Dziwa, panie, dziwa...

Data: 2019-12-20 11:56:35
Autor: JDX
Dziwa, panie, dziwa...
Dziwne rzeczy można zauważyć na przyszpitalnym parkingu i okolicach. Z
tydzień temu wspominałem o Ibizie w dizlu, która pracowała jak stuletni
traktor. A dzisiaj zobaczyłem Skodę kombi, to była chyba Fabia, bo na
pewno nie Octavia. Nie była nowa, a jej dziwność polegała na tym, że
miała kierownicę z prawej strony. Albo raczej na tym, że komuś się
chciało z UK ściągać do Polski takie coś. Zrozumiałbym, gdyby to było
auto, które nosi jakieś znamiona fajności, ale to przecież zwykły i do
tego nienowy dupowóz jest.

A zaraz po wyjechaniu ze szpitala drogę mi przeciął niepełnosprawny na
elektrycznym wózku inwalidzkim, który wyjechał z podporządkowanej. Pan
niepełnosprawny dzielnie sterował wózkiem prawą ręką, w lewej trzymając
przy uchu telefon i chyba nie zwracając uwagi na to, co się dzieje
wokół. :-)

Data: 2019-12-20 13:08:39
Autor: J.F.
Dziwa, panie, dziwa...
Użytkownik "JDX"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5dfca8e4$0$549$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Sie dziwisz - mamy sporo emigrantow w Anglii, a tam takie starocie to prawie za darmo sa :-)
Wiec kusi.
A czy sie chcialo ... przyjechal ktos, to nie musial chciec.
Tylko teraz co z tym zrobic - uzywac, sprzedac, rozebrac na czesci ?

[...]

To bedzie tak
18) pieszy - osobę znajdującą się poza pojazdem na drodze i niewykonującą na niej robót lub czynności przewidzianych odrębnymi przepisami; za pieszego uważa się również osobę prowadzącą, ciągnącą lub pchającą rower,motorower, motocykl, wózek dziecięcy, podręczny lub inwalidzki,
osobę poruszającą się w wózku inwalidzkim, a także osobę w wieku do 10 lat kierującą rowerem pod opieką osoby dorosłej

7. W razie przechodzenia przez jezdnię osoby niepełnosprawnej, używającej specjalnego znaku, lub osoby o widocznej ograniczonej sprawności ruchowej, kierujący jest obowiązany zatrzymać pojazd w celu umożliwienia jej przejścia.

ale czy sie tycza przepisy o wchodzeniu prosto pod pojazd ?

J.

Data: 2019-12-20 18:59:56
Autor: Budzik
Dziwa, panie, dziwa...

Tylko teraz co z tym zrobic - uzywac, sprzedac, rozebrac na czesci ?

Ma samochód za pol darmo.
Czemu miałby nie uzywac?

--
Pozdrawia... Budzik
"Kobiety mogą uczynić milionerem tylko takiego mężczyznę, który jest

Dziwa, panie, dziwa...