Dziwaczenie czyli temat z cyklu co by by艂o gdyby ;)

Data: 2014-08-26 23:46:57
Autor: Wojtek Paszkowski
Dziwaczenie czyli temat z cyklu co by by艂o gdyby ;)

"Wojciech" <mumia.lenina@onet.eu> wrote in message news:53f7113f$0$2228$65785112news.neostrada.pl...

1 Po raz kolejny Shimano "odkry艂o" patent z przed nastu lat, a stosowany przeze mnie od lat kilku. Chodzi o korb臋 2 rz臋dow膮 do mtb.
Je偶d偶臋 na samor贸bce na bazie Acery w kt贸rej blat (42) prze艂o偶y艂em w miejsce 艣rodkowej a ma艂膮 wsadzi艂em trekingow膮 (28). Mam uk艂ad o wystarczaj膮cym zakresie, kt贸ry tania przerzutka bez problemu obs艂uguje nawet pod obci膮偶eniem.

i dobrze Ci to hula?! U mnie wsp贸艂praca klasycznej aliviowej 42 i 26 by艂a makabryczna. Po zmianie na 38, a potem na 42 w wersji na 艣rodek korby (z wybrzuszeniami), jest miodzio, nawet 42-24 pracuje rewelacyjnie.

Ad. 1 Ciekaw jestem co spowodowa艂o 偶e razem ze zwi臋kszeniem ilo艣ci prze艂o偶e艅 zmniejszono ich zakres - jak zauwa偶y艂em korby z blatem 40 s膮 ca艂kiem popularne.

pojawi艂y si臋 g贸rale na wielkich ko艂ach - wi臋c wi臋ksze z臋batki sta艂y si臋 zb臋dne (zreszt膮 jak dla mnie, w turystycznym g贸ralu na ko艂ach 26'' z臋batka 44t to te偶 by艂o jakie艣 wielkie nieporozumienie).

pozdr

Dziwaczenie czyli temat z cyklu co by by艂o gdyby ;)