Data: 2014-08-23 23:41:38 | |
Autor: Gotfryd Smolik news | |
Dziwaczenie czyli temat z cyklu co by byĹo gdyby ;) | |
On Fri, 22 Aug 2014, Wojciech wrote:
Ad. 1 Ciekaw jestem co spowodowało że razem ze zwiększeniem ilości przełożeń Pogdybam, a co. "Objaw maturalny"? ;) Hint - aby dojść do wyniku "80% ludności ma maturę" musisz obniżyć poziom, nie ma zmiłuj. Jeśli gdzieś na końcu jest "80% ludności używa roweru", to podobnie, w którymś momencie MUSI wzrosnąć liczba osób, które przełożenia 48/11 nie użyją nawet na zjeździe z wiaduktu. Starożytnym Grekom wychodziło, że (po przeliczeniu na nasze) przy ok. 44 km/h każdy pojazd musi się rozpaść ;), więc z bezpieczeństwa nie podchodzą tak wysoko, czyli 40/11 starczy :D Druga strona medalu może być "produktowa". 40/11 i 48/13 daje mniej więcej to samo przełożenie. Ale to pierwsze da o 20% większe obciążenie dla łańcucha i zębatek. To chcesz sprzedać tych łańcuchów więcej czy mniej? ;) pzdr, Gotfryd |
|
Data: 2014-08-24 09:27:12 | |
Autor: Dariusz K. Ładziak | |
Dziwaczenie czyli temat z cyklu co by było gdyby ;) | |
Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:
Druga strona medalu może być "produktowa". I mniejsze zużycie materiału... To chcesz sprzedać tych łańcuchów więcej czy mniej? I droższych czy tańszych w produkcji (w sprzedaży sztuka jest sztuka, nikt zębatek w cenie "od zęba" nie sprzedaje)? Księgowy głównym konstruktorem! -- Darek |
|