Dzisiaj się dowiedziałem...

Data: 2010-08-12 20:52:51
Autor: rAzor
Dzisiaj się dowiedziałem...
Darz bór! Użytkownik... he he - Tzva Adonai raczył napisać:
.. że ta dziewczyna ze starego teledysku Williamsa, która zawsze mi
się podobała, a której nazwiska nie znałem, nazywa się Lauren Gold i
jest Żydówką...

http://www.youtube.com/watch?v=TGelsMOIJZY

To ta ze słuchawkami w dłoni, na podeście, która go konsekwentnie
olewa..

Niech żyją żydowskie dziewczęta!..

http://thecollectivereview.com/lauren-gold/a-rocking-model.html

Zwłaszcza te, które olewają polaczka, pseudożydka podpisującego się jako Tzva Adonai.  One już wiedzą komu mają dać. Nawet wielbłądowi - ale nie tobie, słowiańska łachudro. he he he
--
"..because *this time* is all you have..."

Dzisiaj się dowiedziałem...