Dzisiaj tylko Janosika oglądałem rano

Data: 2010-05-09 20:56:06
Autor: boukun
Dzisiaj tylko Janosika oglądałem rano
Jak tam wyglądała defilada w Moskwie? Gdzie można to obejrzeć?

http://www.1tv.ru/anons/id=157279

boukun

Data: 2010-05-09 14:58:29
Autor: Bruner
Dzisiaj tylko Janosika oglądałem rano
zadzwon do Jarka nagral wszystko na video

Data: 2010-05-09 21:48:39
Autor: raff
Dzisiaj tylko Janosika oglądałem rano
Data: 2010-05-09 21:06:31
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-09 20:56, boukun pisze:
Jak tam wyglądała defilada w Moskwie? Gdzie można to obejrzeć?

http://www.1tv.ru/anons/id=157279

boukun

Była super. Nie było minie w domu więc nagrałem sobie na DVD. Rosja to naprawdę potęga. Dlaczego te nasze sprzedajne pachołki przy korytach ciągle odtrącają wyciągniętą rękę Rosji i to właśnie ich nie wybiorą na sojuszników? Mając Rosję za sojusznika nie straszny byłby nam żaden imperialistyczno-kapitalistyczny reżym.

Data: 2010-05-09 15:18:39
Autor: Bruner
Dzisiaj tylko Janosika oglądałem rano
mysle ze Rosja jest alternatywa aby sie nie dac zniewolic Ameryce

ciekawy film, dlugi ale polecam

http://www.youtube.com/watch?v=KfwM4W96Ay0

Data: 2010-05-10 07:34:15
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-09 21:18, Bruner pisze:
mysle ze Rosja jest alternatywa aby sie nie dac zniewolic Ameryce

ciekawy film, dlugi ale polecam

http://www.youtube.com/watch?v=KfwM4W96Ay0

Na pewno.. Nie mając Rosji za sojusznika związanego z nami paktem jesteśmy skazani na poddaństwo Ameryce.. Chavez powinien tak właśnie zrobić, o ile nie chce żeby jego wysiłek nie poszedł na darmo. Bo inaczej wcześniej czy później Wenezuela znowu trafi w brudne łapy USA.

Data: 2010-05-09 22:25:32
Autor: boukun

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hs714u$53b$1news.onet.pl...
[...]

Powoli, nawet Jareczek ostatnio idzie z wiatrem pojednania, tylko, że większość jego prymitywnych wyznawców nadal szcze pod wiatr, chcą w ten sposób ukierunkować swojego wodza..., a ten też ma wrodzone antyruskie ciągoty i odruchowo się zapomina...

boukun

boukun

Data: 2010-05-10 07:36:23
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-09 22:25, boukun pisze:

[...]

Wiesz, ja nie sądzę żeby Kaczyńscy byli jakimiś wrogami Rosji.. Lech robił tylko to co mu jankesi zlecali.

Data: 2010-05-10 08:45:50
Autor: Polok_Prawdziwy
> [...]

Powoli, nawet Jareczek ostatnio idzie z wiatrem pojednania, tylko, że większość jego prymitywnych wyznawców nadal szcze pod wiatr, chcą w ten sposób ukierunkować swojego wodza..., a ten też ma wrodzone antyruskie ciągoty i odruchowo się zapomina...

Niemyślem...

- ten PONIWŁADCA zdiobłem bysiem skumoł, byle mu WADZEM dać...

To jedyn ztych, wture w minionej jepoce, skondinąd słusnom idejem sucjalizmu
ślepo do groteski doprowadzały...

Data: 2010-05-10 08:33:53
Autor: cirrus
[...]

Bo pamiętają 17.09.1939.

--
stevep

Data: 2010-05-10 19:34:45
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-10 08:33, cirrus pisze:
[...]

Wtedy też rządzący w Polsce jaśniepanowie odrzucali wyciągniętą do nas dłoń ZSRR (Rosji). Jak na tym wyszliśmy wszystkim wiadomo.

Data: 2010-05-10 13:00:39
Autor: Marek
On 10 Maj, 19:34, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
> [...]

Wtedy też rządzący w Polsce jaśniepanowie odrzucali wyciągniętą do nas
dłoń ZSRR (Rosji). Jak na tym wyszliśmy wszystkim wiadomo.

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Debil,...kurwa....

Data: 2010-05-11 08:33:54
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-10 22:00, Marek pisze:
[...]

Może i debil, ale potrafiący samodzielnie skonfigurować "Thunderbirda", e-zop.

Data: 2010-05-10 08:41:20
Autor: Polok_Prawdziwy
[...]

Cołki cas to godom...!

Zrestom...
- jus kiedysik tak było, i mogem pedzieć, zem w nojbezpiecniejsych i
nojpikniejsych casach, jakie kiedykolwiek nazimi dlo ludzi były, zył...

Nocuz...
- zachciało siem Polokom korolowych łopakowań, "demokracyji, wolności i
kapitulizmu"....

Zaminił stryjek...

Data: 2010-05-10 17:29:54
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-10 08:41, Polok_Prawdziwy pisze:
[...]

Żartujesz chyba baco.. Polakom się zachciało kapitalizmu? A kto tych Polaków pytał o to?

Data: 2010-05-11 10:51:16
Autor: Polok_Prawdziwy
> [...]
>
> Zaminił stryjek...

Żartujesz chyba baco.. Polakom się zachciało kapitalizmu? A kto tych Polaków pytał o to?

Niezartujem JAMDRYSIE, pamintom...!

- wciongu poru miesiency 10 milijonuw solidurnościowcuw siem porobiło...!

Jak woły na żeź, dotej "Solidurności" wstempowały...!
(dumny jezem ztego, ze NIGDY wtym durnowatym zwionzku NIEBYŁEM, pomimo, zemie
wciongały!)

Aze ten cołki "zwionzek", wtoinksy i gdzieindziej psygotowały, tołodzaroz
wiedziołem i jasno dlomnie tobyło...!

Tsa ino było mieć troseckem > łośmiu komurek muzgowych...!

A Narud...
- nocuz, jak gupie były, to niech teroski cirpiom...!

To jus siem nevrati...!

"Miołeś chamie..."

Data: 2010-05-10 13:03:40
Autor: Marek
On 9 Maj, 20:56, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Jak tam wyglądała defilada w Moskwie? Gdzie można to obejrzeć?

http://www.1tv.ru/anons/id=157279

boukun

Janosika...???
Trzeba bylo Jadrysia zaprosic na wspolne ogladanie - moglibyscie sobie
nawzajem trzepac, opowiadajac , jaka fajna laska Roza Luxemburg byla...

Data: 2010-05-11 08:36:24
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-10 22:03, Marek pisze:
[...]

Robisz tak z jakimś kumplem?  Niestety mnie nie rajcują igraszki z facetami.

Dzisiaj tylko Janosika oglądałem rano