Dzisiaj w rezimowej telewizji zapodali...

Data: 2010-10-08 11:35:48
Autor: Neko
Dzisiaj w rezimowej telewizji zapodali...
....ze zwiekszenie podatku VAT oraz akcyzy wcale nie uderzy
w przecietnego Kowalskiego.

Ze wcale tego nie odczuje. Malo tego! Specjalista stwierdzil, ze przecietny Kowalski bedzie jeszcze
wdzieczny!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dochodzi do jakis totalnych absurdow rodem
z czasow Gierka i Brezniewa.

Jak deszcz pada to beda nam wmawiac,
ze slonce swieci.

To jest juz po prostu smieszne...

Data: 2010-10-08 11:47:35
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:i8moma$26c$1news.onet.pl...
[...]

Zrób coś z tym! Nie pozwól ogłupiać narodu! Nie bądź bezczynny! Może zamach stanu? Albo jakaś inna rewolucja?

Data: 2010-10-08 11:48:08
Autor: Neko
Dzisiaj w rezimowej telewizji zapodali...
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał

Zrób coś z tym! Nie pozwól ogłupiać narodu! Nie bądź bezczynny! Może zamach stanu? Albo jakaś inna rewolucja?

Ale przeciez zamachy i rewolucje to twoja specjalnosc. :)

Data: 2010-10-08 11:53:57
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:i8mpdf$44p$1news.onet.pl...
[...]

Nie odwracaj kota ogonem!

Data: 2010-10-08 11:54:52
Autor: Neko
Dzisiaj w rezimowej telewizji zapodali...
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał

Nie odwracaj kota ogonem!

Palikota?

Data: 2010-10-08 15:59:09
Autor: cirrus
Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:i8mpq4$55b$1news.onet.pl...
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał
Nie odwracaj kota ogonem!
Palikota?

Eeee tam, kota prezia.

--
stevep

Data: 2010-10-08 12:49:59
Autor: Piotr Nikodem Miesiączek

"Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:i8moma$26c$1news.onet.pl...
[...]

Śmieszne to jest to, że Tobie, kolego, i Tobie podobnym nic wmawiać nie trzeba. Wy i tak jak wam w oczy plują, to twierdzicie, że to ciepły mocz prezesa was uświęca...

Data: 2010-10-08 05:01:54
Autor: muto2100
Dzisiaj w rezimowej telewizji zapodali...
On 8 Paź, 12:49, Piotr Nikodem Miesiączek <watra....@bluewin.ch>
wrote:
"Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> schrieb im Newsbeitragnews:i8moma$26c$1news.onet.pl...> ...ze zwiekszenie podatku VAT oraz akcyzy wcale nie uderzy
> [...]

Śmieszne to jest to, że Tobie, kolego, i Tobie podobnym nic wmawiać nie
trzeba. Wy i tak jak wam w oczy plują, to twierdzicie, że to ciepły mocz

test

Dzisiaj w rezimowej telewizji zapodali...