Dziura w ścianie

Data: 2010-07-09 14:28:27
Autor: dulek
Dziura w ścianie

dulek:
Dzień dobry
Sąsiad z bliźniaka (nie żyją ze sobą dobrze) przebił się do mojego kumpla przez ścianę. Kumpel wezwał policję, przyjechali, stwierdzili, że to nie ich sprawa i pojechali. Co ma zrobić kumpel? Chce wyegzekwować kasę na szkodę. Jakieś wezwanie do zapłaty, czy od razu sprawa cywilna? Jak to najlepiej załatwić? Opcja "dogadania się" nie wchodzi w grę.
Pozdr. Dulek

Wracam do sprawy :)
Ubezpieczalnia napisała, że wypłaci kasę dopiero po skończeniu cywilnej sprawy sądowej (została założona). Czy warto się odwoływać, wzywać do zapłaty?
Pozdr. Dulek

Data: 2010-07-09 14:33:23
Autor:
Dziura w ścianie
Przeczytałbym Warunki Ubezpieczenia.

I nie ździwiłbym się, że ubezpieczony wcale ich nie dostał.

Przypomijna mi się pewna durnowata reklama telewizyjna "za deklarację jedynie 3 zł dziennie składki wyślemy Ci polisę, a Ty będziesz mógł ją wtedy przeczytać" ;-)

Wracając do pytania:
Domagałbym się od TU wypłaty ubezpieczenia w nieprzekraczalnym terminie 30 dni od dokonania zgłoszenia szkody, pod rygorem naliczenia odsetek ustawowych.

Tak w ogóle to jest jakiś Rzecznik Ubezpieczonych i jeszcze jacyś wojewóddzy kofederaci pie[...]ego konsumenta czy jak się tam oni nazywają.

-- -- -

--

Dziura w ścianie