Dziura w bucie moto

Data: 2012-01-25 12:51:35
Autor: PH
Dziura w bucie moto

Użytkownik "D.Radecki" <megiddo666@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jfmn6b$bsn$1inews.gazeta.pl...
Witam,
dopiero w grudniu zauważyłem że w bucie mam dziurę w podeszwie na samym środku, a okazało się że pochodzi z podnóżka lewego bo wytarła się guma i podeszwa ocierała się o wystającą pionowo śrubę mocującą łoże dla gumowego podnóżka.

Podeszwa jest pęknięta i ma dziurę do blaszki w podeszwie. Buty są takie wzmacniane z plastikami jak do ścigaczy. Oddałem do szewca i za 20 zł podkleił podeszwę i włożył trochę gumy wypełniając dziurę.

Słyszałem że komuś przytrafił się wypadek gdy jechał na tak naprawionym bucie bo podeszwa odgięła się i wciągneło ją pod oponę czy łańcuch. Czy to prawda ?

Drugi but jest ok.
Czy muszę kupić nowe buty ? czy używać te stare ? Jest jakieś ryzyko ? Podeszwa jest dobrze sklejona.

jeśli to nie jakiś noname to napisz do producenta. co lepsi sprzedają same podeszwy (podobno)

Dziura w bucie moto