Dzisiaj sądnydzień.

Data: 2009-03-20 23:23:31
Autor: kogutek
Dzisiaj sądnydzień.
Senat klepnie ustawę o nowych mandatach za prędkość. Chcą wnieść poprawkę że za
przekroczenie o 1km/h dopuszczalnej prędkości 50 zyli. Potem trochę taniej niż
sejmowi wymyślili bo za 30 nie 400 a 300. Ludzkie pany znaczy się są. Sie będzie
działo. --
Podobno klepnęli ale z poprawką że dopuszczalna + 5. Ulitowali się nad
argumentacją posiadaczy rzęchów z tej grupy. Dla inteligentnych inaczej tłumaczę
i wyjaśniam. Jak będzie ograniczenia do 50 to nie 55 + 5 a max 55. Teraz z
niecierpliwością czekam na pierwszego co po wyjeździe rekreacyjnym do rodziców
na wieś po kartofle pochwali się że zebrał 3000 do zapłacenia. Co wcale nie
będzie trudne. A następnie opisze co zamierza zrobić, jakich homologacji radarów
żądać, jakie dane osób na stale mieszkających w Mozambiku podawać. Będę miał
straszny ubaw. --

Data: 2009-03-21 12:59:49
Autor: kogutek
Dzisiaj sądnydzień.
> [...]

> żądać, jakie dane osób na stale mieszkających w Mozambiku podawać. Będę > miał

PLONK
Już mam ubaw. Dawaj dalej. Żałosny jesteś jak filmy erotyczne w telewizji. --

Dzisiaj sądnydzień.