Dziura w dolocie przed przep 艂ywomierzem

Data: 2010-05-08 21:58:47
Autor: Pawe艂 Kulesza
Dziura w dolocie przed przep 艂ywomierzem
> Czy dziura w uk艂adzie dolotowym PRZED przep艂ywomierzem mo偶e mie膰 na
cokolwiek wp艂yw opr贸cz tego 偶e silnik dostaje troch臋 brudniejsze powietrze?

U mnie dziura w gumie przed przep艂ywomierzem powodowa艂a falowanie obrot贸w.
Pacjent Mondeo I 2.5 V6.

Data: 2010-05-08 20:08:13
Autor: to
Dziura w dolocie przed przep硑womierzem
Pawe艂 Kulesza wrote:

[...]

Tam nie ma 偶adnej gumy przed przep艂ywomierzem.

--
cokolwiek

Data: 2010-05-09 11:24:50
Autor: Pawe艂 Kulesza
Dziura w dolocie przed przep 艂ywomierzem
obrot贸w. Pacjent Mondeo I 2.5 V6.

Tam nie ma 偶adnej gumy przed przep艂ywomierzem.

Mo偶e 藕le si臋 wyrazi艂em.
http://img24.imageshack.us/i/99612fordmondeo25v68.jpg/

chodzi o ten element gumowy (kt贸ry de facto jest obok przep艂ywomierza).

Data: 2010-05-09 11:22:02
Autor: to
Pawe艂 Kulesza wrote:

[...]

On nie jest przed, lecz za przep艂ywomierzem...

--
cokolwiek

Data: 2010-05-09 13:40:00
Autor: Pawe艂 Kulesza
Dziura w dolocie przed przep 艂ywomierzem
On nie jest przed, lecz za przep艂ywomierzem...

Zale偶 jak na to patrze膰:)
Niemniej jednak dziura w niej powodowa艂a falowanie obrot贸w.

Data: 2010-05-09 13:10:21
Autor: to
Pawe艂 Kulesza wrote:

Niemniej jednak dziura w niej powodowa艂a falowanie obrot贸w.

To oczywiste bo ssa艂 lewe powietrze...

--
cokolwiek

Dziura w dolocie przed przep 艂ywomierzem