Dziura w dolocie przed przepływomierzem

Data: 2010-05-08 16:44:59
Autor: Michał
Dziura w dolocie przed przepływomierzem
Witam

Czy dziura w układzie dolotowym PRZED przepływomierzem może mieć na cokolwiek wpływ oprócz tego że silnik dostaje trochę brudniejsze powietrze?

Pozdrawiam

Data: 2010-05-08 16:48:55
Autor: Lewis
Dziura w dolocie przed przep Å‚ywomierzem
Użytkownik "Michał" <michal_www@onet.pl> napisał w wiadomości news:hs3tdm$oo3$2news.onet.pl...
[...]

Zależy jakiej wielkości ta dziura. Możesz miec przez chwilę problem z adaptacją sterownika, zanim dostosuje się do tego że opor powietrza stawiany przez filtr sie zmienił.

Lewis
Hornet PC 41 na sprzedaż
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
dB Race: 145,5 dB ;)

Data: 2010-05-08 17:18:53
Autor: Tomasz Pyra
Michał pisze:
Witam

Czy dziura w układzie dolotowym PRZED przepływomierzem może mieć na cokolwiek wpływ oprócz tego że silnik dostaje trochę brudniejsze powietrze?

A czujnik temperatury powietrza (IAT) również jest za przepływomierzem? Bo w niektórych samochodach jest w filtrze powietrza.

Jeżeli wszystko jest za dziurą, to wpływu nie powinno być żadnego.
Ale dziurę mimo wszystko warto zatkać (np. mocną srebrną taśmą samoprzylepną) i zagadka przestanie mieć znaczenie :)

Data: 2010-05-09 13:59:31
Autor: Filip KK
W dniu 2010-05-08 17:18, Tomasz Pyra pisze:

[...]

Tomek, ja CiÄ™ proszÄ™. :)))

Data: 2010-05-08 21:58:47
Autor: Paweł Kulesza
Dziura w dolocie przed przep Å‚ywomierzem
> Czy dziura w układzie dolotowym PRZED przepływomierzem może mieć na
cokolwiek wpływ oprócz tego że silnik dostaje trochę brudniejsze powietrze?

U mnie dziura w gumie przed przepływomierzem powodowała falowanie obrotów.
Pacjent Mondeo I 2.5 V6.

Data: 2010-05-08 20:08:13
Autor: to
Dziura w dolocie przed przep³ywomierzem
Paweł Kulesza wrote:

[...]

Tam nie ma żadnej gumy przed przepływomierzem.

--
cokolwiek

Data: 2010-05-09 11:24:50
Autor: Paweł Kulesza
Dziura w dolocie przed przep Å‚ywomierzem
obrotów. Pacjent Mondeo I 2.5 V6.

Tam nie ma żadnej gumy przed przepływomierzem.

Może źle się wyraziłem.
http://img24.imageshack.us/i/99612fordmondeo25v68.jpg/

chodzi o ten element gumowy (który de facto jest obok przepływomierza).

Data: 2010-05-09 11:22:02
Autor: to
Paweł Kulesza wrote:

[...]

On nie jest przed, lecz za przepływomierzem...

--
cokolwiek

Data: 2010-05-09 13:40:00
Autor: Paweł Kulesza
Dziura w dolocie przed przep Å‚ywomierzem
On nie jest przed, lecz za przepływomierzem...

Zależ jak na to patrzeć:)
Niemniej jednak dziura w niej powodowała falowanie obrotów.

Data: 2010-05-09 13:10:21
Autor: to
Paweł Kulesza wrote:

Niemniej jednak dziura w niej powodowała falowanie obrotów.

To oczywiste bo ssał lewe powietrze...

--
cokolwiek

Data: 2010-05-09 13:45:59
Autor: Filip KK
W dniu 2010-05-08 16:44, Michał pisze:

Czy dziura w układzie dolotowym PRZED przepływomierzem może mieć na
cokolwiek wpływ oprócz tego że silnik dostaje trochę brudniejsze powietrze?

Tak, możesz zniszczyć turbosprężarkę.

Dziura w dolocie przed przepływomierzem