Dzisiejsze przelewy

Data: 2011-12-05 17:25:31
Autor: Q
Dzisiejsze przelewy
Na razie nie dotarł
I sesją iPKO -> Optima (i widzę, ze innym do optimy też nie
dotarło)

W poscie ponad Twoim zapomnialem napisac o istotnym fakcie:
_wczoraj_ wykonalem 2 przelewy z Polbanku:
- do GetinOnline dotarl dzis kolo 12:00
- do Optimy dzis kolo 16:30

Krotko mowiac BGZ leci se (jak to wiatrak ladnie napisal) w ......
Cos czulem, ze tak bedzie - patrz ogolnikowa wypowiedz
pani Ani na temat sesji wychodzacych z optimy :).

Data: 2011-12-05 18:00:06
Autor: mx
Dzisiejsze przelewy
[...]

Wczoraj zerwałem lokatę w  optimie (dzisiejsze odsetki były naliczone, mały plus) i wykonałem przelew na powiązany w Meritum. Od 12 sprawdzałem co 5 min. bo to na spłatę karty w mBanku było. Nic z tego, o 16-tej nie było, ok. 17-tej się pojawiły, tak jak i przelew z Nordea. Kto zawinił, kir, bgż czy meritum?

Data: 2011-12-06 00:10:19
Autor: Q
Dzisiejsze przelewy
[...]

Na 99% bgz (specjalnie z malych liter).

Wyglada na to, ze maja "problem" nie tylko z sesjami przychodzacymi,
ale i rowniez z wychodzacymi.

"To sie nadaje do prasy."

Dzisiejsze przelewy