Dziura w bucie moto

Data: 2012-01-24 17:50:21
Autor: Grzybol
Dziura w bucie moto
Użytkownik "D.Radecki" <megiddo666@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:jfmn6b$bsn$1inews.gazeta.pl...
Słyszałem że komuś przytrafił się wypadek gdy jechał na tak naprawionym bucie bo podeszwa odgięła się i wciągneło ją pod oponę czy łańcuch. Czy
to  prawda ?

Święta prawda. A temu co z nim jechał wystawały z nogawki majtki - wciągnęło je i urwało mu kutasa.

Drugi but jest ok.
Czy muszę kupić nowe buty ?

Nie musisz. Wystarczy, że dokupisz tego jednego. Po co wydawać kase na dwa. Bez sensu.

--
Grzybol

Data: 2012-01-26 10:07:36
Autor: siinski
Dziura w bucie moto
On 24 Sty, 17:50, "Grzybol" <grzybc...@wp.pl> wrote:
Użytkownik "D.Radecki" <megiddo...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:jfmn6b$bsn$1inews.gazeta.pl...

> [...]

> Czy muszę kupić nowe buty ?

Nie musisz. Wystarczy, że dokupisz tego jednego. Po co wydawać kase na dwa.

Oj Grzybol, już nie pamiętam kiedy tek poplułem monitor ze śmiechu:))
Pozdroo

Data: 2012-01-26 21:15:18
Autor: Grzybol
Dziura w bucie moto
Użytkownik "siinski" <j.siinski@gmail.com> napisał w wiadomości
Oj Grzybol, już nie pamiętam kiedy tek poplułem monitor ze śmiechu:))
Pozdroo

Jeszcze śmieszniejsze jest to, że tym moim postem wyczerpałem temat. A mimo to, ludzie go drążą jak chodnik w kopalni:-)

--
Grzybol

Data: 2012-01-26 21:23:19
Autor: Arni
Dziura w bucie moto
W dniu 26.01.2012 21:15, Grzybol pisze:
[...]

chcą sobie popisać zanim ACTA zacznie na dobre działać.

Chociaż ja tu widzę potencjalny bacik na pewien szybki portalik....  ;)

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2012-01-26 23:57:28
Autor: marider
Dziura w bucie moto
W dniu 2012-01-26 21:23, Arni pisze:
[...]

Znaczy bedzie koniec z cytowaniem postow nad wlasnym tekstem? W koncu prawa autorskie itd... No i pewnie z wora tez juz nikt nie wylezie? ;)

Pzdr
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki

Data: 2012-01-27 02:13:48
Autor: PawelK vel Pablo
Dziura w bucie moto
Dnia 026 roku bieżącego, Arni zeznał(a) jak następuje:

Chociaż ja tu widzę potencjalny bacik na pewien szybki
portalik....  ;)

O widzisz i to jest argument ...przeciwko szkole... tfu, ...za ACTA...

:-)

--
PawelK vel Pablo
e-mail: pablo i klubvolvo org pl