Dziura w drodze

Data: 2013-04-04 07:18:41
Autor: witek
Dziura w drodze
mz wrote:
Witam
Wpadłem w dziurę w drodze. Opon a na śmieci. Wezwana pomoc drogowa i
policja. Przyjeżdża pomoc drogowa i przedstawiciel zarządcy drogi aby
zrobić dokumentację ze zdarzenia.
Dostaje pismo od ubezpieczyciela, że oddadzą mi tylko za jedną oponę i
to nawet nie całą ;).
Mogę dostać fakturę od pomocy drogowej, wiec myślę, że ubezpieczyciel
doliczy ten koszt.
Czy jest szansa na odzyskanie pieniędzy za drugą oponę ? Przecież
zgodnie z przepisami prawa muszę mieć na tej samej osi opony o tym samym
bieżniku. Nie moja to wina, że zmieniam jedną oponę. Gdyby nie dziura
mógłbym ja jeszcze użytkować.

pozostaje ci wziac do daja i isc do sądu.

Data: 2013-04-04 13:58:18
Autor: Budzik
Dziura w drodze
Osobnik posiadający mail witek7205@gazeta.pl.invalid napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

Myślę, ze mz własnie pytał o swoje szanse w sądzie.
IMO roszczenie wydaje się zasadne.
 --
Pozdrawia... Budzik
"TPSA - to ludzka rzecz okradać"