Dziwaczna promocja w Aliorze

Data: 2012-06-05 13:50:26
Autor: Clegan
Dziwaczna promocja w Aliorze
http://prnews.pl/alior-bank/z-alior-bankiem-rachunki-nizsze-o-10-71147.html

No dobra - ktoś coś z tego rozumie ?
Mam powiedzmy Orange, idę do banku i ci dają mi tańszą ofertę Plusa ?
Znaczy się bankowiec będzie analizował jaka taryfa jest identyczna w
Plusie jak w Orange ? Albo to samo z Cyrfą+ i Cyfrowym Polsatem ?

Data: 2012-06-05 22:59:02
Autor: osa
W dniu 2012-06-05 22:50, Clegan pisze:
[...]

Mi to wygląda na jakąś chorą akwizycję produktów/usług innych podmiotów przez bank... aż strach pomyśleć co będzie dalej ;)

Z ciekawości wypełniłem formularz i Alior stwierdził, że nie jest w stanie obniżyć moich rachunków bo płacę mniej niż ten ich statystyczny użytkownik.. cokolwiek to znaczy ;)

Data: 2012-06-05 22:19:27
Autor: krzysztofsf
On 5 Cze, 22:59, osa <o...@gazeeeeeeta.pl.ee> wrote:
> [...]

Z ciekawości wypełniłem formularz i Alior stwierdził, że nie jest w
stanie obniżyć moich rachunków bo płacę mniej niż ten ich statystyczny

"Alior Bank gwarantuje obniżenie rachunków o minimum 10%. W przypadku,
gdy wyliczona kwota oszczędności będzie niższa, bank dopłaci klientowi
różnicę w postaci specjalnej premii. Na przykład: klient płaci łącznie
1 000 zł, a wyliczona oszczędność dzięki skorzystaniu z usługi wynosi
46 zł (4,6%). Wówczas Alior Bank wypłaci klientowi miesięczną premię w
wysokości 54 zł (brakujące 5,4%). Warunkiem skorzystania z gwarancji i
wypłacania premii jest opłacanie należności z tytułu nowych umów za
pośrednictwem rachunku w Alior Banku."

Cwanie sie zabezpieczyli - brak opcji premii w przypadku gdy posiadane
uslugi sa tansze od aliorowych.

Data: 2012-06-06 07:47:34
Autor: MarekZ
Użytkownik "krzysztofsf"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:045efa9e-b8d0-49ff-8912-0b89591bee08@s9g2000vbg.googlegroups.com...

Cwanie sie zabezpieczyli - brak opcji premii w przypadku gdy posiadane
uslugi sa tansze od aliorowych.

Ciekawe czy mają dobre zabezpieczenie dla takiego przypadku, że klient zadeklaruje takie dane, iż będzie możliwe wygenerowanie oszczędności 1 zł miesięcznie, klient faktycznie podpisze jakąś umowę na aliorową ofertę (np. na ten tani Cyfrowy Polsat czy jakieś tam groszowe ubezpieczenie nieruchomości) i zacznie inkasować 99 zł miesięcznie premii. Nigdzie chyba nie jest napisane, że trzeba zawierać więcej niż jedną aliorową ofertę. Na pewno trzeba by udokumentować obecnie posiadaną ofertę (choć dokumentowanie wydatków na telefon pre-paid mogłoby być dość dyskusyjne), ale to w końcu nie sztuka zawrzeć nawet celowo nową umowę z jakimś dostawcą usług pod konkretne oczekiwania.

Byłaby to dość zabawna kara dla banku za te lekko żenujące akwizycyjno-promocyjne pomysły, czyż nie?

Data: 2012-06-06 07:55:56
Autor: MarekZ
Dziwaczna promocja w Aliorze
Użytkownik "MarekZ"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jqmqen$jgn$1@srv.cyf-kr.edu.pl...

Okej, z niewyspania chyba się trochę pogubiłem w ofercie Aliora.

Tam nie ma przecież klasycznego aliorowego 100 zł, tylko jest 10% wydatków. Więc pytanie jest takie, czy to chodzi o wszystkie wydatki czy tylko o te, które zostaną w efekcie "przeniesione" do ofert akwizycyjnych sprzedawanych przez Alior. Zapewne to drugie. W takim przypadku sytuacja jest trudniejsza i zacząć by trzeba od dokładnego rozpracowania oferty jaką próbuje sprzedawać Alior. A te 10% to będą chyba straszne grosze w większości przypadków.

Data: 2012-06-05 23:22:33
Autor: neoniusz
W dniu 05.06.2012 22:59, osa pisze:
Z ciekawości wypełniłem formularz i Alior stwierdził, że nie jest w
stanie obniżyć moich rachunków bo płacę mniej niż ten ich statystyczny
użytkownik.. cokolwiek to znaczy ;)

Ich statystyczny uzytkownik to emeryt o lasce, ktory placi tam wszystkie rachunki - zostawia cala emeryture... Ile razy przechodze kolo tego smierdzacego banku to emeryci wrecz wylewaja sie drzwiami i oknami. Mysle, ze nastepnym etapem bedzie zalozenie domow spokojnej starosci dla "szanownych klientow". Juz mnie trafia, ze nie moge sobie normalnie pieniedzy wplacic w kasie, bo bank sobie wymyslil, ze ma lepszych klientow.

Data: 2012-06-05 23:04:40
Autor: Kamil Jońca
Clegan <cleghan@gmail.com> writes:

[...]

Samckik to dość zgrabnie opisał. Nie żebym uważał to za jakiś dobry
pomysł.

KJ

--
http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swinki-w-new-jersey/
NEVER RESPOND TO CRITICAL PRESS.  IT IS A GAME YOU CAN ONLY LOSE, AND IT

Data: 2012-06-06 22:08:47
Autor: Darek
Dziwaczna promocja w Aliorze
No dobra - ktoś coś z tego rozumie ?
Mam powiedzmy Orange, idę do banku i ci dają mi tańszą ofertę Plusa ?

No dobra, ale jak sobie poradzą z moim czynszem w SM?

Darek

Data: 2012-06-07 13:36:27
Autor: Krzysiek
W dniu środa, 6 czerwca 2012 22:08:47 UTC+2 użytkownik Darek napisał:

No dobra, ale jak sobie poradzą z moim czynszem w SM?
tego chyba nie ma w ofercie:)

Data: 2012-06-07 16:13:30
Autor: Karol Y
Dziwaczna promocja w Aliorze
No dobra - ktoś coś z tego rozumie ?
Mam powiedzmy Orange, idę do banku i ci dają mi tańszą ofertę Plusa ?

No dobra, ale jak sobie poradzą z moim czynszem w SM?

W namiocie przed oddziałem banku, będzie taniej.

--
Mateusz Bogusz

Dziwaczna promocja w Aliorze