Dzisiaj szabas.

Data: 2011-07-02 15:26:26
Autor: cirrus
Dzisiaj szabas.
# Dzisiaj szabas, to i tak wszyscy świętują, pogoda kiepska, ale grilla zawsze można przenieść na balkon, tudzież taras. W czas świąteczny nie będę katował świętujących, dolewał mdłego sosu do pieczonego karczku. Krótko dzisiaj będzie ze słowem, resztę zastąpi dźwięk i obraz. Tak sobie pomyślałem, że magowie tego świata, ogłupiając widzów spektaklu, używają prostych metod, nakrytych serią cudów na kiju. Zrobię tak samo, tylko odwrotnie. no dobrze zrobię jak trzeba. Zamiast pisać kolejny tekst na temat wielkich kryzysów, spisków i innych niegodziwości, zaprezentuję multimedialną wersję wydarzeń. Poniższy filmik jest dla mnie całkowicie anonimowy, nie mam pojęcia kto za jeden ten gość, który opowiada te "niestworzone rzeczy", pojęcia nie mam kto za nim stoi. Najprawdopodobniej ktoś za nim stoi i bardzo prawdopodobne, że nawet lewackie organizacje albo inne skrajne. Strasznie dużo tu jakiejś takiej troski o lud, o przekazanie ludowi, z drugiej strony mistyczna wręcz walka z korporacjami i globalizacją. Żeby było jasne, walkę z globalizacją i korporacjami popieram pełną serią z kałacha i nie mam nic przeciw własności ziemskiej dla ludu, tłumaczę tylko, że ja tego jegomości nie znam i żadnej składki na konto mu nie przekażę. Chodzi o coś zupełnie innego, chodzi o zakończenie wojny "polsko-polskiej". W ramach rozejmu pokazuję lewacki filmik i mówię: "Patrz narodzie i ucz się jak zachować narodową dumę, niezależność, ale przede wszystkim nie chodzić z gołą dupą niewolnika". Na tym filmiku pokazany jest mechanizm, nieważne kogo autorzy filmiku chcą dyskredytować, komu wypełnić kieszenie, jaką partię wprowadzić gdzie trzeba. Proszę się skupić na podanym mechanizmie i nie zwracać uwagi na metody realizacji, które dla wielu będą spiskami. Film ma raptem 20-parę minut, fajnie się ogląda, jak sensację, ale ja jeszcze raz proszę, by oczyścić ten obraz ze wszystkich ozdobników, ideologicznego przesłania, a skupić się na genialnym w swej prostocie mechanizmie. Po skupieniu będzie można ocenić własnym rozumem na jakim etapie Polska jest obecnie. Będzie też można ocenić co się stało w latach 90-tych i co z tamtych lat Polsce zostało. Straszyć nikogo nie chcę i uprzedzać faktów również, powiem tylko tyle, że mechanizm początkowo służył do nowoczesnej kolonizacji, podbijał czarne lądy, teraz TEN SAM MECHANIZM zastosowano w Grecji, Portugalii, Irlandii, Islandii. Widać, że kierunek się przesunął na bardziej odważny, tak bardzo, że na tym tle Polska jako cel jest bułą z margaryną, gdzieś pomiędzy Jamajką i Ekwadorem. Zapraszam do kina i zachęcam do recenzji. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hd2mq

--
stevep