Dziury pod gazem...

Data: 2009-03-29 21:33:30
Autor: Bialy
Dziury pod gazem...
 Sebastian napisal(a):

| Cześć,
|
| mam pytanie, bo stoję przed zakupem
| grande kropki. dzis oglądając samochód,
| podniosłem dywanik kierowcy pod nogami,
| tam pod gazem w wykładzinie jest spora, wygryziona
| dziura - nie wiem czy od butów (szpilek) czy cholera wie
| od czego. <ciach>

U nas w rodzinie jezdzi Corsa B - 55 tys. przebiegu (na 100% pewny) i jakies 7 tys. km temu pojawila sie dziura dokladnie w tym samym miejscu. Powod - mama jezdzi w butach na obcasach i tyle ;)
W niektorych autach jest takie gumowe wzmocnienie, ale w Corsie akurat czegos takiego nie ma, wiec przeciera sie dywanik, a jesli sie go nie wymieni na czas - takze i wykladzina :)

Jakims rozwiazaniem jest kupienie dywanika z grubsza warstwa materialu w tym miejscu po prostu :)

--
-) Bialy
( GG: 1092403

Dziury pod gazem...