Dziura w drodze

Data: 2013-04-04 23:35:59
Autor: PMG
Dziura w drodze
W dniu 2013-04-04 14:01, mz pisze:

Czy jest szansa na odzyskanie pieniędzy za drugą oponę ? Przecież
zgodnie z przepisami prawa muszę mieć na tej samej osi opony o tym samym
bieżniku. Nie moja to wina, że zmieniam jedną oponę. Gdyby nie dziura
mógłbym ja jeszcze użytkować.

Swego czasu spotkało mnie dokładnie to samo. Była policja i pomoc drogowa.

Ubezpieczyciel początkowo chciał zwrócić mi koszt 1 opony pomniejszony o amortyzację, co oczywiście mi nie odpowiadało. Po przepychankach ustnych zgodzili się na jedną nową oponę co nadal mnie nie satysfakcjonowało. Odpisałem, że usunięcie szkody kosztowało mnie 2 nowe opony + pomoc drogowa. Kontakt się urwał więc złożyłem pozew uzasadniając go jw. czyli zażądałem zwrotu kosztów usunięcia szkody.

Wtedy się odezwali i łaskawie zgodzili się na moją propozycję. Do spotkania w sądzie nie doszło. Po reakcji ubezpieczyciela domniemywam, że miałem spore szanse. Ubezpieczyciel to InterRisk a dokumentację ze zdarzenia przygotowałem sam.

Data: 2013-04-05 09:03:56
Autor: Andrzej Lawa
Dziura w drodze
W dniu 04.04.2013 23:35, PMG pisze:

[...]

Dobrze wiedzieć. Z drugiej strony oni to i tak mają w stawki wliczone, więc pewnie taniej nim wyszło niż kołomyja w sądzie, nawet jakby wygrali.

Data: 2013-04-05 11:47:40
Autor: Helenka
Dziura w drodze

--

Andrzejku, po tym co piszesz uwazam, ze powinienes wziac mlotek, najlepiej 5-kilowy i zdrowo pierdyknac sie w lep.

Albo powinni ci odciac dostep do internetu - to co piszesz - to sa mega glodne kawalki :-(

Najlepiej, nie pisz juz nic ;-(

Taniej by im wyszla batalia w sadzie. Przy sprawie do 2000pln oplata sadowa to raptem 30zl. Powyzej 2000pln - 5%. Kazdy ubezpieczyciel na wlasny zespol prawny. Jesli rozprawa toczy sie w innym miescie niz siedziba uzpieczyciela, wtedy wynajmowany jest miejscowy adwokat ktory dostaje grosze.

Jedyny koszt po przegranej sprawie jaki ponosi ubezpieczyciel to oplata od pozwu + prawnik + ewentualne odsetki.

Maja to tak skalkulowane, ze im sie oplaca odrzucac roszczenia. Pomimo dobrego pisma i dobrych argumentow w 95% ubezpieczyciele odrzucaja roszczenia (np. doplata do zle wykonanego kosztorysu w ktorym uwzgledniono tanie czesci zamienne (alternatywne/generyki/nieoryginalne) - pomimo. ze poszkodowanemu nalezy sie kosztorys liczony wg czesci zamiennych oryginalnych).

Zalozmy, ze roznica miedzy nieoryginalnymi czesciami a oryginalnymi w kosztorysie wyniesie srednio 2000pln i w 7 przypadkach na 10 ludzie sobie odpuszcza - wtedy ubezpieczyciel jest do przodu 14k; po przegranej kazdej sprawie (pozostale 3 przypadki) bedzie do tylu 3 x 500zl (wpis, prawnik odsetki) - wtedy na czysto jest ok. 12.500zl.
Tyle ze takich przypadkow w skali miesiaca zapewne jest tysiace.
..

Data: 2013-04-05 11:26:12
Autor: Budzik
Dziura w drodze
Osobnik posiadający mail helena605@wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

A ty co, pisowiec?
Albo po naszemu, albo wcale?

[...]

Zapominasz o tym, ze jest jeszcze niebezpieczenstwo zapłacenia pozywajacemu po tym jak wygra.
Jeżeli oszacowali, ze prawdopodobienstwo przegranej jest spore, to te koszty sie sumują.
Abstrahuje od podejscia, ze jak sie ma prawników zatrudnionych to ich godziny pracy nic nie kosztują.

--
Pozdrawia... Budzik
Przepis na dziecko: 25dag miłości, 25dag namiętności, 2 jajka,

Data: 2013-04-05 13:35:22
Autor: Andrzej Lawa
Dziura w drodze
W dniu 05.04.2013 13:26, Budzik pisze:

Abstrahuje od podejscia, ze jak sie ma prawników zatrudnionych to ich
godziny pracy nic nie kosztują.

Ależ kosztują - mogą być potrzebni do ważniejszych zadań i tak trzeba będzie płacić za nadgodziny ;)

Data: 2013-04-05 13:58:04
Autor: Budzik
Dziura w drodze
Osobnik posiadający mail alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Abstrahuje od podejscia, ze jak sie ma prawników zatrudnionych to ich
godziny pracy nic nie kosztują.

Ależ kosztują - mogą być potrzebni do ważniejszych zadań i tak trzeba będzie płacić za nadgodziny ;)

Andrzeju, przedrzeźniasz mnie?
Przecież właśnie to napisałem.

--
Pozdrawia... Budzik
Jakiś czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie

Data: 2013-04-05 16:02:44
Autor: Andrzej Lawa
Dziura w drodze
W dniu 05.04.2013 15:58, Budzik pisze:
[...]

Mówisz? No może i faktycznie ;)

Data: 2013-04-05 13:45:22
Autor: Andrzej Lawa
Dziura w drodze
[...]

Jeśli już to raczej pisda ;->

Data: 2013-04-05 13:58:03
Autor: Budzik
Dziura w drodze
[...]

W jakim sensie?

--
Pozdrawia... Budzik
"To są cycki szczęścia (.)(.) prześlij je do trzech osób w przeciągu

Data: 2013-04-05 16:01:27
Autor: Andrzej Lawa
Dziura w drodze
[...]

Pisowiec to on. Samczyk.

Zależność podobna jak w przypadku pies/suka ;->

Data: 2013-04-05 17:58:13
Autor: Budzik
Dziura w drodze
[...]

grubymi nićmi szyte...

--
Pozdrawia... Budzik
Dyplomata potrafi powiedzieć "idź do diabła" w taki sposób,

Data: 2013-04-05 12:03:26
Autor: Andrzej Lawa
Dziura w drodze
W dniu 05.04.2013 11:47, Helenka pisze:

[ciach śmieci]

Najpierw, droga idiotko, naucz się poprawnie cytować (bez psucia cudzych znaków) i kodować własne listy.

Potem może uznam twoje wypowiedzi za warte przeczytania. MOŻE.

Data: 2013-04-05 12:24:43
Autor: Helenka
Dziura w drodze
Najpierw, droga idiotko, naucz się poprawnie cytować (bez psucia cudzych znaków) i kodować własne listy.

Potem może uznam twoje wypowiedzi za warte przeczytania. MOŻE.

Andrzejku drogi,

cos sie przyczepil do tego kodowania i przycinania? Chodzi o merytoryczna strone dyskusji.

Mozg sobie odpowiednio zakoduj i przytnij ten grubianski jezor.
Pieprzysz glupoty jak potluczony.
Ludzi nteresuja konkrety a nie lanie wody. Widac, ze sie na niczym nie znasz i swoj brak wiedzy maskujesz agresja i przysrywaniem odnosnie ciecia/cytowania/kodowania.

Dobrzy ludzie ci pisza jak powinna wygladac poprawna wymiana opon, specjalisci radza zeby bieznik byl jednakowy a ty dalej swoje... jakies tam glodne kawalki - ze nie musi byc jednakowy itd.

Posiadasz szczatkowa wiedze na jakis temat i probujesz uchodzic za omnibusa, gdy tymczasem w starciu z konkretami innych ludzi pokazujesz swoj totalny brak wiedzy.

To, ze ty jezdzisz autem z 4 roznymi oponami, z 4 roznymi bieznikami (vide wiedza i podejscie do tematu) to juz twoja sprawa, tylko pamietaj o innych uczestnikach ruchu; nie jestes jedyny.

Aha... jakbys nie wiedzial.. a na pewno nie wiesz - bo sie mocno zdziwiles jak ci witek napisal o zamianach 4 opon miejscami - jak sie kupuje porzadny materac w sklepie, to w manualu jest informacja zeby co 3 miesiace materac zamieniac stronami (obrot o 180% + gora/dol).

Pewnie zaraz zasuniesz jakis kolejny glodny kawalek, ze nie trzeba bo... ? :D

Pa Andrzejku, licze ze nie przeczytam juz "tfoich" wypocin ;-)

Data: 2013-04-05 13:44:38
Autor: Andrzej Lawa
Dziura w drodze
W dniu 05.04.2013 12:24, Helenka pisze:

cos sie przyczepil do tego kodowania i przycinania? Chodzi o merytoryczna
strone dyskusji.

No to merytorycznie przedyskutuj to:

avr pupr zv fvę pmlgnć jlcbpva vqvbgxv, xgóerw grxfgl gemron ebmfmlsebjljnć, ob avr cbgensv wrqarw, geljvnyarw bcpwv cbcenjavr hfgnjvć.

Mozg sobie odpowiednio zakoduj i przytnij ten grubianski jezor.
Pieprzysz glupoty jak potluczony.

Jest równouprawnienie i emancypacja, więc jak jakaś chamska pipa odzywa się do mnie chamsko, to w ramach retorsji jest takoż samo traktowana.

[ciach]

Posiadasz szczatkowa wiedze na jakis temat i probujesz uchodzic za omnibusa,
gdy tymczasem w starciu z konkretami innych ludzi pokazujesz swoj totalny
brak wiedzy.

Kłamiesz.

To, ze ty jezdzisz autem z 4 roznymi oponami, z 4 roznymi bieznikami (vide
wiedza i podejscie do tematu) to juz twoja sprawa, tylko pamietaj o innych
uczestnikach ruchu; nie jestes jedyny.

Dlaczego kłamiesz, szmato? Gdzie ja napisałem, że ja mam 4 różne opony?

[...]

Mhm. Zamień materac w wersalce stronami. Powodzenia.

Pewnie zaraz zasuniesz jakis kolejny glodny kawalek, ze nie trzeba bo... ?
:D

Błąd logiczny. Jeśli ty twierdzisz że trzeba, to ty to uzasadnij. Inaczej niż "tak napisali w instrukcji". Pomijając taki detal, że to może być twoja konfabulacja, naprawdę porządne materace mogą mieć konstrukcję asymetryczną - inną górę, inny dół, miejsce na nogi, miejsce na głowę.

Pa Andrzejku, licze ze nie przeczytam juz "tfoich" wypocin ;-)

A ktoś ci każe czytać, chamówo?

Data: 2013-04-06 13:54:58
Autor: Yakhub
Dziura w drodze
W liœcie datowanym 5 kwietnia 2013 (11:47:40) napisano:

[...]

Dodaj do tego co najmniej kilkanaœcie roboczogodzin pracy.

 Powyzej 2000pln - 5%. Kazdy ubezpieczyciel na wlasny zespol
prawny.

I ten zespół prawny nic nie kosztuje ? :>

Jesli rozprawa toczy sie w innym miescie niz siedziba uzpieczyciela,
wtedy wynajmowany jest miejscowy adwokat ktory dostaje grosze.

Wynajmowanie miejscowych adwokatów też jest za darmo? Dodajmy, że ktoœ
ich  musi znaleŸć, ktoœ ich musi wynajšć, ktoœ ich musi rozliczyć... A
temu komuœ też trzeba zapłacić.

--
Pozdrowienia,
 Yakhub