Dziwactwa Providentu

Data: 2009-09-04 19:48:00
Autor: HIPOTEZA
Dziwactwa Providentu
Po 2 miesiącach nadal jest impas - ja odmawiam spłacania inaczej jak przelewem na konto, a Provident uparcie powtarza <Nie ma takiej możliwości> (tj aby mi założono konto) i przypomina mi że do spłacania na ręce inkasenta zobowiązałem się w umowie.

Umowę gdzieś zapodziałem. Zwróciłem się emailem do Providentu, aby przysłali mi wzorcowy tekst umowy; oto odpowiedź:

W odpowiedzi na zapytanie informujemy , iż umowa pożyczki wraz z regulaminem dostarczana jest potencjalnemu klientowi przez Przedstawiciela podczas wizyty pożyczkowej. Każdy z klientów jest wtedy zobowiązany się z nią zapoznać.

HIPOTEZA:
Podejrzewam że Provident NIGDY nikomu nie udzielił pożyczki do spłacania przelewami - udziela tylko pożyczek z obsługą domową (a na swojej stronie po prostu kłamie).

Inaczej nie byłoby przecież problemu (ba - nawet jak twierdzą NIEMOŻNOŚCI) otworzenia konta na które mógłbym wpłacać resztę pożyczki.

Data: 2009-09-04 20:32:42
Autor: Chandler
Dziwactwa Providentu
[...]

Provident to najgorsza z możliwych form "legalnego" pożyczania pieniędzy.
Nie jest bankiem więc nie musi mieć kont dla swoich klientów. Najważniejsze co pisze w regulaminie.
Prawnie wiąże Cię umowa, więc nawet jeśli kłamią na swojej stronie chyba nie wiele będziesz mógł zrobić.
Może ktoś z Grupowiczy ma pomysł?

P.S. Cudzysłów dlatego, ponieważ ostatnio został pozwany za przekroczenie ustawy o kredycie konsumenckim, więcej tutaj:
http://www.nowiny24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20090821/REGION00/560068286
--
Chandler

Dziwactwa Providentu