|
Data: 2009-06-14 04:31:26 |
Autor: budfox |
Dziurki w oponie od wewnątrz, szparki : )) |
Heja
Mam sobie oponkę Continental Escape Pro. Opona zaczęła mnie wpieniać i przeleżała z rok czasu. A wpieniała mnie bo zdarzały się kapcie pod rząd. Sięgnąłem po nią niedawno w potrzebie. Dokładnie przeskanowałem wewnętrzną stronę opony.
Jest parę małych dziurek na wylot, ok.
Natomiast znalazłem też parę takich 1-3mm nacięć, nie przechodzących na wylot. W tych nacięciach znalazłem kamyczki piasku i prawdopodobnie to było m.in. przyczyną kapci.
No i się zastanawiam co o tym sądzić. W innych oponach tego nie mam, a Wy?
Pozdrower
|
|
|
Data: 2009-06-19 23:18:36 |
Autor: budfox |
Dziurki w oponie od wewnątrz, szparki :)) |
budfox pisze:
Heja
Mam sobie oponkę Continental Escape Pro. Opona zaczęła mnie wpieniać i przeleżała z rok czasu. A wpieniała mnie bo zdarzały się kapcie pod rząd. Sięgnąłem po nią niedawno w potrzebie. Dokładnie przeskanowałem wewnętrzną stronę opony.
Jest parę małych dziurek na wylot, ok.
Natomiast znalazłem też parę takich 1-3mm nacięć, nie przechodzących na wylot. W tych nacięciach znalazłem kamyczki piasku i prawdopodobnie to było m.in. przyczyną kapci.
No i się zastanawiam co o tym sądzić. W innych oponach tego nie mam, a Wy?
Pozdrower
nikt nie odpowie?
Zastanawiam się , czy jest sens to kleić
|
|
|
Data: 2009-06-19 15:38:35 |
Autor: Rowerex |
Dziurki w oponie od wewnątrz, szparki :)) |
On 19 Cze, 22:18, budfox <bud...@poczta.onet.pl> wrote:
budfox pisze:
> Mam sobie oponkę Continental Escape Pro. Opona zaczęła mnie wpieniać i
> przeleżała z rok czasu. A wpieniała mnie bo zdarzały się kapcie pod
> rząd. Sięgnąłem po nią niedawno w potrzebie. Dokładnie przeskanowałem
> wewnętrzną stronę opony.
> Jest parę małych dziurek na wylot, ok.
> Natomiast znalazłem też parę takich 1-3mm nacięć, nie przechodzących na
> wylot. W tych nacięciach znalazłem kamyczki piasku i prawdopodobnie to
> było m.in. przyczyną kapci.
> No i się zastanawiam co o tym sądzić. W innych oponach tego nie mam, a Wy?
> Pozdrower
nikt nie odpowie?
Zastanawiam się , czy jest sens to kleić
Jeśli nacięcia nie przechodzą na wylot, to raczej nie ma potrzeby
klejenia, ewentualnie możesz nakleić na nie taśmę izolacyjną, aby nie
nie zbierały się w nich zanieczyszczenia.
Parę lat temu jeździłem na mocno zniszczonych i podziurawionych
oponach. Z tego, że jest tyle dziur na wylot zdałem sobie sprawę
dopiero po zdjęciu opon i dokładniejszym obejrzeniu. Raczej nie
powodowało to łapania kapci, a pompowałem wtedy prawie na kamień.
Takie dziury czasem lepiej podkleić czymś od wewnątrz, np łatką ze
starej opony.
Pozdr-
-Rowerex
|
|
|
Data: 2009-06-19 16:02:47 |
Autor: Michał 'miok' Rzeźnik |
Dziurki w oponie od wewnątrz, szparki :)) |
On 20 Cze, 00:38, Rowerex <rowe...@op.pl> wrote:
On 19 Cze, 22:18, budfox <bud...@poczta.onet.pl> wrote:
> budfox pisze:
> > Mam sobie oponkę Continental Escape Pro. Opona zaczęła mnie wpieniać i
> > przeleżała z rok czasu. A wpieniała mnie bo zdarzały się kapcie pod
> > rząd. Sięgnąłem po nią niedawno w potrzebie. Dokładnie przeskanowałem
> > wewnętrzną stronę opony.
> > Jest parę małych dziurek na wylot, ok.
> > Natomiast znalazłem też parę takich 1-3mm nacięć, nie przechodzących na
> > wylot. W tych nacięciach znalazłem kamyczki piasku i prawdopodobnie to
> > było m.in. przyczyną kapci.
> > No i się zastanawiam co o tym sądzić. W innych oponach tego nie mam, a Wy?
> > Pozdrower
> nikt nie odpowie?
> Zastanawiam się , czy jest sens to kleić
Jeśli nacięcia nie przechodzą na wylot, to raczej nie ma potrzeby
klejenia, ewentualnie możesz nakleić na nie taśmę izolacyjną, aby nie
nie zbierały się w nich zanieczyszczenia. [...]
Takie dziury czasem lepiej podkleić czymś od wewnątrz, np łatką ze
starej opony.
Taśma izolacyjna to raczej kiepski pomysł, przymajmniej nie sprawdził
się u mnie - taśma się pomarszczyła i jakimś cudem porozcinała mi
dętkę... Lepiej zakleić starą dętką (butaprenem, nie kropelką czy
czymś podobnym)
|
|
|
Data: 2009-06-20 02:00:42 |
Autor: budfox |
Dziurki w oponie od wewnątrz, szparki :)) |
Rowerex pisze:
On 19 Cze, 22:18, budfox <bud...@poczta.onet.pl> wrote:
budfox pisze:
Mam sobie oponkę Continental Escape Pro. Opona zaczęła mnie wpieniać i
przeleżała z rok czasu. A wpieniała mnie bo zdarzały się kapcie pod
rząd. Sięgnąłem po nią niedawno w potrzebie. Dokładnie przeskanowałem
wewnętrzną stronę opony.
Jest parę małych dziurek na wylot, ok.
Natomiast znalazłem też parę takich 1-3mm nacięć, nie przechodzących na
wylot. W tych nacięciach znalazłem kamyczki piasku i prawdopodobnie to
było m.in. przyczyną kapci.
No i się zastanawiam co o tym sądzić. W innych oponach tego nie mam, a Wy?
Pozdrower
nikt nie odpowie?
Zastanawiam się , czy jest sens to kleić
Jeśli nacięcia nie przechodzą na wylot, to raczej nie ma potrzeby
klejenia, ewentualnie możesz nakleić na nie taśmę izolacyjną, aby nie
nie zbierały się w nich zanieczyszczenia.
Parę lat temu jeździłem na mocno zniszczonych i podziurawionych
oponach. Z tego, że jest tyle dziur na wylot zdałem sobie sprawę
dopiero po zdjęciu opon i dokładniejszym obejrzeniu. Raczej nie
powodowało to łapania kapci, a pompowałem wtedy prawie na kamień.
Takie dziury czasem lepiej podkleić czymś od wewnątrz, np łatką ze
starej opony.
Pozdr-
-Rowerex
nie przejmowałbym się tym, ale przejechałem po tym przecięciu ręką i nic nie czułem
ale odgiąłem boki te nacięcia, nacięcia dosłownie 3mm i co, tkwił tam kamyczek płaski i ostry dokładnie w środku, dwa kapcie po rząd przed to złapałem.
zastanawiam sie, a jakby to zgrzać delikatnie czymś, nie chciałbym wchodzić z klejem, bo klej też przyciąga syfy
pozdrawiam i dzięki Panowie za rady liczę na więcej
|