Dzisiejszy odpowiednik N6310i?

Data: 2010-10-19 19:37:16
Autor: Skylla
Dzisiejszy odpowiednik N6310i?
Czy dzi¶ jest jaki¶ telefon, który miałby cechy jak legendarna Nokia 6310i? Tzn. wszystkie nowoczesne, potrzebne codziennie funkcje, a jednocze¶nie pozbawiona zbędnych bajerów, o wytrzymałej, solidnej konstrukcji.

Ja zmieniłem prawie rok temu, po wielu latach z 6310i,  na  6303 classic i jestem bardzo zadowolony.
Ma to co potrzebuję, trwała obudowa, wygodna klawiatura i bateria na tydzień przy moim niezbyt intensywnym użytkowaniu.
S.

Data: 2010-10-19 19:56:50
Autor: s@piens
Skylla wrote:
[...]

Dzięki, ale niestety 6303 ma moja znajoma i strasznie narzeka, że klawisze niewygodne, że zacina się szybkie wybieranie, soft tez podobno niezbyt stabilny. No i nie ma GPSa.

--
Piotr

Data: 2010-10-19 20:18:41
Autor: Skylla
Dzisiejszy odpowiednik N6310i?
Dzięki, ale niestety 6303 ma moja znajoma i strasznie narzeka, że klawisze niewygodne, że zacina się szybkie wybieranie, soft tez podobno niezbyt stabilny. No i nie ma GPSa.
Mnie tam się nic nie zacina, ani jednego zawieszenia i  żadnych niestabilno¶ci softu. Klawisze mimo że małe a moje łapy spore, bardzo wygodne po lekkim przyzwyczajeniu. A GPS-a nie ma, to fakt, ale o to nie pytałe¶...
S.

Data: 2010-10-19 21:13:45
Autor: s@piens
Skylla wrote:
[...]

Hmn, może masz nowsz± wersję softu. W tym modelu można aktualizować system samemu?
Ustawiałe¶ / wgrywałe¶ co¶ extra?

--
Piotr

Data: 2010-10-19 22:42:15
Autor: Skylla
Dzisiejszy odpowiednik N6310i?
Hmn, może masz nowsz± wersję softu. W tym modelu można aktualizować system samemu?
Ustawiałe¶ / wgrywałe¶ co¶ extra?

Można. ale ja mam oryginalny brandowy Plusa - choć tel w mBM. Nic nie było grzebane z softem.
Może ona ma 6303i? Tym razem "i" okazał się okrojon± i gorsz± wersj± poprzednika (np. brak autofocusu i parę innych rzeczy).
Telefonu używam do rozmów, smsów, czasem internetu (WAP), ovimaps i foto - i do tego jest więcej niż OK + metalowa obudowa i bateria na tydzień. Jak kto¶ chce więcej funkcji, ten telefon nie jest dla niego.
S.

Data: 2010-10-19 20:59:36
Autor: wuwuzela
Dzisiejszy odpowiednik N6310i?
Użytkownik s@piens napisał:
Skylla wrote:
Czy dziś jest jakiś telefon, który miałby cechy jak legendarna Nokia
6310i? Tzn. wszystkie nowoczesne, potrzebne codziennie funkcje, a
jednocześnie pozbawiona zbędnych bajerów, o wytrzymałej, solidnej
konstrukcji.
Ja zmieniĹ‚em prawie rok temu, po wielu latach z 6310i,  na  6303

Moze ma tipsy? :)

niezbyt stabilny. No i nie ma GPSa.

z GPS to moze e52

bo jak bez to bym polecil e51