Dzisiaj w telewizji TRWAM o godz. 9.00

Data: 2009-05-10 08:37:56
Autor: abc
Dzisiaj w telewizji TRWAM o godz. 9.00
Transmisja. Podróż Apostolska Ojca św. Benedykta XVI do Ziemi Świętej. Msza
święta  na stadionie w Ammanie. Homilia papieska. Regina Coeli na stadionie
w Ammanie. Przemówienie papieskie. Na żywo.

--
Extra Ecclesiam nulla salus - Poza Kościołem nie ma zbawienia

Data: 2009-05-10 08:57:39
Autor: CYC

Użytkownik "abc" <oppa12@wp.pl> napisał w wiadomości news:gu5srp$4a0$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Nie zwrociles uwagi na to, ze nikt nie czyta Twojej propagandowej sieczki ? ..
Od tego jest kosciol , kkatolickie media , rowniez te elektroniczne w tym grupy dyskusyjne ale tematycznie zwiazane z wiara i religia . Jest tego sporo . Nie prowadz wiec tutaj , na politycznej grupie ewangelizacji bo to nie tyle splyca  jej wartosc ale glownie naraza na smiesznosc !.

cyc

Data: 2009-05-10 07:11:45
Autor: Hans Kloss
CYC <ja@ja.pl> napisał(a):
Nie zwrociles uwagi na to, ze nikt nie czyta

Kłamiesz.

Od tego jest kosciol ,

Wizyta B16 w Izraelu jest jak najbardziej WYDARZENIEM POLITYCZNYM. A teraz wypad stąd, trollu, pouczac małpy w zoo a nie grupowiczów psp.
J-23

--

Dzisiaj w telewizji TRWAM o godz. 9.00