Dziwactwa telefonii Orange

Data: 2009-07-10 22:15:01
Autor: Chris
Dziwactwa telefonii Orange
W artykule news:796e.00000dde.4a57979cnewsgate.onet.pl,
niejaki(a): Użytkownik z adresu <kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl>
napisał(a):

Po doładowaniu nadchodzi komunikat:
<Stan konta został zmieniony o 25 zł>
Też długo trwało zanim się z tym oswoiłem. Do dziś jeszcze mi się
zdarza sprawdzać, czy aby 25 zł mi nie... odjęto.
Co im szkodzi pisać:
<Stan konta został zwiększony o 25 zł>

Pełna zgoda, też mnie to wkurza.

Na zakończenie podaję pewien sposób na pewne dziwne zjawisko.
Otóż zdarzało mi się, że  mój telefon (nie ja!) wysyłał kilkadziesiąt
SMSów - zawsze do pierwszego kontaktu na liście.

A to już nie wina Orange, ale menu niektórych modeli telefonów Nokia (np.
6310i).
Jeśli klawiatura nie jest zablokowana, to mimowolne (np. od wstrząsów)
kilkukrotne naciśnięcie lewego górnego klawisza funkcyjnego powoduje
wysłanie pustego SMS-a na pierwszy numer w książce adresowej.
Ten temat przerabiałem i ja i moja żona ;)

Dziwactwa telefonii Orange