Dziury pod gazem...

Data: 2009-03-29 21:24:02
Autor: zkruk [Lodz]
Dziury pod gazem...
Sebastian wrote:
Cześć,

mam pytanie, bo stoję przed zakupem
grande kropki. dzis oglądając samochód,
podniosłem dywanik kierowcy pod nogami,
tam pod gazem w wykładzinie jest spora, wygryziona
dziura - nie wiem czy od butów (szpilek) czy cholera wie
od czego. kropa z 2006, przebieg 119 tyś, przywieziony
z francji. zastanawiam się czy to nie jest znak,
ze przebiez jest duzo większy, bo siedzenia, pasy itd.
nie wyglądają na zajechane. nie wiem czy to wina
"francuskiego: podejscia do samochodów czy
kombinowany przebieg. aha, do samochodu
jest dołączany certyfikat z dekry, mozna w polsce
sprawdzić poprawnośc tego certyfikatu? jezeli tak
to gdzie?

ja miałem dziurę w dywaniku po 50kkm
żona z tego zrobiła 15kkm

Dziury pod gazem...