !!!!
jeśli ciebie trzeba pilnować na każdym kroku to proszę bardzo !!

Ja jezdziłem różnymi samochodami, po różnych drogach europy
i wiem kiedy moge jechać 160km/h a kiedy 30 !!!

a co do osiedlówek, bo nie zrozumiałeś przenośni
chodzi mi o trasy przelotowe przez wsie i miasteczka
np. opole-kalisz
jak by była autostrada to myślisz ze na tej trasie przez wioski ktoś pedziłby 100km/h ??

wg mnie nie !!
tam pojedzie sobie pani zosia do pani krysi na kawe
a cały tranzyt leci autostradą.

a jeśli sie myle to moze faktycznie jesteśmy społeczeństwem "inteligentnym  inaczej".

michal

Data: 2009-03-19 17:08:34
Autor: lublex
Dzisiaj sądnydzień.

Użytkownik "kamil" <kamil@spamwon.com> napisał w wiadomości news:gptb9e$8s1$1inews.gazeta.pl...

[...]

No ale oni mieli li tylko nieruchawego Robin Hooda co nawet kuniem nie jeździł. A my to husaria i takie inne Kozietulskie. Nic nie poradzisz, tradycja Panie, tradycja - "bo gdyby nie tradycha to wszystko by się chwiało jak skrzypek na dachu".

Myslisz, ze gdyby w polsce postawic taka autostrade, wiekszosc jechala by przepisowe 110km/h i tylko niektorzy co odwazniejsi rozpedzali by sie do 130-150?

Kompleksy leczymy i tyle. Za miedzą (zachodnią) mogą ile chcą. A my do tego zachodniego to jak mucha do ...

[...]

Eee tam zara zwierzę. Jak się na wiosce dało kuniom batem, to też szły ile fabryka dała. A że teraz wszyscy jeżdżą takimi furami co się na autobanach wychowały, no to inaczej sie nie da, no nie da i tyle.

pozdr
lublex

Data: 2009-03-21 09:35:55
Autor: owp
Dzisiaj sądnydzień.
[...]

Ja właśnie tak myślę. Jak jadę z Katowic do Rzeszowa to przekraczam predkość dopuszczalną dość często. Już nie mówię, co się dzieje, jak są korki po świętach - każdy odcinek 2-pasmowy to wielki wyścig. A jak jadę z Katowic do Wrocławia to spokojnie mi wystarcza prędkość 130km/h i jestem zadowolony. Takich jak ja jest chyba większość.
owp

Data: 2009-03-21 09:56:02
Autor: J.F.
Dzisiaj sšdnydzień.
On Sat, 21 Mar 2009 09:35:55 +0100,  owp wrote:
[...]

Wiekszosc, ale z drugiej strony - co przeszkadza na autostradzie jazda
150 ? J.

Data: 2009-03-21 11:21:32
Autor: owp
Dzisiaj sšdnydzień.
[...]

U mnie w aucie - hałas :-) Ale jeśli inni lubią jeździć 150, czy 180 i robią to w miarę bezpiecznie, to nie wkurza mnie, że mnie wyprzedzają...

Data: 2009-03-19 14:00:37
Autor: pluton
Dzisiaj sądnydzień.

[...]

A ja widze, jak pirat na B220 zapierd...
41/40, a miski wyskakuja zza krzaczora
i jebut 50 pln.

pozdrawiam
pluton

Data: 2009-03-19 18:57:57
Autor: Erwin
Dzisiaj sądnydzień.

we włoszech nie ma fotoradarów
jest radar i sygnalizacja świetlna co 500m
jedziesz za szybko zapala sie czerwone i czekasz na zielone
za 500m to samo
michal

Byłem ostatnio w okolicach Florencji i mam odmienne spostrzeżenia - we Włoszech
fotoradary są powszechne, spotykałem je nawet w wioskach, a na trasach
expresowych były rozstawione co kilkanaście km. To były momenty kiedy ja wyprzedzałem miejscowych bo kiedy było ograniczenie do
60km/h ja zwalniałem do ~70km/h a oni dalej swoje 90 :-)

Data: 2009-03-20 02:05:19
Autor: J.F.
Dzisiaj sądnydzień.
Użytkownik "Usrobo" <usrobo@op.pl> napisał w wiadomości news:gpta5k$kcn$1news.onet.pl...
jeśli będą dobre drogi szybkiego ruchu i autostrady to nie bedzie piratów na osiedlówkach !!!

Myslisz ze jak mam jechac z wrocka do Krakowa to zwalniam na osiedlowkach ?

we włoszech nie ma fotoradarów
jest radar i sygnalizacja świetlna co 500m
jedziesz za szybko zapala sie czerwone i czekasz na zielone
za 500m to samo

Troche to rozp* zielona fale.,

nie trzeba obywatela gnoić na każdym kroku
za chwile nam chipy wszczepią i jak sie nie wysikasz przed snem to bzzzzzz 400V po lecach przeleci !!!

Ale w samochodzie wiesz jakie mozliwosci ?
GPS w pojezdzie z baza ograniczen, odpalasz auto karta kredytowa, w pol drogi staje .. sorry, limit kredytowy wyczerpany :-)

J.

Data: 2009-03-19 11:41:02
Autor: kogutek
Dzisiaj sądnydzień.

> [...]

mowy o karach, sprawiedliwosciach i tym podobnych bzdetach.
Tutaj po prostu tzw. panstwo drze kase z obywateli.

Ale drze tylko z tych co sami mają kaprys. A mogli by ze wszystkich. Zrobili by
dopuszczalną prędkość 0. Piesi by się wtedy załapali. --

Data: 2009-03-19 11:50:17
Autor: pluton
Dzisiaj sądnydzień.

[...]

Drze sie z tych, co mają, w sposób najłatwiejszy i możliwie
mało kosztowny.
Poza tym drze sie w sposob 'inteligentny' , wmawiając
glupolom, ze jak zechca, to moga uniknac darcia.

pozdrawiam
pluton

Data: 2009-03-19 12:13:53
Autor: krzysiek82
Dzisiaj sądnydzień.
I jeszcze będzie tak, że jak zapłacisz mandat w ciągu 14 dni nie naliczą punktów, a jak nie to naliczą i mandat będzie większy. Gdzieś czytałem w jakiejś gazecie takie rewelacje mają być. Dla bogatych w to mi graj, bo przecież 1000zł w tą czy w tamtą to dla takich buraków nie ma większego znaczenia.

--
krzysiek82

Data: 2009-03-19 12:30:40
Autor: kogutek
Dzisiaj sądnydzień.
[...]

A ja czytałem coś innego. Do 14 dni jak zapłacisz to mała bonifikata. Punktów
obligatoryjnie nie ma w tym systemie. System naliczania taki że pierwszy mandat,
ale nie w tym dniu, tylko pierwszy z systemu o połowę niższy. Każdy następny
razy dwa. Bogatym nic to nie da. Przepierdnie się z Warszawy do Zakopanego i
załapie 10 000. W drodze powrotnej drugie tyle. Razem to 30% wartości nowego
dobrego samochodu. Za nie zapłaci cofnięcie PJ o momentu uregulowania
należności. Globalnie załatwili sprawę. --

Data: 2009-03-19 14:58:43
Autor: BaX
Dzisiaj sądnydzień.

[...]

A ile będzie mandatu za "nieczytelne" tablice? :D

Data: 2009-03-19 12:17:26
Autor: kogutek
Dzisiaj sądnydzień.

> [...]

mało kosztowny.
Poza tym drze sie w sposob 'inteligentny' , wmawiając
glupolom, ze jak zechca, to moga uniknac darcia.

Bez przesady. W Polsce na drogach ginie pewno więcej ludzi niż w tym samym
czasie na wojnach w jakich bierze udział Polska. Połowa to śmierć na życzenie.
Ale druga połowa to zabici przez tych pierwszych. Nie chcę umierać tylko dlatego
ze ktoś na kaprys siebie i mnie zabić.

Data: 2009-03-19 11:25:42
Autor: michaça
Dzisiaj s
300 za 30?
ÂŻadna rewlecja, w zeszÂłym roku tyle dostaÂłem bo takie byÂły gĂłrne wideÂłki, i nie lamentuje z tego powodu...

ja dostalem 300 za 96/50 - to byly dolne widelki za +(40-50)
i tez nie lamentuje, misiek mowil, ze ma dobry humor wiec mi proponuje dolne ale zebym uwazal bo niedlugo bedzie drozej...

Dzisiaj sądnydzień.