Dzisiejsza Policja to jaczejka komunistycznych sbekow.

Data: 2011-07-20 19:19:22
Autor: matusm
Dzisiejsza Policja to jaczejka komunistycznych sbekow.

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j06hju$quu$1inews.gazeta.pl...

.. Ludzie ci nigdy nie uyozsamiali sie z polskim interesem.
Pozostawil ich w policji nie kto inny jak Kiszczak.

Usunieto wszystkich wartosciowych milicjantow, ktorzy potepiali zwiazki z sbekami.

W stanie wojennym ludzie ci byli internowani i przesladowani. Do policji
powrocili bandyci i lajdacy sbeccy, ktorzy tworza obecna policje.

Na fali &#8222;Solidarności milicjanci chcieli powołać własny związek zawodowy, by
zdjąć odium społeczne, które ciążyło na milicji. Żądali oddzielenia od SB i
odpolitycznienia resortu.

Władza nie chciała rozłamu w milicji. Związkowcy zostali wydaleni ze służby, a
w stanie wojennym część z nich internowano. Po 1989 roku dla większości z
tych, którzy chcieli przekształcić milicję w policję nie było miejsca w nowych
służbach.

http://www.youtube.com/watch?v=qR46uvhADlk

http://www.youtube.com/watch?v=cdkS1PzJi9Q&NR=1

http://www.youtube.com/watch?v=_eD6UqHj_LU&NR=1

http://www.youtube.com/watch?v=xPIhbUFz9es&NR=1

http://www.youtube.com/watch?v=MXMSBduhcoo&NR=1

ps. panie matusm, ma pan duzo racji !

Jakiej racji?????   Ja moge wszystko udowodnić wskazać nazwiska

Zreszta ja tutaj jestem jeszcze od czasow gdy bylem czynnym Policjantem ,,, od 1995r lacza modemem 020-21-22

--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia

Dzisiejsza Policja to jaczejka komunistycznych sbekow.