Dzisiejsze opłaty sponsoruje literka "r"

Data: 2010-07-02 08:05:47
Autor: xbartx
Dzisiejsze opłaty sponsoruje literka "r"

Jako, że korzystam z walutomatu musiałem się przeprosić z BZWBK. Ostatnio zakupiłem trochę euro i po wpłynięciu ich na konto w historii ukazał się taki oto zapis:

Opłaty i prowizje związane z r

Jest to dokładny cytat i w wydruk albo w PDFie jest dokładnie tak samo. Enigmatyczność a jednocześnie kolokwialność tego zapisu pozostawiam bez komentarza. Czyż nasze kochane instytucje zaufania publicznego nie są czasami urocze? ;)

--
xbartx

Data: 2010-07-05 07:17:22
Autor: Zespol_BZWBK
On Jul 2, 10:05 am, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
Jako, że korzystam z walutomatu musiałem się przeprosić z BZWBK. Ostatnio
zakupiłem trochę euro i po wpłynięciu ich na konto w historii ukazał się
taki oto zapis:

Opłaty i prowizje zwi±zane z r

Jest to dokładny cytat i w wydruk albo w PDFie jest dokładnie tak samo.
Enigmatyczno¶ć a jednocze¶nie kolokwialno¶ć tego zapisu pozostawiam bez
komentarza. Czyż nasze kochane instytucje zaufania publicznego nie s±
czasami urocze? ;)

--
xbartx

Litera "r" oznacza wyraz "rachunkiem". Niektóre tytuły transakcji
rzeczywi¶cie s± prezentowane przez system w niepełnej postaci.

Zasady obecno¶ci BZ WBK na forach można sprawdzić na:
http://indywidualni.bzwbk.pl/zasady-obecnosci-bz-wbk-na-forach.html

Zespół Banku Zachodniego WBK

Data: 2010-07-06 07:28:25
Autor: xbartx
Dnia Mon, 05 Jul 2010 07:17:22 -0700, Zespol_BZWBK napisał(a):

Litera "r" oznacza wyraz "rachunkiem". Niektóre tytuły transakcji
rzeczywiście są prezentowane przez system w niepełnej postaci.

IMO to jakiś absurd skoro nie ogranicza w tym przypadku długość pola "opis przelewu" to nie można napisać normalnie i po polsku rachunek/
rachunku/rachunkiem?
Równie dobrze mogę to sobie rozwinąć tak:
"Opłaty i prowizje związane z rozcieńczaniem" i złożyć reklamację ;)

--
xbartx

Data: 2010-07-07 08:11:40
Autor: Zespol_BZWBK
On Jul 6, 9:28 am, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
Dnia Mon, 05 Jul 2010 07:17:22 -0700, Zespol_BZWBK napisał(a):

> Litera "r" oznacza wyraz "rachunkiem". Niektóre tytuły transakcji
> rzeczywi¶cie s± prezentowane przez system w niepełnej postaci.

IMO to jaki¶ absurd skoro nie ogranicza w tym przypadku długo¶ć pola
"opis przelewu" to nie można napisać normalnie i po polsku rachunek/
rachunku/rachunkiem?
Równie dobrze mogę to sobie rozwin±ć tak:
"Opłaty i prowizje zwi±zane z rozcieńczaniem" i złożyć reklamację ;)

--
xbartx

Problemem nie jest w tym przypadku długo¶ć pola, sprawa jest trochę
bardziej skomplikowana od strony systemowej.