Dzisiaj w Wybiórczej

Data: 2013-02-09 13:06:37
Autor: zdumiony
Dzisiaj w Wybiórczej
Bartoś nawołuje "Księża zrzuććie sutanny" i pluje na księży

Data: 2013-02-09 15:51:49
Autor: Trybun
Dzisiaj w Wybiórczej
W dniu 2013-02-09 13:06, zdumiony pisze:
Bartoś nawołuje "Księża zrzuććie sutanny" i pluje na księży

Oszołom, czy tylko pozer?

Data: 2013-02-09 07:37:12
Autor: glob
Dzisiaj w Wybiórczej
On 9 Lut, 15:51, Trybun <CheIlih@.yachuoo.com> wrote:
W dniu 2013-02-09 13:06, zdumiony pisze:

> Barto¶ nawo³uje "Ksiê¿a zrzuææie sutanny" i pluje na ksiê¿y

Oszo³om, czy tylko pozer?

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Ma racjê Barto¶, to celibat jest powodem pedofili i zaburzeñ
psychicznych, jak równie¿ tego wtr±cania siê do wyra i narzucanie
swoich obsesji.
  Mamy media, nie da siê wiecznie ukrywaæ zboczeñców, by ko¶ció³
ocala³ musi to zmieniæ bo pustoszeje z afer, ob³udy, zak³amania , a w
obecnym ¶wiecie, gdzie masz media ,szybko wychodzi ¿e co innego mówi±
co innego robi±.

Data: 2013-02-09 16:53:33
Autor: u2
Dzisiaj w Wybiórczej
W dniu 2013-02-09 16:37, glob pisze:
Ma racjê Barto¶, to celibat jest powodem pedofili i zaburzeñ
psychicznych, jak równie¿ tego wtr±cania siê do wyra i narzucanie
swoich obsesji.

Znowu sciemniasz glomb, celibat przyciaga zbokow, ktorzy chetnie by sobie pouzywali. Ale statystycznie wsrod kleru jest mniej zbokow niz poza nim.

Data: 2013-02-09 08:11:31
Autor: glob
Dzisiaj w Wybiórczej
On 9 Lut, 16:53, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

Znowu sciemniasz glomb, celibat przyciaga zbokow, ktorzy chetnie by
sobie pouzywali. Ale statystycznie wsrod kleru jest mniej zbokow niz

Nie , przestañ ruchaæ, to po roku bêdziesz frustratem, temu pacniesz,
dzieciaka z³oisz bez powodu, zrobisz siê z³o¶liwy pod mask±
przychylno¶ci i zacznie stawiaæ wszystkim wymagania na brzytwê. Pojawi
siê du¿o glêdzenia moralizatorskiego, godzinami bêdziesz pi³owa³ jacy
ludzie niestosowni, zacz±³ podgl±daæ-bo tacy niestosowni- i znowu
kurzyk tam, dlaczego ziemniaki na obiad, kto przesun±³ telewizor,
dlaczego jeszcze nie ¶pisz itd.
 Brak seksu jest czynnikiem najbardziej dewastuj±cym psychikê. I w
pewnym momencie ci siê z tej w¶ciek³o¶ci przekrêci i.....ja wam
poka¿e , jak nie s³uchacie,......to bierz go w ³apê, to ciê nauczy.

Data: 2013-02-09 17:20:29
Autor: u2
Dzisiaj w Wybiórczej
W dniu 2013-02-09 17:11, glob pisze:
Nie , przestañ ruchaæ, to po roku bêdziesz frustratem, temu pacniesz,
dzieciaka z³oisz bez powodu, zrobisz siê z³o¶liwy pod mask±
przychylno¶ci i zacznie stawiaæ wszystkim wymagania na brzytwê.

Albo byles wykorzystywany seksualnie w mlodosci, albo teraz ty wykorzystujesz seksualnie innych. Stawiam na to drugie.

Data: 2013-02-09 08:25:10
Autor: glob
Dzisiaj w Wybiórczej
On 9 Lut, 17:20, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

Albo byles wykorzystywany seksualnie w mlodosci, albo teraz ty
wykorzystujesz seksualnie innych. Stawiam na to drugie.

Têpy by³e¶ i têpy zdechniesz.

Data: 2013-02-09 17:44:11
Autor: u2
Dzisiaj w Wybiórczej
W dniu 2013-02-09 17:25, glob pisze:
On 9 Lut, 17:20, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

No wspolczuje tobie glomb, gdyby nie te twoje zboczenia to moze bys byl normalny...-;)

Data: 2013-02-09 08:45:38
Autor: glob
Dzisiaj w Wybiórczej
On 9 Lut, 17:44, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> T py by e i t py zdechniesz.

No wspolczuje tobie glomb, gdyby nie te twoje zboczenia to moze bys byl
normalny...-;)

Przecie¿ ty æwoku nawet rozmawiaæ nie umiesz na temat.

Data: 2013-02-09 17:49:55
Autor: u2
Dzisiaj w Wybiórczej
W dniu 2013-02-09 17:45, glob pisze:
No wspolczuje tobie glomb, gdyby nie te twoje zboczenia to moze bys byl
normalny...-;)
Przecie¿ ty æwoku nawet rozmawiaæ nie umiesz na temat.

Oprocz bluzgow na temat katolikow i adwersarzy nie przeczytalem nic wartosciowego z twojej strony glomb...-;)

Data: 2013-02-09 17:26:06
Autor: Bogdan Idzikowski
Dzisiaj w Wybiórczej

U¿ytkownik "glob" <strukturalizm@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:b6e7510f-2123-4d41-9a99-e9a529266336r8g2000vbj.googlegroups.com...
> [...]

ocala³ musi to zmieniæ bo pustoszeje z afer, ob³udy, zak³amania , a w
obecnym ¶wiecie, gdzie masz media ,szybko wychodzi ¿e co innego mówi±

================================

A jak to jest w Ko¶ciele Prawos³awnym? Te¿ tylu pedofilów i innych zboków? No bo jaka¶ cisza na ich temat!

zaciekawiony

--
Donald Tusk - "wola³bym siê nie urodziæ, ni¿ na grobach zmar³ych budowaæ swoj± karierê polityczn±".

Data: 2013-02-09 08:38:12
Autor: glob
Dzisiaj w Wybiórczej
U¿ytkownik "glob" <struktural...@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶cinews:b6e7510f-2123-4d41-9a99-e9a529266336r8g2000vbj.googlegroups.com...

===============================>
[...]

W polsce te¿ cisza, a ktokolwiek co¶ b±knie, podpuszona wiocha
wyje :atak na ko¶ció³, spaliæ wyborcz±, ocenzurowaæ tvn.
 W ko¶ciele masz 80% procent ksiê¿y co uprawia seks i dobrze tylko po
co ta ob³uda. , 30% procent ksiê¿y to geje i dobrze , tylko po co ta
ob³uda.
A 20% to ci w bez kochanek i bez kochanków, czy porno i masturbacja i
dobrze-roz³adowuje napiêcie, tylko po co ta ob³uda.
 4% to ksiê¿a bez porno, faceta, kobity i te 4% procent to pedofile,
czyli 300 krotnie wiêcej ni¿ w ca³ym spo³eczeñstwie.
 A tam gdzie pastor ma ¿one to wie o problemach wiernych i ich
rozumie, nie glêdzi bzdur jak ci z katolickiego.

Data: 2013-02-09 17:50:58
Autor: zdumiony
Dzisiaj w Wybiórczej
U¿ytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:511678a3$0$1216$65785112news.neostrada.pl...
Ma racjê Barto¶, to celibat jest powodem pedofili i zaburzeñ
psychicznych, jak równie¿ tego wtr±cania siê do wyra i narzucanie
swoich obsesji.

Gwoli ¶cis³o¶ci, bo chyba nikt nie czyta³ "Ksiê¿a zdejmijcie sutanny" nie namawia do wystêpowania ze stanu duchownego. Ale najpierw krytykuje Józefa Michalika, a potem pisze:
"Nie ma innego wyj¶cia, ni¿ powiedzieæ duchownym: czas wydoro¶leæ. Skoñczy³ siê okres dzieciñstwa, trzeba wyj¶æ z kojca chroni±cego przed "z³ym ¶wiatem". On zreszt± nie jest wcale taki straszny. ¯eby siê o tym przekonaæ trzeba spojrzeæ mu w oczy. Porozmawiaæ z MIchnikiem i zobaczyæ, ¿e to sympatyczny, dowcipny, choæ niepozbawiony pewnych przywar cz³owiek" itd
inne jego pogl±dy:
http://natemat.pl/49903,prof-tadeusz-bartos-sakrament-oznacza-przynaleznosc-na-zasadzie-wlasnosci-to-przypomina-niewolnictwo

Data: 2013-02-09 10:04:31
Autor: glob
Dzisiaj w Wybiórczej
U¿ytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶cinews:511678a3$0$1216$65785112news.neostrada.pl...

Michalika, a potem pisze:
[...]

A bo o celibacie te¿ mówi³, z tym powy¿ej te¿ ma racje .
 Polski kk zachowuje siê jak wyrwany z czasu monarcha, jakby nigdy nie
by³o soboru drugiego watykañskiego, czyli do ludzi jak do równych
sobie, dyskusja , pluralizm, otwarto¶æ na zdanie innego. W Pl. kler
wysiada z doro¿ki i macha ³ap± w¶ciekle, dlaczego ch³op z pleców
podnó¿ka nie zrobi³a.

Data: 2013-02-09 16:32:36
Autor: Marek Woydak
Dzisiaj w Wybiórczej
On Sat, 9 Feb 2013 13:06:37 +0100, zdumiony wrote:

Barto¶ nawo³uje "Ksiê¿a zrzuææie sutanny" i pluje na ksiê¿y

Przecie¿ zrzucaja kiedy id± z m³od± gosposi± do "d¿akuzi". MW

Dzisiaj w Wybiórczej