Dziwaczenie czyli temat z cyklu co by było gdy by ;)

Data: 2014-08-27 10:32:29
Autor: PeJot
Dziwaczenie czyli temat z cyklu co by było gdy by ;)
W dniu 2014-08-22 11:45, Wojciech pisze:
Pojawiło się trochę kasy i obudziła się we mnie (przez lata uśpiona)
dusza eksperymentatora.

Nic dobrego to nie wróży :>

Czy wyeliminuje pojawiające się z czasem w każdej mojej dotychczasowej
korbie bicie blatu?

Drobna uwaga - zastosuj możliwie długą linię łańcucha, rzędu 50 mm. Wówczas wyboczony łańcuch na blacie będzie częściej szedł prosto lub będzie "dociskany" do środka, w zależności od koronki z tyłu.

Ad. 1 Ciekaw jestem co spowodowało że razem ze zwiększeniem ilości
przełożeń zmniejszono ich zakres - jak zauważyłem korby z blatem 40 są
całkiem popularne.

Zdaje się że one są dedykowane do 29er.

--
P.Jankisz

Dziwaczenie czyli temat z cyklu co by było gdy by ;)