Dziwactwa telefonii Orange

Data: 2009-07-11 10:04:09
Autor: Jacek \"Plumpi\"
Dziwactwa telefonii Orange

Użytkownik <kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:796e.00000dde.4a57979cnewsgate.onet.pl...

To jeszcze nic.
Ja się kiedy¶ u¶miałem jak zadzwoniłem na numer ABOK aby sprawdzić możliwo¶ć przedłużenia umowy.
Krok za krokiem naci¶nij 1, naci¶nij 2 itd.
W końcu pada
"Jeżeli chcesz przedłużyć umowę naci¶nij 1"
"Jeżeli chcesz powrócić do poprzedniegoi menu naci¶nij *"
Naciskam * , a tu pada tekst:
"Dokonałe¶ nieprawidłowego wyboru"
"Jeżeli chcesz przedłużyć umowę naci¶nij 1"
"Jeżeli chcesz powrócić do poprzedniegoi menu naci¶nij *"
Naciskam * , a tu znów pada tekst:
"Dokonałe¶ nieprawidłowego wyboru"
"Jeżeli chcesz przedłużyć umowę naci¶nij 1"
"Jeżeli chcesz powrócić do poprzedniegoi menu naci¶nij *"
i tak w kółko
:D

Dziwactwa telefonii Orange