Dzisiaj tj. dnia 5 lipca 2010 r. rozpoczęła się wojna Polsko - POlszewicką!

Data: 2010-07-05 00:54:22
Autor: Antenka
Dzisiaj tj. dnia 5 lipca 2010 r. rozpoczęła się wojna Polsko - POlszewicką!
Do ostatniej kropli z żył! Amen!

Antenka

Data: 2010-07-05 01:38:23
Autor: robertbig
On 5 Lip, 09:54, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
Do ostatniej kropli z żył! Amen!

Antenka

idż sie jebać w pizdu, ty chora  kaflaro.
do spóły z idotą olinem...

naróbta se kaczek. "te " ,juz nie wróca nigdy

Data: 2010-07-05 12:07:24
Autor: awe

Użytkownik "robertbig" <robertbig@wp.pl> napisał w wiadomości news:8e605507-334b-4046-aa8b-9cbb2391d1cds9g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -
miastowy od niedawna?
awe

Data: 2010-07-05 03:16:00
Autor: robertbig
On 5 Lip, 12:07, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "robertbig" <robert...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:8e605507-334b-4046-aa8b-9cbb2391d1cds9g2000yqd.googlegroups.com...
> [...]

idż sie jebać w pizdu, ty chora  kaflaro.
do spóły z idotą olinem...

naróbta se kaczek. "te " ,juz nie wróca nigdy

a skónd !
żem sie wyprowadził na prowincjie/wioskie/do lasó . niedawno.

Data: 2010-07-05 12:43:40
Autor: awe

Użytkownik "robertbig" <robertbig@wp.pl> napisał w wiadomości news:a6ad64e3-c3fb-428a-9a9b-d943b07a6060q12g2000yqj.googlegroups.com...
> [...]

miastowy od niedawna?

a skónd !
żem sie wyprowadził na prowincjie/wioskie/do lasó . niedawno.
-- -- -- -- -- -- --
czyli z wiochy na wies. musisz byc szczesliwy blizej natury. a jak tam bobry?
awe

Data: 2010-07-05 14:47:32
Autor: HaMMeR
On 2010-07-05 12:16, robertbig wrote:
[...]

No to jeszcze wejdz na drzewo z ktorego chyba tylko przypadkowo spadles...
barani lbie!

Data: 2010-07-05 14:36:13
Autor: robertbig
On 5 Lip, 14:47, HaMMeR <tran...@aster.pl> wrote:

> a skónd !
> żem sie wyprowadził na prowincjie/wioskie/do lasó . niedawno.

No to jeszcze wejdz na drzewo z ktorego chyba tylko przypadkowo spadles....
barani lbie!

Po słowach poznaje ,żeś prawdziwy katolik , miłujacy dzieci twojego
boga

:D

Data: 2010-07-05 15:13:04
Autor: zbig
On 5 Lip, 23:36, robertbig <robert...@wp.pl> wrote:

> No to jeszcze wejdz na drzewo z ktorego chyba tylko przypadkowo spadles....
> barani lbie!

Po słowach poznaje ,żeś prawdziwy katolik , miłujacy dzieci twojego
boga
To taki zakompleksiony degenerat, jeden z tych, którym brakowało
odwagi , zeby nie polecieć karnie w peerelu na pochód pierwszomajowy.
Tych , którzy mieli odwagę zrobić coś ponadto, nienawidzi, takim
prostym ludzkim uczuciem wywołanym zawiścią nielota. Próbuje jakichś
pokrętnych teorii na to zeby zohydzic tych, dzieki odwadze których,
może bezkarnie plwać na kogo popadnie a zwłaszcza na swoich
dobroczyńców. Po prostu nawet rzygnąc się nie chce na takiego  gnoja..

Data: 2010-07-06 09:50:23
Autor: HaMMeR
On 2010-07-06 00:13, zbig wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --

Cos za latwo przyszedl ci ten 'opis'?!
Cos mi sie wydaje, ze 'szarpnales' z wlasnego zyciorysu.., nieprawdaz
czerwony pajaku!
Dla twojej wiadomosci: Nie bylem nigdy w PZPR ani w ZMSie!
Moja rodzina jest przez komuchow 'pokaleczona', wiec na
ulgowe ich traktowanie niech nie licza!
Katolikiem jestem bardzo nieortodoksyjnym i wrecz niedobrym...
I to wszystko, co powinienes wiedziec, aby o mnie nie klamac w zywe oczy!
Zrozumial?!!!!

Data: 2010-07-06 03:13:44
Autor: zbig
On 6 Lip, 09:50, HaMMeR <tran...@aster.pl> wrote:

[...]

Łatwo można poskładać z różnych fragmentów twoich wypowiedzi, jakim
jesteś człowiekiem. To czy jesteś katolikiem obchodzi mnie w
najmniejszym stopniu. Masz wyraźny kompleks w stosunku do swojego
ojca, który , jeśli pisałeś prawdę musiał być odważnym człowiekiem. Ty
nigdy się niczym takim nie wykazałeś. Pal licho, może nie miałeś
takiej sposobności. Nie upoważnia cię to jednak do deprecjonowania
bohaterów naszych czasów, ludzi odważnych nie wahających się
zaryzykowaźć wszystkiego, nawet życia. Tacy ludzie jak Bartoszewski,
Kuroń, Michnik, Moczulski, Olszewski, Wałęsa, Gwiazda ale i
Komorowski, Tusk, Kaczyński (Lech),Morawiecki, Romaszewski i setki
innych godni są najwyższego szacunku.

Data: 2010-07-06 12:42:26
Autor: HaMMeR
On 2010-07-06 12:13, zbig wrote:
[...]

  W takim razie, zapomniales wymienic mnie, jako godnego szacunku
w tym cyrkowym gronie!!
Bo czymze sie roznie od nich?! Moze ty wiesz, co?? A moze wlasnie
bardziej jestem godny tego szacunku nizli niejeden z wymienionych
przez ciebie!! I powiem ci, ze ja mam prawo ich oceniac,
tak jak niektorzy z nich mieli prawo do tego samego w stosunku do mnie!
A zatem, spojrz troche szerzej na ten swoj bezkrytyczny stosunek
do narzuconych ci autorytetow, ktorych przyjales bezmyslnie albo z czystego
lenistwa umyslu, albo z ewidentnej glupoty!
Tak, ojcu nie dorastam do piet, ale jest on powodem mojej dumy,
a nie kompleksow. To wlasnie on od poczatku staral sie, abym
nie tworzyl sobie idoli ani autorytetow, bowiem to falszywa 'opoka'
dla wlasnych nadzieji i oczekiwan, natomiast sugerowal, abym w kazdej
chwili 'dziejowej' przypatrywal sie bacznie poczynaniom ludzi
'na swieczniku', bo to jest ta wlasnie rzadka okazja do najwlasciwszej i odpowiedniej ich oceny.
Czynie to z coraz wieksza ochota, bo wnioski przechodza najsmielsze
oczekiwania w kontekscie ich celnosci.., a odpowiednio poukladane,
duzo potrafia powiedziec o najblizszej przyszlosci.

Data: 2010-07-06 05:55:32
Autor: zbig
Dzisiaj tj. dnia 5 lipca 2010 r. rozpoczęła się wojna Polsko - POlszewicką!
On 6 Lip, 12:42, HaMMeR <tran...@aster.pl> wrote:
ciach!
Pieknie napisane. To ja ci teraz powiem , że nie ty ale ja się na
ludziskach znam!
A do cyrku to ze swoją pożałowania godną klaunadą pasujesz jak ulał.

Data: 2010-07-06 09:57:49
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał w wiadomości news:i0un81$s4l$1newsread1.aster.pl...
On 2010-07-06 00:13, zbig wrote:
[...]

Ale byłeś bojownikiem o wolność i demokrację?

Czy też jesteś za młody i dlatego nie byłeś w PZPR i ZMS, bo gdy się urodziłeś, takie organizacje nie istniały?

Data: 2010-07-06 11:50:51
Autor: HaMMeR

On 2010-07-06 00:13, zbig wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -

Zadajesz za duzo pytan jak na uczciwego grupowicza by przystalo..
Jestes za glupi, aby to co przeczytasz przeanalizowac i wyciagnac
wlasciwe wnioski, co prawde mowiac, dziwi mnie bardzo, bowiem
podobna masz juz 'swoj wiek', od ktorego zaczyna sie 'meszczyzna
wlasciwy'. A zatem nie pytaj, tylko sam dochodz prawdy...

Data: 2010-07-06 12:05:13
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał w wiadomości news:i0uu9u$vfj$1newsread1.aster.pl...

[...]

Czyli trafiłem, szczawiku.
Pożyj jeszcze parę lat, zmężnij, okrzepnij i wtedy zacznij rozmawiać z mężczyznami jak równy z równym.
Na razie pozostań w piaskownicy.

Data: 2010-07-06 13:53:49
Autor: awe

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c32ffdb$1news.home.net.pl...

[...]

Bogdan tylko nie opowiadaj bajek ze jeszcze jestes mezczyzna
awe

Data: 2010-07-05 02:03:43
Autor: Pistacjusz
Dzisiaj tj. dnia 5 lipca 2010 r. rozpoczęła się wojna Polsko - POlszewicką!
On 5 Lip, 09:54, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
Do ostatniej kropli z żył! Amen!

Antenka

Spokojnie. Pozamiatamy ich od razu z rodzinami rękami Rosjan i
Amerykanów.
Jak pozamiatają teren będzie dużo miejsca dla nas choć sprzątania
będzie sporo.

Data: 2010-07-06 09:06:16
Autor: Antenka
[...]

"Żeby Polska, żeby Polska, żeby Polska była Polską"  Ech...:-((

Antenka

Data: 2010-07-05 10:26:05
Autor: Krzysztof
Dzisiaj tj. dnia 5 lipca 2010 r. rozpoczęła się wojna Polsko - POlszewicką!
Bredzisz jak zwykle .
Wez sie do garow.
K.

Data: 2010-07-05 10:49:58
Autor: matusm

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:960151af-29f0-43b6-844e-08bdf80c207cr27g2000yqb.googlegroups.com...
Do ostatniej kropli z żył! Amen!

Antenka

Teraz juz wszyscy przejrzeli na  zaropiale oczęta  że nadal,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Data: 2010-07-05 10:58:54
Autor: Grzegorz Z.
Dzisiaj tj. dnia 5 lipca 2010 r. rozpoczęła się wojna Polsko - POlszewicką!
Spierdalaj pedale!

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-05 11:15:18
Autor: ab.666
Dzisiaj tj. dnia 5 lipca 2010 r. rozpoczęła się wojna Polsko - POlszewicką!
E tam...
To tylko:
POlska wygrała z Wolską.
Jak dla mnie to jeden penis.

ab.

Data: 2010-07-05 14:07:04
Autor: konus
[...]

Frau antenka , podetrzyj se dupsko bo ci z ust smierdzi .
Co !, nie udalo sie sfalszowac wam wyborow na tyle aby wasz knut wygral ? . Tyle zabiegow na nic !.
Nawet napadaliscie na lokale wyborcze po to aby uniewaznic wybory bo okazalo sie , ze nie macie szans na konusowanie w prezydenckim palacu .

kwa,kwa

Data: 2010-07-06 13:55:15
Autor: awe

Użytkownik "konus" <pralat@mojapolska.watykan> napisał w wiadomości news:i0shtc$pkd$1news.onet.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -
uwaga lewicowy elektorat PO
awe

Data: 2010-07-06 09:22:37
Autor: Antenka
Dzisiaj tj. dnia 5 lipca 2010 r. rozpoczęła się wojna Polsko - POlszewicką!

uwaga lewicowy elektorat PO<

Jak zwykle szambo...

Antenka

Data: 2010-07-06 14:05:56
Autor: Zahir

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0v5fl$n41$1news.onet.pl...

[...]

Uwaga, skrajnie lewicowy lektorat PiS :-))))

Zahir

Data: 2010-07-06 17:46:40
Autor: awe

Użytkownik "Zahir" <zahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c331c25$0$2589$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -
chyba elektorat. nie dosc ze chodzisz osikany to jeszcze nie wytarles oczu i nie widzisz co piszesz na grupe
awe

Data: 2010-07-05 14:10:55
Autor: Polok_Prawdziwy
Dzisiaj tj. dnia 5 lipca 2010 r. rozpoczęła się wojna Polsko - POlszewicką!
Do ostatniej kropli z żył! Amen!

Jeśli jus tak kces, noto ciem wygzmocem...

- do łostatniej kropelki, byś niegodała...

Nowet to twoje "jamen" podcas łorgasmusu wyksykiwać mogem, jeśli ciem to
podnieco AMTENKO...

PS - a patelniem robił ci jus wtosik AMTENKO...?

Bojeśli nie, to mogem ciem miłości francuskiej wyucyć...

Ino niemij pretemsji domie, jak na cołki Poznań z rozkosy wyksikiwać bedzies, bo
cudno to zec, nawzajem sem kroca cyckać...

--

Dzisiaj tj. dnia 5 lipca 2010 r. rozpoczęła się wojna Polsko - POlszewicką!