Dziwactwa telefonii Orange

Data: 2009-07-10 22:18:25
Autor: berloo
Dziwactwa telefonii Orange
10.07.2009 21:33 <kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl> w wiadomości
<news:796e.00000dde.4a57979cnewsgate.onet.pl> napisał(a):

Otóż zdarzało mi się, że  mój telefon (nie ja!) wysyłał kilkadziesiąt SMSów - zawsze do pierwszego kontaktu na liście.
Byłem nawet w tej sprawie w <salonie> Orange. Usłyszałem że to się zdarza, że to jakaś usterka - po czym wsadzono telefon na kilka minut do jakiegoś aparatu i powiedziano że teraz pownno sie to nie zdarzać. Niestety, nadal się zdarzało.
Żywiłem oczywiście brzydkie podejrzenie, że w ten sposób Orange nabija mi konto bądź zachęca mnie do pisania SMSów (co robię bardzo rzadko).
W końcu znalazłem antidotum: jako pierwszy kontakt umieściłem pod nazwą Aaa żądania podania stanu konta, tj *124*#.  Pomogło - odtąd telefon sam SMSów nie wysyła!

Ee... To chyba nie wina telefonu, a w salonie chcieli Cię spławić i
udawali, że robią jakieś czary mary z aparatem. Mojej mamie też nie raz
zdarzyło się wysłać serię pustych SMS-ów do pierwszego kontaktu na
liście - to efekt wkładania niezablokowanego K700 do torebki (wciskanie
joysticka daje właśnie efekt wielu wiadomości wysyłanych do pierwszego
na liście kontaktu).

--
Mateusz Berlik - berloo
kontakt: http://www.berloo.ovh.org/