Dzisiaj uslyszalem w radiu nowe slowo

Data: 2011-01-11 11:41:59
Autor: Faraon
Dzisiaj uslyszalem w radiu nowe slowo
NARKOFOBIA.

To tacy ludzie ktorzy nie zgadzaja sie zeby narkotyki
mozna bylo kupowac w byle kiosku jak paczke herbaty.

Samo slowo sugeruje jakoby ci ludzi bylio chorzy.

Fajnie co ?

Data: 2011-01-11 03:20:01
Autor: Hans Kloss
Dzisiaj uslyszalem w radiu nowe slowo
On 11 Sty, 11:41, "Faraon" <far...@egipt.pl> wrote:

NARKOFOBIA.
Fajnie co ?

Sprzedadz± to na pewno, sprzedadz± tym samym bęcwałom którym w
przeszło¶ci udało się opchn±ć "homofobię" "jaknieuniatobiałoru¶"
"spiskowateoriedziejów"itp. propagandowe platfonskie bzdety. Niestety
nie ma przed tym obrony- proste umysły  s± zupełnie bezradne wobec
takich bezsensownych, bełkotliwych zbitek słownych, je¶li tylko s±
powtarzane dostatecznie często z wielu stron.
J-23

Data: 2011-01-11 18:24:02
Autor: Jakub A. Krzewicki
Dzisiaj uslyszalem w radiu nowe slowo
wtorek, 11 stycznia 2011 12:20. carbon entity 'Hans Kloss' <mrdevilyn@gmail.com>

On 11 Sty, 11:41, "Faraon" <far...@egipt.pl> wrote:

NARKOFOBIA.
Fajnie co ?

Sprzedadzą to na pewno, sprzedadzą tym samym bęcwałom którym w
przeszłości udało się opchnąć "homofobię" "jaknieuniatobiałoruś"
"spiskowateoriedziejĂłw"itp. propagandowe platfonskie bzdety. Niestety
nie ma przed tym obrony- proste umysĹ‚y  sÄ… zupeĹ‚nie bezradne wobec
takich bezsensownych, bełkotliwych zbitek słownych, jeśli tylko są
powtarzane dostatecznie często z wielu stron.
J-23

To się nazywają "słowa-pałki".
Najpopularniejsza w BRD jest "Nazi-Käule".
Ale uczciwa krytyka Platformy nie może pominąć faktu, że PiS ma też własne "słowa-pałki". Niestety jaka koalicja taka opozycja.

Tu by się przydał wojskowy zamach stanu a la Pinochet i jakaś sanacja społeczeństwa.

Data: 2011-01-11 11:42:53
Autor: zinek
Dzisiaj uslyszalem w radiu nowe slowo

Użytkownik "Faraon" <faraon@egipt.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4d2c33fa$0$2457$65785112news.neostrada.pl...
[...]

to sie nazywa postep cywilizacyjny :) :) :D

Data: 2011-01-11 17:40:51
Autor: raff

"Faraon" <faraon@egipt.pl> wrote in message news:4d2c33fa$0$2457$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Te slowa z koncowkami -fobia to z jednej fabryki s±. Lewackiej factory.

R.

Data: 2011-01-12 09:25:50
Autor: Dobrodziej
Dzisiaj uslyszalem w radiu nowe slowo

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:igi16p$tqh$1news.onet.pl...

[...]

Ależ błysn±łe¶ chłopie intelektem! No,no!

BB

Data: 2011-01-12 11:32:27
Autor: Tomy M.
Dzisiaj uslyszalem w radiu nowe slowo
W dniu 2011-01-12 09:25, Dobrodziej pisze:

Te slowa z koncowkami -fobia to z jednej fabryki sÄ…. Lewackiej factory.

Ależ błysnąłeś chłopie intelektem! No,no!

Akurat tutaj ma racjÄ™ :-)

"A na wiosnę zamiast liści będą wisieć komuniści..."

--

Tomy M.

"...trawiłem lata by poznać prostackie tryby historii monotonną
procesję i nierówną walkę zbirów na czele ogłupiałych tłumów
przeciw garstce prawych i rozumnych"   —   Zbigniew Herbert

Data: 2011-01-12 10:47:55
Autor:
Tomy M. <tomy@ansibl.com> napisał(a):
W dniu 2011-01-12 09:25, Dobrodziej pisze:

> Te slowa z koncowkami -fobia to z jednej fabryki sÄ&#65533;. Lewackiej factory.

> AleĹĽ bĹ&#65533;ysnÄ&#65533;Ĺ&#65533;eĹ&#65533; chĹ&#65533;opie intelektem! No,no!

Akurat tutaj ma racjÄ&#65533; :-)

Ciicho! Gosc go za kare wali "palka slowna" ;)
"Alez blysnales chlopie intelektem! No, no!"

"A na wiosnÄ&#65533; zamiast liĹ&#65533;ci bÄ&#65533;dÄ&#65533; wisieÄ&#65533; komuniĹ&#65533;ci..."

"Rusofob!" ;P

Data: 2011-01-11 18:46:33
Autor: White Power
Faraon <faraon@egipt.pl> napisał(a):
[...]

Należy upowszechnić erytrofobię czyli lęk przed zaczerwienieniem się lub czerwonymi przedmiotami:)

Data: 2011-01-12 10:49:06
Autor:
White Power  <linke-hofmann@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Faraon <faraon@egipt.pl> napisał(a): > NARKOFOBIA.
> mozna bylo kupowac w byle kiosku jak paczke herbaty.

Należy upowszechnić erytrofobię czyli lęk przed zaczerwienieniem się lub czerwonymi przedmiotami :)

czyli "rusofobię"? ;)

Data: 2011-01-12 12:27:57
Autor: the_foe
W dniu 2011-01-11 11:41, Faraon pisze:
NARKOFOBIA.

To tacy ludzie ktorzy nie zgadzaja sie zeby narkotyki
mozna bylo kupowac w byle kiosku jak paczke herbaty.

a nie mozna? z tego co ostatnio widzialem fajki w kiosku dalej sa. Poza tym herbata zawiera narkotyk.

--
the_foe

Dzisiaj uslyszalem w radiu nowe slowo