Dzisiaj sądnydzień.

Data: 2009-03-19 15:23:55
Autor: bosskg
Dzisiaj sądnydzień.
Użytkownik "kogutek" <kogutek44@op.pl> napisał w wiadomości news:3927.000000c5.49c21b6anewsgate.onet.pl...
Senat klepnie ustawę o nowych mandatach za prędkość. Chcą wnieść poprawkę że za
przekroczenie o 1km/h dopuszczalnej prędkości 50 zyli. Potem trochę taniej niż
sejmowi wymyślili bo za 30 nie 400 a 300. Ludzkie pany znaczy się są. Sie będzie
działo.

Coś mi się wydaje, że będzie to trudne w praktyce. Jak mam stwierdzić według licznika że jade 51 a nie 49? Dochodzi również dokładnośc sprzetu pomiarowego policji...

--
Pozdrawiam | Krzysiek
C2D E6550@3GHz | Asus P5K | Patriot 2x2GB | Gainward GF9800GT

Data: 2009-03-19 20:17:49
Autor: kogutek
Dzisiaj sądnydzień.
> [...]

C2D E6550@3GHz | Asus P5K | Patriot 2x2GB | Gainward GF9800GT
Seagate 320+250 GB | LG GDR-8164B | Benq DW 1640 | Audigy 2ZS

Nie uważasz że to będzie Twój problem. Masz jechać nie więcej niż 50. Jak to
zrobisz twoja sprawa. --

Data: 2009-03-19 20:26:05
Autor: Cavallino
Dzisiaj sądnydzień.
Użytkownik "kogutek" <kogutek4@vp.pl> napisał w wiadomości news:
[...]

Dużo takich mądrości masz jeszcze w zanadrzu kapeluszu?
PLONK WARNING !!!

Data: 2009-03-19 21:19:23
Autor: sok marchwiowy
Dzisiaj sądnydzień.
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):
> [...]

> zrobisz twoja sprawa.

Dużo takich mądrości masz jeszcze w zanadrzu kapeluszu?
Żeby Ci odpisać musiałem użyć innego konta bo onet brzydkich słów nie puszcza.
Co się burasie przypierdalasz. Czy to ja wymyśliłem tą ustawę. Zobaczyłem na
onecie zajawkę i podałem dalej z informacją ze za moment będzie lewatywa. A
tutaj zamiast po prostu ponarzekać debile wymyślają legalizacje radarów, błędy
liczników i co kto jeszcze durnego wyduma. Gówno to będzie wszystkich
obchodziło ze ktoś jechał więcej bo mu licznik źle pokazuje albo było -25
stopni. Przyjdzie do domu kwit żeby zapłacić. Jak kasa nie wpłynie to przyślą
komornika. Z tym się nie pogada. Jego najmniej obchodzi za co. Przychodzi po
kasę i z kasą wyjdzie. Jak nie wyjdzie z kasą to dostaniesz następny kwit że
masz zdać PJ i odbierzesz jak zapłacisz. Jak nałapiesz dużo kasy do płacenia
to komornik odjedzie twoim samochodem. Nikt się nie będzie pytał czy ty
kierowałeś albo czy ktoś inny. Twój samochód ty płacisz albo palcem pokazujesz
kto jechał. Jak podobny z tym na zdjęciu to wtedy on płaci. Z ustawą się
posrali. Super ekspres zrobili. W grudniu mówili że ma być a dzisiaj w senacie
mieli głosować. Wiesz dlaczego mundrusiu. Bo produkcja spadła o kilkanaście
procent i przybyło bezrobotnych. Bo złotówka zdołowała i dług zagraniczny
urósł. Bo za moment nie będą mieli na pensje do budżetówki. W takiej sytuacji
mogą w ustawie napisać ze sprzęt nie musi mieć legalizacji, zabronisz im.
Zatrybił czy jeszcze raz napisać?
kogutek a dla ciebie Pan Kogutek

Data: 2009-03-19 22:34:03
Autor: Cavallino
Dzisiaj sądnydzień.
Użytkownik " sok marchwiowy" <sok_marchwiowy.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:

Żeby Ci odpisać musiałem użyć innego konta

Niepotrzebnie się męczysz i tak nie przeczytam.
PLONK ponowny

Data: 2009-03-20 11:04:25
Autor: kamil
Dzisiaj sądnydzień.

"Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote in message news:gpudob$om9$1news.onet.pl...
Użytkownik " sok marchwiowy" <sok_marchwiowy.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:

Żeby Ci odpisać musiałem użyć innego konta

Niepotrzebnie się męczysz i tak nie przeczytam.
PLONK ponowny

Ciekawe po co ten czlowiek czyta grupe, splonkowal juz chyba wszystkich dookola. :-)

Kamil

Data: 2009-03-20 17:40:27
Autor: lublex
Dzisiaj sądnydzień.

Użytkownik "kamil" <kamil@spamwon.com> napisał w wiadomości news:gpvt7q$bvd$1inews.gazeta.pl...

PLONK ponowny

Ciekawe po co ten czlowiek czyta grupe, splonkowal juz chyba wszystkich dookola. :-)

Czyta, czyta
Ale gdyby wiedział co to PLONK to by takich durnot nie pisał.
No ale dobrze że pisze. Siedemnasty PLONK WARNING, a zwłaszcza jak wyżej: "PLONK ponowny" jest nie do przeskoczenia. Normalnie ROTFL w realu.

pozdr
lublex

Data: 2009-03-20 19:00:56
Autor: Cavallino
Dzisiaj sądnydzień.
Użytkownik "lublex" <lublexNOSPAM@o2.pl> napisał w wiadomości news:

Ciekawe po co ten czlowiek czyta grupe, splonkowal juz chyba wszystkich dookola. :-)

Wszystkich przygłupich kapeluszników - jak najbardziej.
I na pewno nie czytam jej po to, żeby kapelusznicze dyrdymały oglądać.

Czyta, czyta

Mylisz się.
Plonk jest plonk.

Tyle że co jakiś czas kf trzeba wyczyścić, dać ludziom szanse na poprawę.
Że nie korzystają to już nie moja wina.

Jak ktoś chce kretynem zostać na wieku, to ja mu się sprzeciwiał nie będę.

zwłaszcza jak wyżej: "PLONK ponowny" jest nie do przeskoczenia.

To akurat chyba pomyłka z mojej strony.
Gość twierdził że musiał napisać z drugiego konta, byłem przekonany że w celu ucieczki z kf.
Ale chyba tak jednak nie było.
Więc "ponowny" było nieprawdziwe.

P.S.
A Ty masz coś do powiedzenia, czy tak sobie z nudów postanowiłeś się przypieprzyć?
W każdym razie PLONK WARNING.

Data: 2009-03-20 09:41:56
Autor: Jurgen
Dzisiaj sądnydzień.
On Thu, 19 Mar 2009 20:26:05 +0100, Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

[...]

jestes w bledzie, masz jechac tak by nie przekraczac,
nie ma z tym problemu bo liczniki zawyzaja, jadac 50 jedziesz tak naprawde powiedzmy 45-47

Jurek

Data: 2009-03-20 11:04:51
Autor: kamil
Dzisiaj sądnydzień.

"Jurgen" <Jurgen@nospamme.pl> wrote in message news:gpvod3$n8v$1node2.news.atman.pl...
[...]

Uwazaj, bo do KF cie rzuci :D

Kamil

Data: 2009-03-20 11:11:24
Autor: Cavallino
Dzisiaj sądnydzień.
Użytkownik "Jurgen" <Jurgen@nospamme.pl> napisał w wiadomości news:

[...]

Mieć to ja mam.
Gdzieś tego typu przepisy.

Data: 2009-03-20 11:43:02
Autor: Jurgen
Dzisiaj sądnydzień.
On Fri, 20 Mar 2009 11:11:24 +0100, Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

[...]

jak cie na to stac, prosze bardzo :)

Jurek

Data: 2009-03-20 09:29:26
Autor: Tomasz Pyra
Dzisiaj sądnydzień.
bosskg pisze:

Coś mi się wydaje, że będzie to trudne w praktyce. Jak mam stwierdzić według licznika że jade 51 a nie 49?

W chyba we wszystkich samochodach jakie widziałem jeżeli będziesz jechał wg. licznika 50km/h, to raczej na pewno nie przekroczysz 45-48km/h, więc tu nie ma strachu.

Dochodzi również dokładnośc sprzetu pomiarowego policji...

A to już inna sprawa - AFAIR jest 3km/h do 100km/h i 3% powyżej 100km/h.

Data: 2009-03-20 12:57:35
Autor: Karolek
Dzisiaj sądnydzień.

Użytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> napisał w wiadomości news:gpvkm3$gco$1nemesis.news.neostrada.pl...
bosskg pisze:

[...]

A ja jechalem takim, ktory pokazywal wrecz idealnie ta sama predkosc na liczniku co na gps... a ze licznik wskazowkowy, do tego mechaniczny to mysle, ze latwo tam przekroczyc nie tylko o 1km/h ale i o powiedzmy 5km/h predkosc.

Karolek

Data: 2009-03-20 18:01:51
Autor: lublex
Dzisiaj sądnydzień.

Użytkownik "Karolek" <dragnospam@o2.pl> napisał w wiadomości news:gq00cc$21ak$1news.mm.pl...

[...]

Może nie samochód ale Syrena, Bosto też pokazywała idealnie - ale jak jechałem przykładowo 62 km/h to wsazówka wahała sie pomiedzy 32 a 92. Gdybym jednak chciał dokładnie zaobserwować to bym musiał się zatrzymać :)

pozdr
lublex

Dzisiaj sądnydzień.