Dzisiaj się dowiedziałem...

Data: 2010-08-12 10:48:26
Autor: Tzva Adonai
Dzisiaj się dowiedziałem...
... że ta dziewczyna ze starego teledysku Williamsa, która zawsze mi
się podobała, a której nazwiska nie znałem, nazywa się Lauren Gold i
jest Żydówką...

http://www.youtube.com/watch?v=TGelsMOIJZY

To ta ze słuchawkami w dłoni, na podeście, która go konsekwentnie
olewa..

Niech żyją żydowskie dziewczęta!..

http://thecollectivereview.com/lauren-gold/a-rocking-model.html

Data: 2010-08-12 10:51:17
Autor: Tzva Adonai
Dzisiaj się dowiedziałem...
Jebać polskie kurwy i niemieckie szmaty o ryjach facetów.. ykhm..
"jebać" to nieodpowiednie słowo.. Miałem na myśli: "srać"...

Niech żyją Żydówki!...

Data: 2010-08-12 10:52:32
Autor: DJ MC Donald Musk
Dzisiaj się dowiedziałem...
On 12 Sie, 19:51, Tzva Adonai <purpurw...@runbox.com> wrote:
Jebać polskie kurwy i niemieckie szmaty o ryjach facetów.. ykhm..
"jebać" to nieodpowiednie słowo.. Miałem na myśli: "srać"...

Niech żyją Żydówki!...

bo maja w "poprzek"?

Data: 2010-08-12 19:56:41
Autor: u2
Dzisiaj się dowiedziałem...
W dniu 2010-08-12 19:52, DJ MC Donald Musk pisze:
Niech żyją Żydówki!...
bo maja w "poprzek"?

Wroga propaganda, obrzezanie kobiet to nie w Izraelu.

Data: 2010-08-12 20:04:04
Autor: raff
Dzisiaj się dowiedziałem...
W dniu 2010-08-12 19:51, Tzva Adonai pisze:
Jebać niemieckie szmaty o ryjach facetów.. ykhm..

Na szczescie domieszka tureckich genow sprawi ze beda one coraz ladniejsze.

R.

--
                Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

Data: 2010-08-12 16:24:00
Autor: Old Speckled Hen
Dzisiaj się dowiedziałem...

"Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> wrote in message news:f035f381-2c59-4b41-9b75-9b05a538167bm1g2000yqo.googlegroups.com...
[...]

Cwel - cuchniesz cos kalem..

Data: 2010-08-12 20:52:51
Autor: rAzor
Dzisiaj się dowiedziałem...
Darz bór! Użytkownik... he he - Tzva Adonai raczył napisać:
[...]

Zwłaszcza te, które olewają polaczka, pseudożydka podpisującego się jako Tzva Adonai.  One już wiedzą komu mają dać. Nawet wielbłądowi - ale nie tobie, słowiańska łachudro. he he he
--
"..because *this time* is all you have..."

Dzisiaj się dowiedziałem...