Dzisiejsze przelewy

Data: 2011-12-05 15:39:49
Autor: Kamil Jońca
Dzisiejsze przelewy

Czy ktoś może potwierdzić zaprzeczyć czy z przelewami dzisiejszymi
wszsytko w porządku?

Na razie nie dotarł I sesją iPKO -> Optima (i widzę, ze innym do optimy też nie
dotarło)
oraz II sesją (mam nadzieję, ze II) Eurobank->Polbank

KJ

--
http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-krztusza-kto-nastepny/
Zuzanka najwyraźniej pełni obowiązki Albina Siwaka w tej ekipie...

Data: 2011-12-05 06:47:39
Autor: j23
Dzisiejsze przelewy
Coś jest nie tak. Z Eurobanku do optimy nie dotarł pierwszą czekam na drugą, Lukas na mBank dotarł drugą.

Data: 2011-12-05 14:54:04
Autor: jureq
Dzisiejsze przelewy
Dnia Mon, 05 Dec 2011 06:47:39 -0800, j23 napisał(a):

Coś jest nie tak. Z Eurobanku do optimy nie dotarł pierwszą czekam na
drugą, Lukas na mBank dotarł drugą.

Credit Agricole do mBank dotarł pierwszą

mBank do Polbanku dotarł pierwszą

Data: 2011-12-05 06:58:06
Autor: Paulina Bednarska
Dzisiejsze przelewy
On 5 Gru, 15:54, jureq <ju...@Xusun.to.z.adresu.Xop.pl> wrote:
> [...]

> drugą, Lukas na mBank dotarł drugą.

Credit Agricole do mBank dotarł pierwszą

I sesja:
Alior  - Polbank - wszystko gra
Alior -  Meritum - wciąż brak przelewu

Data: 2011-12-05 14:54:17
Autor: Ya
Dzisiejsze przelewy
j23 <sir.jacekt@gmail.com> napisał(a):
Co=B6 jest nie tak. Z Eurobanku do optimy nie dotar=B3 pierwsz=B1 czekam na=
 drug=B1, Lukas na mBank dotar=B3 drug=B1.
 Wczesnoranny Polbank -> Optima nie doszedł a powinien pierwsza sesją o 12

Data: 2011-12-05 14:57:46
Autor: Ya
Dzisiejsze przelewy
Ya <zpoczty.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]
>  drug=B1, Lukas na mBank dotar=B3 drug=B1.
 Wczesnoranny Polbank -> Optima nie doszedł a powinien pierwsza sesją o 12

EDIT: to znaczy że Optima leży, dzwonię na infolinię i od 15 minut muzyczka, każą czekać, Nie popuszczę im, miały być od dziś dwie lokaty.

Ya  --

Data: 2011-12-05 16:20:02
Autor: TZ
Dzisiejsze przelewy
Cześć Yo!

W poniedziałek, 5 grudnia 2011, o godz. 15:57:46, napisałaś na temat:
"Dzisiejsze przelewy"
Ya zpoczty.SKASUJ@gazeta.pl, news:jbim5a$nd6$1inews.gazeta.pl

EDIT: to znaczy że Optima leży, dzwonię na infolinię i od 15 minut muzyczka, każą czekać, Nie popuszczę im, miały być od dziś dwie lokaty.

Spoko ;-) Popracują na oszczędnościowym i jako uczciwy obywatel będziesz miał
możliwość zapłacenia jeszcze od tego podatku :)

--
Hej!
TZ

- Isaura siedziała w kącie i haftowała w roztargnieniu -

Data: 2011-12-05 16:41:04
Autor: neoniusz
Dzisiejsze przelewy
W dniu 05.12.2011 15:57, Ya pisze:
[...]

Ja probuje zalozyc jednodniowe i wywala:

"Wystąpił błąd:

  KCERROR : The Tp could not be called correctly.

Wybierz transakcję w lewym oknie"

A przelewy zlecone wczoraj wieczorem dotarly dopiero dzis po 16 z Alioru, BNP i BZWBK.

Data: 2011-12-05 16:48:22
Autor: neoniusz
Dzisiejsze przelewy
W dniu 05.12.2011 16:41, neoniusz pisze:
[...]

Zaraz mnie ch*j trafi! Jedna sie udalo zalozyc i znow ten blad przez 10 prob. I za kazdym razem trzeba sie z tym digigownem pie^dolic.

Data: 2011-12-05 17:32:02
Autor: Q
Dzisiejsze przelewy
A przelewy zlecone wczoraj wieczorem dotarly dopiero dzis po 16 z Alioru, BNP i BZWBK.

Mialem taka sama sytuacje (wczoraj przelewy - dzis echo na optimie).
Co ciekawe do innych bankow (poza BGZOptima)
wczorajsze przelewy dotarly kolo 12, gora 12:30 a nie "po 16".

To jest naprawde konkretne jechanie z klientami po bandzie.
Wrecz nawet podpada pod oszustwo :).

BGZOptima - bank "zycie zaczyna sie po 16"

Data: 2011-12-05 19:15:49
Autor: AS
Dzisiejsze przelewy
Mam to samo. Nie dość, że przelew wysłany w południe w piątek dotarł dziś nie I-szą a II-gą sesją, to próbuję założyć lokatę już któryś raz rzędu i zawsze na koniec dostaję komunikat:
        Wystąpił błąd:
         KCERROR : The Tp could not be called correctly.
        Wybierz transakcję w lewym oknie
Programiści chyba mieli za dużo optymizmu w możliwości swojego systemu, że oddali go do użytku bez podstawowych testów..

Data: 2011-12-05 19:19:36
Autor: neoniusz
Dzisiejsze przelewy
W dniu 05.12.2011 19:15, AS pisze:
Mam to samo. Nie doœÌ, ¿e przelew wys³any w po³udnie w pi¹tek dotar³ dziœ
nie I-szÂą a II-gÂą sesjÂą, to prĂłbujĂŞ zaÂłoÂżyĂŚ lokatĂŞ juÂż ktĂłryÂś raz rzĂŞdu i
zawsze na koniec dostajĂŞ komunikat:
         WystÂąpiÂł b³¹d:
          KCERROR : The Tp could not be called correctly.
         Wybierz transakcjĂŞ w lewym oknie
ProgramiÂści chyba mieli za duÂżo optymizmu w moÂżliwoÂści swojego systemu, Âże
oddali go do uÂżytku bez podstawowych testĂłw..

System musial projektowac jakis debil na kacu. Jak BANK moze sobie pozwolic na wyprodukowanie i wdrozenie takiego gniota? Pomijam juz fakt, ze logowanie trzeba czasem powtarzac kilka razy (obciazone serwery, smiech na sali) to jeszcze te lokaty.
Skoro nie moga wytrzymac zwyklych polaczen klienckich to ciekawe jak by sie skonczyl jakis DDoS.

Data: 2011-12-05 19:22:20
Autor: sqlwiel
Dzisiejsze przelewy
W dniu 2011-12-05 19:15, AS pisze:
[...]

Mam to samo. A już myślałem, że przemęczony jestem i cyferek nie dowidzę, albo w nie nie trafiam.

BGŻ Optima ma klasę! Klasę Naszej Klasy.

--
Tnx.         sqlwiel

Data: 2011-12-05 19:39:08
Autor: AS
Dzisiejsze przelewy
BGŻ Optima ma klasę! Klasę Naszej Klasy.

Do tej pory myślałem, że problemy Naszej Klasy w jej początku działalności to już "klasyka gatunku" i że każdy profesjonalny administrator wyciągnął z tego wnioski, a tu się okazuje że zostało trochę pewnych siebie amatorów..

Data: 2011-12-05 15:18:34
Autor: jureq
Dzisiejsze przelewy
Dnia Mon, 05 Dec 2011 15:39:49 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

[...]

Do Optimy właśnie doszło. Przed 16.30

Data: 2011-12-05 15:37:05
Autor: Ya
Dzisiejsze przelewy
jureq <jureq@Xusun.to.z.adresu.Xop.pl> napisał(a):
Dnia Mon, 05 Dec 2011 15:39:49 +0100, Kamil JoĹ&#65533;ca napisaĹ&#65533;(a):

> Czy ktoĹ&#65533; moĹźe potwierdziÄ&#65533; zaprzeczyÄ&#65533; czy z przelewami dzisiejszymi
> wszsytko w porzÄ&#65533;dku?
> I sesjÄ&#65533; iPKO -> Optima (i widzÄ&#65533;, ze innym do optimy teĹź nie dotarĹ&#65533;o)
> oraz
> II sesjÄ&#65533; (mam nadziejÄ&#65533;, ze II) Eurobank->Polbank

Do Optimy wĹ&#65533;aĹ&#65533;nie doszĹ&#65533;o. Przed 16.30

Po kilkukrotnym "odświeżeniu" strony przelew się pokazał,
w wielkim trudem (ze strony serwera) udało mi się założyć
te lokaty na dwie minuty przed 16.30, po założeniu infolinia Optimowa
podniosła słuchawkę :) Ya

Data: 2011-12-05 17:33:39
Autor: Q
Dzisiejsze przelewy
te lokaty na dwie minuty przed 16.30, po założeniu infolinia Optimowa
podniosła słuchawkę :)

16:30 u Ciebie - a u nich?
Nie zdziwilbym sie, jakby zegarki chodzily im o pare minut za szybko.
Ojejku, to tylko pare minut - nic wielkiego :)

Data: 2011-12-05 17:25:31
Autor: Q
Dzisiejsze przelewy
Na razie nie dotarł
I sesją iPKO -> Optima (i widzę, ze innym do optimy też nie
dotarło)

W poscie ponad Twoim zapomnialem napisac o istotnym fakcie:
_wczoraj_ wykonalem 2 przelewy z Polbanku:
- do GetinOnline dotarl dzis kolo 12:00
- do Optimy dzis kolo 16:30

Krotko mowiac BGZ leci se (jak to wiatrak ladnie napisal) w ......
Cos czulem, ze tak bedzie - patrz ogolnikowa wypowiedz
pani Ani na temat sesji wychodzacych z optimy :).

Data: 2011-12-05 18:00:06
Autor: mx
Dzisiejsze przelewy
[...]

Wczoraj zerwałem lokatę w  optimie (dzisiejsze odsetki były naliczone, mały plus) i wykonałem przelew na powiązany w Meritum. Od 12 sprawdzałem co 5 min. bo to na spłatę karty w mBanku było. Nic z tego, o 16-tej nie było, ok. 17-tej się pojawiły, tak jak i przelew z Nordea. Kto zawinił, kir, bgż czy meritum?

Data: 2011-12-06 00:10:19
Autor: Q
Dzisiejsze przelewy
[...]

Na 99% bgz (specjalnie z malych liter).

Wyglada na to, ze maja "problem" nie tylko z sesjami przychodzacymi,
ale i rowniez z wychodzacymi.

"To sie nadaje do prasy."

Dzisiejsze przelewy