Dzisiejsza Policja to jaczejka komunistycznych sbekow.

Data: 2011-07-20 12:27:42
Autor: obserwator
Dzisiejsza Policja to jaczejka komunistycznych sbekow.

... Ludzie ci nigdy nie uyozsamiali sie z polskim interesem.
Pozostawil ich w policji nie kto inny jak Kiszczak. Usunieto wszystkich wartosciowych milicjantow, ktorzy potepiali zwiazki z sbekami.

W stanie wojennym ludzie ci byli internowani i przesladowani. Do policji
powrocili bandyci i lajdacy sbeccy, ktorzy tworza obecna policje.

Na fali „Solidarności milicjanci chcieli powołać własny związek zawodowy, by
zdjąć odium społeczne, które ciążyło na milicji. Żądali oddzielenia od SB i
odpolitycznienia resortu. Władza nie chciała rozłamu w milicji. Związkowcy zostali wydaleni ze służby, a
w stanie wojennym część z nich internowano. Po 1989 roku dla większości z
tych, którzy chcieli przekształcić milicję w policję nie było miejsca w nowych
służbach.

http://www.youtube.com/watch?v=qR46uvhADlk

http://www.youtube.com/watch?v=cdkS1PzJi9Q&NR=1

http://www.youtube.com/watch?v=_eD6UqHj_LU&NR=1

http://www.youtube.com/watch?v=xPIhbUFz9es&NR=1

http://www.youtube.com/watch?v=MXMSBduhcoo&NR=1

ps. panie matusm, ma pan duzo racji !

Data: 2011-07-20 14:34:44
Autor: Leprechaun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j06hju$quu$1inews.gazeta.pl...

.. Ludzie ci nigdy nie uyozsamiali sie z polskim interesem.
Pozostawil ich w policji nie kto inny jak Kiszczak.

http://politykier.pl/kat,1025817,wid,13607191,wiadomosc.html

BomBel

Data: 2011-07-20 19:19:22
Autor: matusm
[...]

Na fali &#8222;Solidarności milicjanci chcieli powołać własny związek zawodowy, by
[...]

Jakiej racji?????   Ja moge wszystko udowodnić wskazać nazwiska

Zreszta ja tutaj jestem jeszcze od czasow gdy bylem czynnym Policjantem ,,, od 1995r lacza modemem 020-21-22

--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia

Data: 2011-07-20 19:32:43
Autor: u2
W dniu 2011-07-20 14:27,  obserwator pisze:
W stanie wojennym ludzie ci byli internowani i przesladowani. Do policji
powrocili bandyci i lajdacy sbeccy, ktorzy tworza obecna policje.

Sciemniasz, wyrzucono SBekow z polizei za czasow PO-PiS-u. Sprawdz kto
jest moderem na policyjnym forum ifp.pl . Niejaki GAD, jeden z adminow
forum, kreuje sie na wielkiego poszkodowanego przez III RP :)

Teraz poluja na ZOMO :)

Data: 2011-07-20 18:32:10
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]

jest moderem na policyjnym forum ifp.pl . Niejaki GAD, jeden z adminow
forum, kreuje sie na wielkiego poszkodowanego przez III RP :)

 nie piernicz chlopcze glupot. PiS nie zdazyl przeprowadzic zmian w policji i
wymienic betonu komunistycznego. Do akcji obrony tego betonu znowu wlaczyla
sie GazWyb.

Przesluchac trzeba nagrania ktore podalem, zamiast wypisywac brednie.
Program zrealizowano w 2008 r. Wowczas juz rzadzila PO, ktora zablokowala
zmiany w policji.

A dlaczego tak postapil Tusk? Bo Tusk popiera mafie i to ta najgrozniejsza, bo
w sferach rzadzacych. Tusk rozpierdala na chama praworzadnosc w Polsce.

http://www.dailymotion.com/video/xj46o2_200-15-s24h7-rzydy-tuska-mafia-korupcja-manipulacja-vod-gazeta-polska_news

Data: 2011-07-20 20:42:06
Autor: u2
W dniu 2011-07-20 20:32, obserwator pisze:
[...]

Fakt, ale PiS poparl PO w obnizeniu emeryturek SBekom (w sumie
inicjatywa PiS-u i chwała im za to) i stad ta ich SBeków wielka rzekomo
krzywda.

PiS miało odwagę pisać o koterii esbeckiej w KGB vel KGP, która
doprowadzila do zamordowania gen. Papały, który wiedział za dużo.

Data: 2011-07-20 20:51:06
Autor: jadrys
Dzisiejsza Policja to jaczejka komunistycznych sbekow.
W dniu 2011-07-20 20:42, u2 pisze:
) i stad ta ich SBekĂłw wielka rzekomo krzywda. .

A wielka krzywda. Bo to normalny bandytyzm ograbiać ludzi z ich dorobku w bialy dzień. To moĹźna porĂłwnać do tej  bandyckiej odpowiedzialności zbiorowej wprowadzonej przez rząd Premiera Tuska wobec kibicĂłw.

Data: 2011-07-20 18:56:46
Autor: obserwator
Dzisiejsza Policja to jaczejka komunistycznych sbekow.
jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):  A wielka krzywda. Bo to normalny bandytyzm ograbiać ludzi z ich dorobku w bialy dzień. To można porównać do tej  bandyckiej odpowiedzialności zbiorowej wprowadzonej przez rząd Premiera Tuska wobec kibiców.

oho, odezwal sie obronca ucisnionych bandytow z esbe.

Kiszczakowi tez sie nalezy wysoka emerytura bo ma ogromny dorobek?:)))

Data: 2011-07-20 19:06:46
Autor: obserwator
Dzisiejsza Policja to jaczejka komunistycznych sbekow.
Służba Bezpieczeństwa (SB) &#8211; organ bezpieczeństwa państwa działajacy w
strukturach resortu spraw wewnętrznych, działający w PRL w latach 1956-1990,
powołany m.in. do utrwalania władzy socjalistycznej, zapewniania porządku
publicznego, bezpieczeństwa wewnątrz kraju, zdobywania informacji i kreowania
pozytywnych dla interesu państwa zdarzeń na zewnątrz. W końcowej fazie swojego istnienia, w sierpniu 1989 SB zatrudniała 24300
funkcjonariuszy, którzy kontrolowali 90000 tajnych współpracowników
Służba Bezpieczeństwa brała udział w zwalczaniu opozycji, w represjach wobec
uczestników demonstracji i strajków. Odegrała główną rolę obok Milicji
Obywatelskiej, ZOMO, ORMO oraz wojska w tłumieniu demonstracji w czasie
wydarzeń marca 1968, grudnia 1970 na Wybrzeżu, oraz w Radomiu i Ursusie w
czasie wypadków czerwcowych 1976.

Służba Bezpieczeństwa poświęciła bardzo dużo środków operacyjnych na
inwigilowanie duchowieństwa, niezależnych środowisk intelektualnych, oraz
mniejszości narodowych w kraju. Funkcjonariusze SB często działali z
naruszeniem prawa PRL, łamali prawa człowieka oraz stosowali tortury

Sluzba bezpieczenstwa, to corka Ministerstwa Bezpieczeństwa Publicznego (MBP)
- organu bezpieczeństwa wewnętrznego o statusie ministerialnym, zorganizowany
w czasie budowy dyktatury komunistycznej w powojennej Polsce na polecenie i
pod dyktando władz radzieckich. Obok tzw. Informacji Wojskowej, odpowiedzialne za masowe krwawe represje na
obywatelach w okresie stalinizmu[1]. W terenie Ministerstwo reprezentowały
podległe mu Urzędy Bezpieczeństwa Publicznego, dlatego potocznie te instytucje
były określane skrótem UB.

http://pl.wikipedia.org/wiki/S%C5%82u%C5%BCba_Bezpiecze%C5%84stwa_%28PRL%29 --

Data: 2011-07-20 21:09:20
Autor: u2
W dniu 2011-07-20 21:06, obserwator pisze:
[...]

Nalezy wspomniec o ich walce z katolikami. mieli nawet oddzielny
departament ds wyznaniowych.

Bujny rozkwit SB nastapil w erze jeruzela i kisiaka.

Data: 2011-07-20 21:00:38
Autor: u2
W dniu 2011-07-20 20:56,  obserwator pisze:
oho, odezwal sie obronca ucisnionych bandytow z esbe.

Kiszczakowi tez sie nalezy wysoka emerytura bo ma ogromny dorobek?:)))

7 tysiakow dostaje Kisiak. Nie tak duzo patrzac na innych polskich
oligarchow, ktorzy sie dorobili na rozpadzie PRL-u :)

Data: 2011-07-20 19:09:21
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
W dniu 2011-07-20 20:56,  obserwator pisze:
> oho, odezwal sie obronca ucisnionych bandytow z esbe.

7 tysiakow dostaje Kisiak. Nie tak duzo patrzac na innych polskich
oligarchow, ktorzy sie dorobili na rozpadzie PRL-u :)

ile on dostaje nieoficjalnie, za trzymanie ich za jaja (kopie dokumentow o ich
swinstwach), to tylko on wie:))

Data: 2011-07-20 21:13:14
Autor: u2
W dniu 2011-07-20 21:09,  obserwator pisze:
> [...]
> oligarchow, ktorzy sie dorobili na rozpadzie PRL-u :)
ile on dostaje nieoficjalnie, za trzymanie ich za jaja (kopie dokumentow o ich

No wiesz w jego wieku nie przeje, ani przepije tych 7 tysiakow. Moim
zdaniem trzeba go ostawic w pokoju. Przedluzanie sprawy sadowej tylko
dziala na jego korzysc. Ale moze i o to chodzi, aby przedstawic go jako
ofiare.

Data: 2011-07-20 19:25:04
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Hitlera i Stalina tez trzeba zostawic w spokoju? Tych wszytkich esbekow tez?

Jest takie powiedzenie; jestes glupi bos biedny, a biednys bos glupi.

To o litosciwymch Polakach, niezle podsumowanie.

Data: 2011-07-21 17:25:52
Autor: u2
W dniu 2011-07-20 21:25,  obserwator pisze:
To o litosciwymch Polakach, niezle podsumowanie.

-- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

Ale czy ty aby na pewno Polak ? :)

Data: 2011-07-21 18:35:54
Autor: stevep
Dnia 21-07-2011 o 17:25:52 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

W dniu 2011-07-20 21:25,  obserwator pisze:
To o litosciwymch Polakach, niezle podsumowanie.

-- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

Ale czy ty aby na pewno Polak ? :)

Eee, Chińczyk.
--
stevep

Data: 2011-07-20 20:54:51
Autor: u2
W dniu 2011-07-20 20:51, jadrys pisze:
[...]

No cóż, Tusk wprowadził administracyjnym ukazem zakaz dopalaczom
(słusznie), ale umożliwił dalszy handel dragami narkobyznesowi.

Kibice tak łatwo się nie dadzą niemieckiemu matołowi, bo to żadni
przestępcy jak usiłuje ciemnemu ludowi wmówić ten niemiecki kmiotek i
ruski żulik.

Data: 2011-07-20 21:12:21
Autor: jadrys
W dniu 2011-07-20 20:54, u2 pisze:
[...]

ruski Ĺźulik.

No nie wiadomo czy słusznie, dla ciebie to może i słuszne posunięcie, ale dla zainteresowanych niekoniecznie.

No i co mu kibice zrobią? Zaskarżą, wygrają sprawę w sądzie o odszkodowanie ze straty poniesione w wyniku niewykorzystania karnetów a i tak to my za to zapłacimy ze swojej kieszeni. A ten car wydający ukazy nadal będzie przy korycie!

Data: 2011-07-20 21:15:27
Autor: u2
W dniu 2011-07-20 21:12, jadrys pisze:
[...]

A co, zazdroscisz mu ? Ja nie. Widze te ego czerwona szyje nabrzmiala od
tych wszystkich jego klamstw. Ale tak go nauczyli i nie potrafi inaczej. :)

Data: 2011-07-21 02:45:07
Autor: stevep
Dnia 20-07-2011 o 20:54:51 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Jak wpierdolą przy okazji takiemu idiocie jak ty to chwała im za to.

--
stevep

Data: 2011-07-21 02:43:16
Autor: stevep
Dnia 20-07-2011 o 19:32:43 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Razwietka, lemingi, jaczejka ile jeszcze podobnych idiotyzmów stosujesz  bezmózgu?

--
stevep

Dzisiejsza Policja to jaczejka komunistycznych sbekow.