Dzisiejsza ochrona zdrowia

Data: 2012-02-10 10:37:56
Autor: Bogdan Idzikowski
Dzisiejsza ochrona zdrowia
Byłem dzisiaj, jak co 4 tygodnie, u mojego lekarza (w prywatnej przychodni). Była to rutynowa wizyta (sprawdzenie poziomu krzepliwości krwi i wypisanie recept na następne 4 tygodnie).
Zarejestrowałem się telefonicznie wczoraj i miałem być przyjęty dziś o 9.15. O 9.10 zasiadłem na krzesełku, przed gabinetem lekarza. O 9.25 zostałem poproszony do gabinetu.
I tak jest podobnie, miesiąc w miesiąc, od pół roku (od lipca mam takie regularne wizyty).

W tym miesiącu recepty zostały wydrukowane na nowym wzorze recept ( w styczniu lekarka miała stary program i szukała ręcznie wysokości refundacji leków). Wystawienie recept przebiegło błyskawicznie i bez żadnych problemów.
Acha. Lekarka jest w wieku przedemerytalnym, a jak zauważyłem, obsługa komputera nie stanowi dla niej żadnego kłopotu.

Mieszkam w zachodniopomorskim w małym powiatowym miasteczku. Nie narzekam na ochronę zdrowia. No bo jak i na co tu narzekać?

Data: 2012-02-10 10:59:39
Autor: Bogdan
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):
[...]

Ja też nie narzekam. W tzw. państwowej służbie zdrowia nie byłem od lat mimo,
że płace na tych nierobów okrągłą sumkę każdego miesiąca.  --

Data: 2012-02-10 12:07:57
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Bogdan" <bitstreem@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jh2tar$j7i$1inews.gazeta.pl...
[...]

Na jakiej podstawie wierdzisz, że w państwowej służbie zdrowia pracują nieroby? Przecież nie byłeś u mich od lat.

Data: 2012-02-10 11:42:29
Autor: T.

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4f34e577$0$1219$65785112news.neostrada.pl...
[...]

-- Jarosław-Zbawiciel Kaczyński - "musimy uzyskać właściwą odpowiedź"

No to teraz ja.
Moja mama ma arytmię serca. Kiedy źle się poczuła (gdzieś tak w maju) została zapisana do kardiologa w listopadzie.
A ojciec z podejrzeniem i objawami wylewu czekał 6 godzin na Izbie przyjęć...
Widocznie mieszkamy w innej Polsce...
T.

Data: 2012-02-10 11:48:08
Autor: u2
W dniu 2012-02-10 11:42, T. pisze:
[...]

Ale jak masz kase lub jestes z wlasciwej opcji politycznej to obsluza
ciebie i twoich bliskich blyskawicznie ;)

Data: 2012-02-10 11:01:16
Autor: Bogdan
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
W dniu 2012-02-10 11:42, T. pisze:
> [...]

Ale jak masz kase lub jestes z wlasciwej opcji politycznej to obsluza
ciebie i twoich bliskich blyskawicznie ;)

Jesteś durniem! Niby skąd lekarz zna moje preferencje polityczne. Od zawsze
miałem cię za idiotę a ten twój wpis potwierdza moją diagnozę.

Data: 2012-02-10 12:08:19
Autor: u2
W dniu 2012-02-10 12:01,  Bogdan pisze:
> [...]
Jesteś durniem! Niby skąd lekarz zna moje preferencje polityczne. Od zawsze
miałem cię za idiotę a ten twój wpis potwierdza moją diagnozę.

-- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

Te gwniarz, w o rzadowych klinikach slyszal ? :)

Data: 2012-02-10 12:40:41
Autor: Olalala
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]
> http://www.gazeta.pl/usenet/

Te gwniarz, w o rzadowych klinikach slyszal ? :)

Te rydzykowy śmieciu leczył się w tych klinikach?

Data: 2012-02-10 12:39:46
Autor: Olalala
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
W dniu 2012-02-10 11:42, T. pisze:
> [...]

Ale jak masz kase lub jestes z wlasciwej opcji politycznej to obsluza
ciebie i twoich bliskich blyskawicznie ;)

Ty to musisz być zdrowo popierdolony! Skąd taki dureń jak ty się wzioł?

Data: 2012-02-10 12:14:55
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "T." <kuki543@interia.pl> napisał w wiadomości news:4f34f52c$0$1256$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Ja byłem u lekarza domowego. I mój lekarz jest kompetentny w zakresie swoich obowiązków. A nawet potrafi prawidłowo wypisywać recepty. Ewenement? Czy normalność?

Na izbie przyjęć szpitala w Drawsku i na izbie przyjęć szpitala klinicznego na Pomorzanach w Szczecinie czekałem kilka minut. Było to w połowie ubiegłego roku. A do szpitala w Szczecinku zostałem przywieziony karetką i umieszczony natychmiast w sali zapełnionej kosmicznymi przyrządami. Jak w amerykańskim filmie.

Ciekawe jest to, że opowiadacie o przygodach kogoś. Nie o swoich własnych.

Data: 2012-02-10 13:57:06
Autor: T.

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4f34fc32$0$26689$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Bo tu młodzi ludzie na grupie. Dopiero w starszym wieku zaczyna dokuczać zdrowie... :-)
T.

Data: 2012-02-10 14:09:31
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "T." <kuki543@interia.pl> napisał w wiadomości news:4f3514ba$0$1259$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Jeśli nie mają pojęcia, to niech głosu nie zabierają.
Insza inszość - młodzi ludzie to teraz powinni zap...ać w pracy, a nie udzielać się na grupach dyskusyjnych!

Data: 2012-02-10 17:33:01
Autor: jadryś
[...]

A teraz się zapisz do okulisty który cię jutro przyjmie... Tak już rozreklamowałeś tą zachodniopomorską służbę zdrowia że zwalą się tam chorzy z całego kraju. No, niech oni cię tylko dopadną!
Jakbyś Bodziu nie wychwalał tej służby zdrowia to nie zmienia faktu że z roku na rok jest coraz gorzej.. Myślę że ten NFZ jest stworzony do odzwyczajania Polaków od korzystania z publicznej SZ.. Pieniądze z ich składek przeżera ten pośrednik a
chorzy przez te monstrualne kolejki zmuszani są do odwiedzin prywatnych gabinetów.

Data: 2012-02-10 17:47:10
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jh3gs2$nlk$1node2.news.atman.pl...
[...]

O jakim pośredniku, komuszku, piszesz? NFZ na działalność "pożera" 2 procent wpływów ze składek. Dla porównania odpowiednik NFZ we Francji "pożera" 7 procent, a w Niemczech 5 procent.

Opisałem to, co mnie dzisiaj spotkało w tej konkretniej przychodni i w tym konkretnym mieście. I to mnie spotyka od czasu, gdy muszę co miesiąc być u lekarza.
To co? Mam kłamać i przyłączyć się do narzekających? Nic z tego!

Dzisiejsza ochrona zdrowia